Przetargi.pl
Dostawa i kasacja tablic rejestracyjnych dla Urzędu Miasta Katowice Wydziału Uprawnień Komunikacyjnych na rok 2021

Miasto Katowice ogłasza przetarg

  • Adres: 40-098 Katowice, ul. Młyńska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 32 2593302, , fax. 48 327 054 949
  • Data zamieszczenia: 2020-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Katowice
    ul. Młyńska 4
    40-098 Katowice, woj. śląskie
    tel. +48 32 2593302, , fax. 48 327 054 949
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.katowice.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i kasacja tablic rejestracyjnych dla Urzędu Miasta Katowice Wydziału Uprawnień Komunikacyjnych na rok 2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia następujących rodzajów tablic: tablice zwyczajne samochodowe 29000 kpl. tablice zwyczajnezmniejszone 100 kpl. tablice zwyczajne na przyczepy 1400 szt. tablice zwyczajne motocyklowe i ciągnikowe 1500 szt. tablice zwyczajne motorowerowe 300 szt. tablice tymczasowe samochodowe 1000 kpl. tablice tymczasowe motocyklowe i ciągnikowe 30 szt. tablice tymczasowe motorowerowe 30 szt. tablice tymczasowe na przyczepy 30szt. tablice indywidualne samochodowe 100 kpl. tablice indywidualne motocyklowe, ciągnikowe 20 szt. tablice zabytkowe samochodowe 50 kpl. tablice zabytkowe motocyklowe, ciągnikowe 10 szt. tablice profesjonalne samochodowe 50 kpl. tablice profesjonalne motocyklowe 15 szt. tablice profesjonalne motorowerowe 15 szt. tablice dla pojazdów elektrycznych samochodowe 250 kpl. tablice dla pojazdów elektrycznych motocyklowe 50 szt. tablice dla pojazdów elektrycznych motorowerowe 100 szt. tablice dla pojazdów elektrycznych zmniejszone 10 kpl. wtórniki i dodatkowe tablice na bagażnik 2 800 szt. Ilości wykazane powyżej, jak również w załączniku nr 1A do SIWZ, są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych powyżej i tabeli (zał. nr 1A). Zamawiający gwarantuje, że minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu przedmiotu umowy wyniesie 80% ceny podanej w formularzu ofertowym. Wymagania dotyczące tablic rejestracyjnych : 1) Wymagania techniczne (konstrukcyjne, materiałowe, technologiczne, jakościowe), wzornictwo, kolorystyka, algorytm tworzenia numerów rejestracyjnych, oraz inne warunki jakie muszą spełniać tablice rejestracyjne, określone są w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017 poz. 2355 ze zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją (Dz. U. z 2019 poz. 546). W ramach przedmiotowej umowy Wykonawcę obowiązywać będą wszelkie przepisy w przedmiotowym zakresie z uwzględnieniem ewentualnych zmian w przepisach jakie mogą nastąpić w trakcie trwania umowy. 2) Szczegóły dot. dostaw i kasacji tablic: - wykonawca zobowiązuje się dostarczać zamówienia na tablice seryjne w terminie 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia, - wykonawca otrzyma każdorazowo łącznie z zamówieniem wykaz podanych wyróżników literowo – cyfrowych zamawianych tablic, - dostawy odbywać się będą partiami zgodnie ze składanymi zamówieniami /w postaci paczek po 50 szt./, - wtórniki i dodatkowe tablice na bagażnik zgodnie ze złożonym zamówieniem, dostarczane będą 2 razy w tygodniu, w dniach wzajemnie ustalonych, a w wyjątkowych przypadkach dostarczane będą w terminie jednodniowym; - odbiór tablic powinien odbywać min. dwa razy w miesiącu /w terminie wzajemnie ustalonym/, w godzinach pracy urzędu, na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, a sposób ich kasacji winien być zgodny z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, - do przechowywania tablic przeznaczonych do kasacji, wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia koszy/pojemników w ilości dostosowanej do potrzeb zamawiającego /min. 12 szt./ - koszt dostawy i kasacji tablic pokrywał będzie wykonawca tablic. 3) Szczegółowy zakres prac określa projekt umowy (zał. nr 5 do SIWZ).4) Zamówienie nie jest współfinansowane przez Unię Europejską.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44423400-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ​Wykonawca powinien zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium przetargowe w wysokości 15.000 PLN.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów -zaświadczenie o dokonaniu wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a ust.1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 110 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ​Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach