Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego urządzenia do przerobu zerwanego asfaltu, typu recykler

Miejski Zakład Gospodarki Lokalowej ogłasza przetarg

  • Adres: 58-580 Szklarska Poręba, ul. Krasińskiego 1 A
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7172356 , fax. 075 7172356
  • Data zamieszczenia: 2009-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Gospodarki Lokalowej
    ul. Krasińskiego 1 A 1 A
    58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7172356, fax. 075 7172356
    REGON: 23088182100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego urządzenia do przerobu zerwanego asfaltu, typu recykler
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie : dostawa fabrycznie nowego urządzenia do przerobu zerwanego asfaltu, typu recykler. Kod CPV: 34.92.10.00-9 - masa własna od 2000 kg do 3000 kg, - ładowność co najmniej 1400 kg, - wydajność minimum 2500 kg na h, - moc palnika minimum 142 kW, - rozruch elektryczny - akumulator 12V - ucho zaczepu oczkowe, - palnik olejowy na olej napędowy i (lub) opałowy, - silnik - wysokoprężny o mocy co najmniej 7 kW - podwozie minimum jednoosiowe, Inne wymagania: - wykonawca zapewni stacjonarny serwis producenta podwozia i zabudowy, rozpoczęcie naprawy nastąpi w terminie do 24 godzin od momentu zgłoszenia, a w przypadku naprawy awarii trwajacej dłużej niż 7 dni, objętej gwarancją , wykonawca gwarantuje dostawę sprawnego technicznie recyklera zastępczego, - w dniu odbioru recyklera wykonawca przekaże : dokument określajacy warunki serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, wykaz punktów serwisowych, katalog części zamiennych, intrukcję obsługi recyklera z charakterystyką techniczno-eksploatacyjną w języku polskim, - w dniu odbioru recyklera zostanie sporządzony protokół odbioru, - wykonawca zapewni gwarancję na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 12 miesięcy, bez limitu motogodzin , - wykonawca dostarczy recykler do siedziby zamawiajacego, - wykonawca zapewni przeprowadzenie przeszkolenia osób przeznaczonych do obsługi maszyny na terenie siedziby zamawiającego w terminie uzgodnionym z zamawiającym, lecz nie póżniej niż 7 (siedem) dni od daty dostarczenia recyklera, na koszt wykonawcy. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać obowiązującym normom, parametrom technicznym, jakościowym i posiadać niezbędne homologacje.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349210009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu wezmą udział Wykonawcy, którzy złożą ofertę zgodną z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych oraz z niniejszą SIWZ, a w szczególności: 1. Wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat, a jeśli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizował jako strona umowy minimum trzy dostawy o zakresie i wartości porównywalnych do przedmiotu zamówienia. Realizację należy rozumieć jako zawarcie umowy, wydanie przedmiotu i zakończenie umowy. Za dostawy porównywalne z przedmiotem zamówienia uznawane będą dostawy recyklerów (w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą oni spełnić łącznie). 2. Złożą wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i wypełnią przewidziane w swiz formularze; 3. Zaakceptują warunki umowy; 4. Nie zostaną wykluczeni z postępowania o udzieleniu zamówienia; 5. Oferta ich nie zostanie odrzucona. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wskazanych w pkt. V siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przystępujący do przetargu powinien dołączyć do oferty następujące aktualne dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie z art. 24 i 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznychzałącznik nr 2. 2. Aktualny (tj. wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalnosci gospodarczej. 3. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeśli okres działalnosci jest krótszy, to w tym okresie, zrealizowanych na terenie Polski dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem nazw, adresów i telefonów zamawiajacych- według załącznika nr 3. Dla potwierdzenia prwadziwości danych zawartych w wykazie Wykonawca zobowiązany jest załączyć referencje w odniesieniu do wskazanych dostaw. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach