Zarząd Powiatu Tczewskiego ogłasza przetarg
- Adres: 83-110 Tczew, ul. Jarosława Dąbrowskiego 18
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0585313060 w. 136
- Data zamieszczenia: 2009-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Tczewskiego
ul. Jarosława Dąbrowskiego 18 18
83-110 Tczew, woj. pomorskie
tel. 0585313060 w. 136 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.tczew.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA I INSTALACJA SYSTEMU TELEFONII VoIP ORAZ PRZEŁĄCZNIKÓW SIECIOWYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja systemu telefonii VoIP, w tym licencji na oprogramowanie oraz przełączników sieciowych w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tczewie przy ul. Piaskowej 2. 2.2 System składa się z: I. System telefonii VoIP wraz z instalacją II. Prosty aparat telefoniczny VoIP - 80 szt. III. Zaawansowany aparat telefoniczny VoIP - 22 szt. IV. Konsola sekretarska VoIP - 6 szt. V. Brama analogowa - 2 szt. VI. Platforma sprzętowa do obsługi systemu VoIP - serwer - 1 szt. VII. Platforma sprzętowa do obsługi systemu VoIP - karta rozszerzeń - 2 szt. VIII. Przełączniki sieciowe 10/100 Mb/s - 3 szt. IX. Przełączniki sieciowe 10/100 Mb/s PoE (Power over Ethernet) - 3 szt. X. Przełączniki sieciowe 10/100/1000 Mb/s - 1 szt. XI. Zasilacze awaryjne UPS - 3 szt. XII. Licencja agenta dla BackupExex - 1 szt. XIII. Szkolenie dwóch administratorów systemu VoIP. XIV. Konfiguracja systemu 2.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453121008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 8.1 Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych). 8.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w punkcie 11.1 SIWZ. 8.3 Wadium może być wnoszone w następujących formach: 8.3.1 pieniądzu, 8.3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 8.3.3 gwarancjach bankowych, 8.3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 8.3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 8.4 Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Millenium SA 09 1160 2202 0000 0000 6901 1777. Wykonawca powinien dołączyć do oferty kserokopię wniesienia wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg na Dostawę i instalację systemu telefonii VoIP oraz przełączników sieciowych. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium, o których mowa w punkcie 8.3 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 8.5 W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 8.4 SIWZ. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa Ustawa.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.1 Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 4.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4.1.4 nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 4.2 Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 4.2.1 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.1 ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.1. 4.2.2 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.2 wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 wdrożeń systemów odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia o minimum 50 aktywnych liniach wewnętrznych każde. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.2. 4.2.3 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.3 ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.3. 4.2.4 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.4 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.1
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1 W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 5.1.1 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.1 i 4.2.4 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności zapewniającej wykonanie Zamówienia oraz że nie podlega wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy (załącznik nr 1A). Jednocześnie do oferty należy załączyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.1.2 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.2 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia (załącznik nr 1A). Jednocześnie do oferty należy załączyć: - wykaz wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 wdrożeń systemów odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia o minimum 50 aktywnych liniach wewnętrznych każde, sporządzony według wzoru (załącznik nr 1B do SIWZ). - dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że zrealizowane zamówienia wykazane w załączniku nr 1B zostały wykonane należycie; 5.1.3 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.3 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (załącznik nr 1A).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.tczew.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie instalacji przeciwpożarowych w Muzeum w Lęborku
Dodano: 2016-07-22 - Wykonanie dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego (DSO) w budynku przy ul. Jana Pawła II w Słupsku
Dodano: 2016-07-08 - Rozbudowa instalacji detekcji pożaru w Pawilonie nr IX
Dodano: 2015-10-22 - Konserwacja okresowa stałych urządzeń gaśniczych w Centrum Zarządzania i Sterowania Ruchem TRISTAR w Gdyni
Dodano: 2015-09-10 - Montaż systemu przeciwpożarowego w Hali Ergo Arena
Dodano: 2015-08-01 - Konserwacja okresowa stałych urządzeń gaśniczych w Centrum Zarządzania i Sterowania Ruchem TRISTAR w Gdyni
Dodano: 2015-07-22 - ROBOTY BUDOWLANE: INSTALACJA SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻARU W BUDYNKU ZAPLECZA TECHNICZNEGO POLSKIEJ FILHARMONII BAŁTYCKIEJ IM. FRYDERYKA CHOPINA W GDAŃSKU
Dodano: 2014-09-18 - Rozbudowa, modernizacja instalacji SAP i DSO w budynku MIR-PIB w Gdyni przy ul. Kołłątaja 1
Dodano: 2014-07-17 - Przetarg nieograniczony na rozbudowę systemu sygnalizacji pożarowej (PPOŻ) w Domu Pomocy Społecznej Nr 1 ul. Stryjewskiego 23 84-300 Lębork
Dodano: 2013-10-29 - Budowa systemu sygnalizacji pożaru w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów Sierzno Sp. z o.o.
Dodano: 2013-07-22