Przetargi.pl
Dostawa i instalacja fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania.

Gmina Oborniki, Urząd Miejski w Obornikach ogłasza przetarg

  • Adres: 64-600 Oborniki, ul. Piłsudskiego 76
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 6559100; 6559133 , fax. 061 6559101
  • Data zamieszczenia: 2009-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki, Urząd Miejski w Obornikach
    ul. Piłsudskiego 76 76
    64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie
    tel. 061 6559100; 6559133, fax. 061 6559101
    REGON: 00052576000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i instalacja fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania, która obejmuje m.in.: a)monitory LCD 20 - 10 sztuk, b)monitory LCD 24 - 1 sztuka, c)stacja robocza - 18 sztuk, d)komputery przenośne (notebook) - 5 sztuk, e)drukarka etykiet - 5 sztuk, f)skaner dokumentowy - 2 sztuki, g)czytnik kodów - 5 sztuk, h)drukarka laserowa A3 - 1sztuka, i)drukarka laserowa - 1sztuka, j)serwer sieciowy - 1 sztuka, k)przełącznik sieciowy - 1 sztuka, l)tester okablowania - 1 sztuka, m)oprogramowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1)Spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2)Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 3)Potwierdzi, że oferowany sprzęt komputerowy/oprogramowanie odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego. 4)Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5)Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. dniem 15.10.2009 r., wykonał minimum dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegające na dostawie sprzętu komputerowego o wartości każdej z dostaw min. 100.000,00 zł netto. 2.Wykonawca zobowiązany jest ponadto: 1)złożyć ofertę i zaakceptować istotne postanowienia umowy, 2)potwierdzić umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ustęp 1 pkt 1-3 ustawy Pzp (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 SIWZ). 2)Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ustawy Pzp (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 SIWZ). 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. 15.10.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (Załącznik nr 6 niniejszej specyfikacji). Dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione w wykazie dostaw zostały wykonane należycie (referencje, listy polecające, protokoły odbioru dostaw) muszą zawierać co najmniej: a)wskazanie, że Wykonawca realizował dostawy, których dokumenty dotyczą, b)wskazanie Zamawiającego, c)rodzaj wykonanych dostaw, d)wartość wykonanych dostaw, e)opinię stwierdzającą, że dostawy wykonano należycie, f)identyfikację oraz podpis osoby upoważnionej. 2.Ponadto Wykonawca składa: 1)Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 SIWZ). 2)Kosztorys ofertowy (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 SIWZ). 3)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oborniki.pl(bip.oborniki.pl)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach