Przetargi.pl
DOSTAWA I INSTALACJA ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH W RAMACH PROJEKTU - INTERNET OKNEM NA ŚWIAT MIESZKAŃCÓW GMINY BIAŁY BÓR

Gmina Biały Bór ogłasza przetarg

  • Adres: 78-425 Biały Bór, ul. Żymierskiego 10
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3839002 , fax. 094 3739745
  • Data zamieszczenia: 2013-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biały Bór
    ul. Żymierskiego 10 10
    78-425 Biały Bór, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3839002, fax. 094 3739745
    REGON: 33092060100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA I INSTALACJA ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH W RAMACH PROJEKTU - INTERNET OKNEM NA ŚWIAT MIESZKAŃCÓW GMINY BIAŁY BÓR
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja zestawów komputerowych w ramach Projektu - Internet oknem na świat mieszkańców Gminy Biały Bór. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i instalację następującego sprzętu i oprogramowania: dostawę 50 zestawów komputerowych z systemem operacyjnym, oprogramowaniem biurowym, oprogramowaniem antywirusowym z przeznaczeniem dla gospodarstw domowych objętych wsparciem, dostawę 56 zestawów komputerowych z systemem operacyjnym, oprogramowaniem biurowym, oprogramowaniem antywirusowym z przeznaczeniem dla biblioteki i świetlic publicznych, dostawę 50 sztuk drukarek dla gospodarstw domowych, dostawę 56 sztuk drukarek dla biblioteki i świetlic publicznych, instalację i konfigurację wstępną zestawów komputerowych wraz z drukarkami w gospodarstwach domowych (50 sztuk), instalację i konfigurację wstępną zestawów komputerowych wraz z drukarkami w bibliotece i świetlicach publicznych (56 sztuk). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt wraz z oprogramowaniem oraz dokonać jego instalacji i konfiguracji wstępnej u Beneficjentów ostatecznych projektu, tj. w gospodarstwach domowych, bibliotekach i świetlicach publicznych, na terenie (obszarze) Gminy Biały Bór. Szczegółową listę Beneficjentów projektu wraz z ustalonym (w porozumieniu z Wykonawcą) szczegółowym terminem dostawy oraz instalacji sprzętu i oprogramowania u konkretnego Beneficjenta Zamawiający przekaże Wykonawcy przed ustalonym terminem realizacji. Dostawa oraz instalacja i konfiguracja wstępna zestawów komputerowych odbywać się będzie przy udziale merytorycznego pracownika Zamawiającego, odpowiedzialnego za koordynowanie procesu. Wykaz bibliotek i świetlic będących Beneficjentami projektu zawiera załącznik nr 9 do SIWZ. Teren (obszar) Gminy Biały Bór określa załącznik graficzny - załącznik nr 10 do SIWZ. Instalacja i konfiguracja wstępna zestawów komputerowych wraz z drukarkami obejmować będzie instalację dostarczonego sprzętu u Beneficjenta, instalacje i konfigurację dostarczonego oprogramowania na komputerze oraz montaż urządzeń peryferyjnych - drukarki. Podczas instalacji wykonawca powinien zapoznać uczestnika z regulaminami i instrukcjami, zapewniającymi prawidłowe korzystanie z dostarczonego sprzętu. Szczegółowy wykaz sprzętu oraz oprogramowania stanowiącego przedmiot zamówienia wraz ze wskazaniem parametrów technicznych i funkcjonalnych oraz zakresem czynności Wykonawcy wchodzących w zakres zadania określa załącznik nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Sławno o/Biały Bór nr 15 9317 1025 1300 1023 2000 0011. Dokument przelewu należy opisać: Wadium - Dostawa i instalacja zestawów komputerowych w ramach projektu Internet oknem na świat mieszkańców Gminy Biały Bór. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, określonej w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy PZP, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowej, na każde żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy PZP. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowej, na każde żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy PZP. Ponadto dokument potwierdzający wniesienie wadium winien zostać załączony do oferty w formie oryginału. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 13.9. SIWZ. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 13.7. SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bialybor.bip2.alfatv.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach