Sąd Apelacyjny w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 00-207 Warszawa, pl. Krasińskich
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 279 85 28, , fax. 22 279 85 52
- Data zamieszczenia: 2019-11-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny w Warszawie
pl. Krasińskich 2/4/6
00-207 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 279 85 28, , fax. 22 279 85 52
REGON: 64728690000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.waw.sa.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd powszechny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i instalacja systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i instalacja systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych w 8 salach rozpraw w Sądzie Apelacyjnym w Warszawie w budynku przy pl. Krasińskich 2/4/6 oraz ul. Inflanckiej 4c bud. D w Warszawie wraz ze świadczeniem usługi serwisu i wsparcia technicznego Systemu w okresie udzielonej gwarancji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32330000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium na okres związania ofertą. 2. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona. 3. Wadium ustala się w wysokości – 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 4. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć/załączyć do oferty. 5. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ – składanego przez każdego z Wykonawców, którzy złożyli oferty, w terminie, o którym mowa w art. 24 ust. 11 Ustawy. Zgodnie z jego brzmieniem Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w Postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej złożone wraz z ofertą potwierdza brak podstawy do wykluczenia z Postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. W przypadku jakiejkolwiek zmiany sytuacji Wykonawcy w toku Postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowało to po stronie Wykonawcy obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych ReCourt na 2 salach rozpraw w Sądzie Apelacyjnym w Warszawie
Dodano: 2023-09-04 - Dostawa, instalacja, konfiguracja i pierwsze uruchomienie wyposażenia systemu audio-wizualnego
Dodano: 2023-08-30 - Dostawa, instalacja, konfiguracja i pierwsze uruchomienie wyposażenia systemu audio-wizualnego
Dodano: 2023-08-09 - Dostawa, instalacja, konfiguracja i pierwsze uruchomienie wyposażenia systemu audio-wizualnego
Dodano: 2023-07-17 - Dostawa wyposażenia do rejestracji wideo dla Laboratorium RTV w ramach projektu „Multidyscyplinarne Centrum Badawcze Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie”
Dodano: 2023-06-05 - Dostawa wyposażenia do rejestracji wideo dla Laboratorium RTV w ramach projektu „Multidyscyplinarne Centrum Badawcze Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie”
Dodano: 2023-04-14 - Dostawa, montaż i uruchomienie systemu audiowizualnego rejestracji obrazu i dźwięku w pokojach przesłuchań Sądu Okręgowego w Warszawie
Dodano: 2022-10-25 - dostawa systemu audio-video do monitorowania i nagrywania sesji symulacyjnych wraz z niezbędnymi pracami instalacyjnymi w ramach Projektu „Centrum Symulacji Medycznej - szansą na podniesienie jakości kształcenia”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Dodano: 2020-12-30 - Dostawa i montaż sprzętu dla studia nagraniowego.
Dodano: 2020-11-25 - Modernizacja oraz wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych w 7 salach rozpraw w Sądzie Okręgowym w Warszawie z obiektów Sądu Okręgowego w Warszawie - ZP/OI/23/20
Dodano: 2020-10-07