Szpital Wojewódzki w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-479 Poznań, ul. Juraszów 7/19
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8411482, 8233451 , fax. 061 8212274,8212359
- Data zamieszczenia: 2009-10-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki w Poznaniu
ul. Juraszów 7/19 7/19
60-479 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8411482, 8233451, fax. 061 8212274,8212359
REGON: 00029220900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lutycka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup, instalacja i konfiguracja sprzętu serwerowego i macierzy wraz z przeniesieniem danych do nowej serwerowni. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup, instalacja i konfiguracja sprzętu serwerowego i macierzy wraz z przeniesieniem danych do nowej serwerowni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 200.00 PLN (słownie: pięć tysięcy dwieście 00/100 PLN).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy, Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych; Zdolność techniczna, Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Oświadczenie z art. 22 i 24. 3. Pełnomocnictwo - Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile wynikają z przepisów prawa lub dokumentów. 4. Zaświadczenie, iż przedmiot zamówienia odpowiada normom - Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - wszystkie urządzenia wyprodukowane zgodnie z normą jakości ISO 9001 - Wszystkie serwery muszą posiadać Certyfikat B (dla obudowy) lub oznakowanie CE produktu. 5 Wykaz wykonanych dostaw lub usług - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. Minimum 1 dostawa na kwotę minimum 400 000,00 zł brutto. 6. Wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia - Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - w zakresie sprzętu (serwery, macierz, biblioteki taśmowe) min. 1 osoba - potwierdzenie kwalifikacji od producenta sprzętu - w zakresie oprogramowania vSphere dla projektu środowiska wirtualnego i prac instalacyjnych min. 1 osoba - dokument potwierdzający zdany egzamin VCP. 7. Opis - Dokumenty potwierdzające parametry opisane w specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do specyfikacji). Opis np. w postaci folderów, opisów technicznych, kart katalogowych potwierdzających jednoznacznie parametry określone w specyfikacji technicznej. Na dołączonych do oferty dokumentach należy zaznaczyć miejsca, w których znajdują się parametry wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 4 do Specyfikacji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lutycka.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa usług serwisowych
Dodano: 2016-07-26 - Świadczenie usługi dostępu do nowych wersji posiadanych systemów informatycznych
Dodano: 2016-06-28 - Elektroniczna Dokumentacja Medyczna w Systemie Informatycznym Szpitala Eskulap - dostawa licencji, instalacja, wdrożenie i serwis gwarancyjny wraz z opieką autorską. (Nr rejestru I/15/16)
Dodano: 2016-06-17 - Dostawę elektronicznego programu informacji prawnej wraz z aktualizacjami na potrzeby Instytutu Logistyki i Magazynowania
Dodano: 2016-05-04 - Dostawa oprogramowania komputerowego dla Urzędu Kontroli Skarbowej w Poznaniu
Dodano: 2015-12-09 - Dostawa oprogramowania wirtualizacyjnego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Dodano: 2015-12-02 - Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego do Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2015-12-02 - Dostawa oprogramowania do backupu Veeam Availability Suite Enterprise Plus for Vmware oraz licencji systemu VMware vSphere Enterprise Plus dla Sądu Apelacyjnego w Poznaniu
Dodano: 2015-11-25 - Zakup kompleksowego narzędzia klasy GIS wspierającego optymalizację sieci dystrybucji, rocznej subskrypcji programu Altium Designer oraz licencji dla oprogramowania Slican
Dodano: 2015-11-10 - Dostawa oprogramowania komputerowego do pracowni fryzjerskiej Zespołu Szkół Technicznych im. Gen. Prof. S. Kaliskiego w Turku
Dodano: 2015-11-02