Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Myszkowie oraz nieodpłatny odbiór i złomowanie wycofanych tablic rejestracyjnych

Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, Pułaskiego 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34/31-59-100 , fax. 34/31/59-160
  • Data zamieszczenia: 2022-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie
    Pułaskiego 6
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. 34/31-59-100, fax. 34/31/59-160
    REGON: 152180808
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatmyszkowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Myszkowie oraz nieodpłatny odbiór i złomowanie wycofanych tablic rejestracyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Myszkowie przy ul. Pułaskiego 6 spełniających wymagania określone w przepisach –Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz.U. z 2022 r. poz. 988 z późn. zm.) i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2022 r. poz. 1847 ze zm.) i Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2022 poz. 1885) oraz nieodpłatny odbiór i złomowanie wycofanych tablic rejestracyjnych, w następujących szacunkowych ilościach:1.1.1. tablice samochodowe zwyczajne jedno- i dwurzędowe - 12500 kpl1.1.2. tablice motocyklowe zwyczajne – 1600 szt 1.1.3. tablice motorowerowe zwyczajne – 100 szt 1.1.4. tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe zmniejszone – 200 kpl1.1.5. tablice samochodowe indywidualne jedno- i dwurzędowe - 100 kpl 1.1.6. tablice motocyklowe indywidualne – 20 szt 1.1.7. tablice samochodowe zabytkowe jedno- i dwurzędowe - 50 kpl 1.1.8. tablice motocyklowe zabytkowe - 10 szt 1.1.9. tablice motorowerowe zabytkowe – 10 szt 1.1.10. tablice samochodowe tymczasowe jedno- i dwurzędowe - 300 kpl 1.1.11. tablice motocyklowe tymczasowe – 20 szt 1.1.12. tablice motorowerowe tymczasowe – 20 szt 1.1.13. tablice samochodowe tymczasowe zmniejszone – 20 kpl 1.1.14. tablice profesjonalne - 10 kpl 1.1.15. wtórniki tablic rejestracyjnych - według potrzeb 1.1.16. tablice samochodowe dodatkowe - według potrzeb1.1.17. tablice do pojazdów elektrycznych samochodowe jedno- i dwurzędowe - 200 kpl1.1.18. tablice do pojazdów elektrycznych motocyklowe - 50 szt 1.1.19. tablice do pojazdów elektrycznych motorowerowe - 50 szt 1.1.20. tablice do pojazdów elektrycznych jednorzędowe zmniejszone - 20 kpl 1.1.21. tablice do pojazdów elektrycznych indywidualne samochodowe - 20 kpl 1.1.22. tablice do pojazdów elektrycznych indywidualne motocyklowe - 10 szt 1.2. Podane wyżej ilości tablic są ilościami szacunkowymi i mogą się w trakcie realizacji umowy zmienić w zależności od potrzeb Zamawiającego. 1.3. Wielkość dostaw będzie każdorazowo określana wg potrzeb Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w ilościach poszczególnych rodzajów tablic w razie zaistnienia uzasadnionych potrzeb, o ile nie wpłynie to na ogólną wartość zamówienia. Wymagany czas realizacji zapotrzebowań częściowych maksymalnie 5 dni, czas realizacji zapotrzebowań w trybie awaryjnym maksymalnie 48 godzin. Na dostarczone tablice wykonawca udzieli 3 – letniej gwarancji. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad, wykonawca zapewni ich wymianę na nowe niezwłocznie po otrzymaniu zawiadomienia o ich wykryciu. Dostawę tablic Wykonawca zapewni nieodpłatnie własnym transportem. Wykonawca zapewni także nieodpłatne złomowanie wycofanych tablic rejestracyjnych.1.4. W przypadku zmian w przepisach dotyczących wzorów tablic rejestracyjnych, Wykonawca jest zobowiązany do realizacji dostaw tablic rejestracyjnych wykonanych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44423400-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą określony w Rozdziale X SWZ.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy w Myszkowie35 8279 0000 0100 2293 2001 0163podając nazwę wpłacającego oraz informację czego wpłata dotyczy:wadium Nr postępowania IR.272.1.9.2022 Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Myszkowie oraz nieodpłatny odbiór i złomowanie wycofanych tablic rejestracyjnych.Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.6. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść je przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w formie oryginalnego elektronicznego dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, poręczenia) w postaci elektronicznej. Niedopuszczalne jest złożenie skanu dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, poręczenia) w postaci elektronicznej.7. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokument wadialny (np. e-gwarancję bankową lub ubezpieczeniową, poręczenie) wraz z ofertą poprzez Platformę przetargową lub na adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatmyszkowski.pl, w wydzielonym odrębnym pliku (np. .pdf) jako załącznik do wiadomości elektronicznej, w sposób umożliwiający Zamawiającemu dopełnienie obowiązku określonego w art. 98 ust.5 ustawy Pzp. Zamawiający sugeruje, aby w temacie wiadomości podać znak sprawy oraz nazwę postępowania, do którego wadium jest wnoszone.8. Wadium wniesione w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy Pzp, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonychw ustawie Pzp oraz być ważne przez okres związania z ofertą, określony w RozdzialeX SWZ. Musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.9. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:9.1. upływu terminu związania z ofertą;9.2. zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;9.3. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.10. Zamawiający niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:10.1. który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;10.2. którego oferta została odrzucona;10.3. po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;10.4. po unieważnieniu postępowania, w przypadku, gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.11. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 10 SWZ, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp.12. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymiz umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszoneo koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.Szczegółowe informacje w Rozdziale VI SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1.1.1. nie podlegają wykluczeniu,1.1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały określone.1.2. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziałuw postępowaniu dotyczące:1.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;1.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów|O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają:a) aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjneo których mowa w art. 75 a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2022 r. poz. 988 z późn. zm.), prowadzonego przez Marszałka Województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy,UWAGA: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, posiadanie wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne musi wykazać każdy z Wykonawców, który produkuje tablice rejestracyjne (wykonuje prace wymagające posiadania wpisu).1.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie;1.2.4. zdolności technicznej lub zawodowejO udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają:a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 3 dostawy tablic rejestracyjnych pojazdów, wykonanych zgodnie z wzorami zawartymi w załączniku nr 12 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz.U. 2022r. poz. 1847), o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda z dostaw.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-01

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach