Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 08-110 Siedlce, ul. Kilińskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 256 444 483 , fax. 256 444 483
- Data zamieszczenia: 2020-08-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Kilińskiego 29
08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
tel. 256 444 483, fax. 256 444 483
REGON: 31030900000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-siedlce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa i montaż 2 sztuk dźwigów szpitalnych wraz z robotami towarzyszącymi w Szpitalu przy ul. Starowiejskiej 15 w Siedlcach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 2 sztuk dźwigów szpitalnych wraz z robotami towarzyszącymi w Szpitalu przy ul. Starowiejskiej 15 w Siedlcach, zgodnie z warunkami zawartymi w SIWZ. Stosownie do Art. 29 ust. 3 a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie: robót ogólno budowlanych, montażowych, elektrycznych jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w Art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r, poz. 1502 ze zmianami). Wykaz pracowników stanowi załącznik do Umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 3 500.00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom Wzór oferty Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i montaż syntezatora mowy z odpowiednią kontrastowością panelu dyspozycji i ścian kabiny oraz zainstalowania pętli indukcyjnej w 2 dźwigach w Centrum Alzheimera
Dodano: 2024-06-13 - Budowa windy osobowej wraz z infrastrukturą techniczną w istniejącym budynku Urzędu Gminy w Ostrowi Mazowieckiej
Dodano: 2024-04-24 - Rozbudowa budynku Ośrodka Szkoleniowego NIK o zewnętrzny szyb windowy.
Dodano: 2024-04-10 - DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZENIA DO PRZEMIESZCZANIA PIONOWEGO OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI W OBIEKCIE ZLOKALIZOWANYM NA SKWERZE HOOVERA W WARSZAWIE
Dodano: 2024-02-23 - Rozbudowa budynku Ośrodka Szkoleniowego NIK o zewnętrzny szyb windowy
Dodano: 2024-02-21 - „Modernizacja (demontaż, dostawa i montaż) dźwigu osobowego w budynku głównym NIZP PZH – PIB przy ul. Powsińskiej 61/63 w Warszawie”
Dodano: 2023-11-03 - „ Utworzenie gabinetu rehabilitacji i fizjoterapii na terenie gminy Mokobody”
Dodano: 2023-09-05 - „ Utworzenie gabinetu rehabilitacji i fizjoterapii na terenie gminy Mokobody”
Dodano: 2023-08-03 - Wymiana windy towarowo-osobowej z przystosowaniem szybu do wymagań pożarowych, na potrzeby Zakładu Wydawnictw Statystycznych
Dodano: 2023-05-31 - Budowa windy zewnętrznej przy budynku „A”
Dodano: 2023-05-12