Przetargi.pl
Dostawa i kasacja tablic rejestracyjnych dla Urzędu Miasta Katowice na rok 2019

Miasto Katowice ogłasza przetarg

  • Adres: 40098 Katowice, ul. Młyńska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 32 2593302 , fax. 48 327 054 949
  • Data zamieszczenia: 2018-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Katowice
    ul. Młyńska 4
    40098 Katowice, woj. śląskie
    tel. +48 32 2593302, fax. 48 327 054 949
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.katowice.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i kasacja tablic rejestracyjnych dla Urzędu Miasta Katowice na rok 2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia następujących rodzajów tablic: ◾ tablice zwyczajne samochodowe 39900 kpl. ◾ tablice zwyczajne zmniejszone 100 kpl. ◾ tablice zwyczajne na przyczepy 1600 szt. ◾tablice zwyczajne motocyklowe i ciągnikowe 1500 szt. ◾ tablice zwyczajne motorowerowe 300 szt. ◾ tablice tymczasowe samochodowe 1000 kpl. ◾tablice tymczasowe motocyklowe i ciągnikowe 50 szt. ◾ tablice tymczasowe motorowerowe 50 szt. ◾ tablice tymczasowe na przyczepy 50 szt. ◾ tablice zamawiane indywidualnie w zamian za zniszczone 2800 szt. ◾ tablice indywidualne samochodowe 100 kpl. ◾tablice indywidualne motocyklowe, ciągnikowe 10 szt. ◾ tablice zabytkowe samochodowe 50 kpl. ◾tablice zabytkowe motocyklowe, ciągnikowe 5 szt. ◾ tablice badawcze 10 kpl. Ilości wykazane powyżej, jak również w załączniku nr 1A do SIWZ, są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych powyżej i tabeli (zał. nr 1A). Zamawiający gwarantuje, że minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu przedmiotu umowy wyniesie 80% ceny podanej w formularzu ofertowym. Wymagania dotyczące tablic rejestracyjnych : 1) Wymagania techniczne (konstrukcyjne, materiałowe, technologiczne, jakościowe), wzornictwo, kolorystyka, algorytm tworzenia numerów rejestracyjnych, oraz inne warunki jakie muszą spełniać tablice rejestracyjne, określone są w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017 poz. 2355-t.j.). W ramach przedmiotowej umowy Wykonawcę obowiązywać będą wszelkie przepisy w przedmiotowym zakresie z uwzględnieniem ewentualnych zmian w przepisach jakie mogą nastąpić w trakcie trwania umowy. 2) Szczegóły dot. dostaw i kasacji tablic: - wykonawca zobowiązuje się dostarczać zamówienia na tablice seryjne w terminie 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia, - wykonawca otrzyma każdorazowo łącznie z zamówieniem wykaz podanych wyróżników literowo – cyfrowych zamawianych tablic, - dostawy odbywać się będą partiami zgodnie ze składanymi zamówieniami /w postaci paczek po 50 szt./, - tablice jednostkowe wykonane w zamian za zniszczone zgodnie ze złożonym zamówieniem, dostarczane będą 2 razy w tygodniu,w dniach wzajemnie ustalonych, a w wyjątkowych przypadkach dostarczane będą w terminie jednodniowym; - odbiór tablic powinien odbywać min. dwa razy w miesiącu /w terminie wzajemnie ustalonym/, w godzinach pracy urzędu, na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, a sposób ich kasacji winien być zgodny z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, - do przechowywania tablic przeznaczonych do kasacji, wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia koszy/pojemników w ilości dostosowanej do potrzeb zamawiającego /min. 12 szt./ -koszt dostawy i kasacji tablic pokrywał będzie wykonawca tablic. 3) Szczegółowy zakres prac określa projekt umowy (zał. nr 5 do SIWZ). 4) Zamówienie nie jest współfinansowane przez Unię Europejską.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44423400-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca powinien zgodnie z art. 45 ust.3 ustawy przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium przeatargowe w wysokości 10.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga aby Wykonawca spełniał warunek w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej tj. posiadał zaświadczenie o dokonaniu wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. / Dz.U. 2017 poz. 1260/
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik 1 do specyfikacji; 2) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca: - nie podlega wykluczeniu z postępowania - spełnia warunki udziału w postępowaniu w formie określonej w załączniku nr 2 i 3 SIWZ; 3) Jeśli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 4) Dowód wniesienia wadium; 5) Kalkulację ceny ofertowej na załączniku nr 1A do oferty; 6) W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy; 7) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach