Przetargi.pl
Dostawa i instalacja 5 (pięciu) fabrycznie nowych (rok produkcji 2009) cyfrowych urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów ogłasza przetarg

  • Adres: 00-950 Warszawa, Pl. Powstańców Warszawy 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5560129 , fax. 022 8270843
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
    Pl. Powstańców Warszawy 1 1
    00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5560129, fax. 022 8270843
    REGON: 00621278900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uokik.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i instalacja 5 (pięciu) fabrycznie nowych (rok produkcji 2009) cyfrowych urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja 5 (pięciu) fabrycznie nowych (rok produkcji 2009) cyfrowych urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Miejscem dostawy i odbioru przedmiotu zamówienia w ilości: a. 4 sztuk jest Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, b. 1 sztuka jest Delegatura UOKiK w Bydgoszczy, ul. Długa 47, 85-034 Bydgoszcz, Ip - miejsce wskazane przez Zamawiającego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: KSEROKOPIARKA CYFROWA Funkcje Kopiarka Drukarka sieciowa Skaner sieciowy Fax Obsługa maszyny Panel sterowania w języku polskim Proces kopiowania Laserowy Maksymalny format papieru A3 Rozdzielczość: - drukowania - kopiowanie - fax - minimum 1200 X 1200 dpi - minimum 600 X 600 dpi - minimum 600 X 600 dpi Format - - oryginału - kopii - max A3 - od min A5 do max A3 Podawanie papieru: - automatyczne - ręczne (dane dla gramatury papieru 80 g/m2) - minimum 2 tace/szuflady uniwersalne (minimum na 500 stron każda), - 1 taca/szuflada na minimum 2000 stron (A4) - taca podawania ręcznego na minimum 50 stron, Materiały - papier kserograficzny - od 60 do 90 g/m2 - karton kserograficzny - od 100 do 150 g/m2 - folie transparentne, naklejki Sterowanie naświetlaniem Automatyczne i ręczne Pamięć Minimum 1GB Dysk twardy Minimum 60 GB Wielokrotne kopiowanie Od 1 do 999 Podstawa Podstawa kopiarki na kółkach FUNKCJE KOPIARKI Szybkość kopiowania Minimum 40 stron na minutę formatu A4 czarno- biały Minimum 40 stron na minutę formatu A4 kolor Maksymalny format oryginału A3 Rozdzielczość kopiowania Minimum 600 X 600 dpi Kopiowanie ciągłe Minimum od 1 do 999 Zoom Od 25% do 400% z krokiem co 1% Duplex (kopiowanie dwustronne) Standard Automatyczny podajnik dokumentów dwustronnych (ADF) Tak Jeden skan- wiele kopii Standard Sortowanie elektroniczne Tak Finiszer ze zszywaniem minimum 50 stron o gramaturze papieru 80 g/m2 Tak Automatyczne wykrywanie rozmiaru oryginału Tak FUNKCJE DRUKARKI Szybkość drukowania Minimum 40 stron na minutę formatu A4 czarno- biały Minimum 40 stron na minutę formatu A4 kolor Rozdzielczość Minimum 1200 X 1200 dpi Emulacja PCL 6 (wersja rozszerzona zawierająca PCL5e), PostScript , PDF, drukowanie bezpośrednie z USB Karta sieciowa / interfejs 10/100 BaseT, USB 2.0 Zgodność programowa Windows 2000, 2003, XP, Vista FUNKCJE SKANERA Typ Czarno/biały i kolor Szybkość skanowania Minimum 30 kopii na minutę formatu A4 czarno-biały Minimum 25 stron na minutę formatu A4 kolor Rozdzielczość 200, 300, 400 lub 600 dpi Miejsce skanu Minimum: e-mail, FTP, PC, USB Format plików Minimum TIFF, PDF, JPEG, Compact PDF, XPS Oprogramowanie skanera Tak FUNKCJE FAXU Typ Czarno/biały Protokół komunikacyjny Super G3 Kompresja MH/MR/MMR/JBIG Format plików Minimum TIFF, PDF Prędkość modemu Minimum 33,6 Kb/s Funkcje Faksowanie na e-maila, FTP Maksymalny czas uruchamiania urządzenia 150 sekund ZASILANIE AC 220-240 V, 50/60 Hz INNE WYMAGANIA Rok produkcji 2009, urządzenie fabrycznie nowe MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE Zapewnią pełne uruchomienie i instalację maszyny WARUNKI GWARANCJI Minimum 500.000 kopii/wydruków lub 36 miesięcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301214306
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oraz wymagane dokumenty A. Warunki udziału w postępowaniu 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: B. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 1.1 Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą złożyć oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 oraz braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 1 do SIWZ. 1.2 W przypadku Wykonawców mogących wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, przedmiotowe oświadczenie: w zakresie spełniania wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 - składa każdy odrębnie, natomiast w zakresie określonym w art. 22 ust.1 pkt 2 i 3 - wszyscy łącznie. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca musi złożyć: 2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Wykonawcy zagraniczni. 2.2.1. Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentów wskazanych w pkt 2.1.lit. B - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 2.2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt 2.1. Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tego dokumentu. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Wykonawca musi złożyć: 3.1 Zamawiający wymaga wykazaniem się przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował co najmniej trzy dostawy sprzętu wielofunkcyjnego o podobnym zakresie jak określony w SIWZ o wartości 100 000,00 zł brutto każda. Podana wartość musi dotyczyć jednego zamówienia (przez co rozumie się, że musi wynikać z jednostkowej umowy) - Załącznik nr 2 do SIWZ. Do powyższego wykazu Wykonawca musi dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie. Dokumenty muszą być wystawione przez zamawiającego / odbiorcę zamówienia. C. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia 1. Dokumenty wymienione w punkcie B 2. Oryginał pełnomocnictwa do złożenia oferty lub kopia pełnomocnictwa potwierdzona przez mocodawcę lub notariusza, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W tym przypadku Wykonawcy występujący wspólnie muszą złożyć: a) pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotów występujących wspólnie (stanowiące oświadczenie każdego z podmiotów) wystawione zgodnie z dyspozycją zawartą w pkt 10.12, 10.13, 10.14 Części I SIWZ, b) każdy z uczestników wchodzący w skład podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia musi załączyć dokumenty wymienione w pkt 1.1, 1.4, lit. A i 2.1, 2.2 lit. B Części III SIWZ, c) Wszystkie dokumenty Wykonawców mogących wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia muszą wchodzić w skład danej oferty i być złożone łącznie, d) Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, taki Wykonawca będzie zobowiązany przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego do złożenia Zamawiającemu umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4. Prawidłowo wypełniony Formularz Ofertowy - Załącznik nr 3 do SIWZ, 5. Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu - Załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uokik.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach