Przetargi.pl
DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ZBIORNIKA I BUTLI ORAZ TRANSPORTEM DLA OSK WE WROCŁAWIU

Okręgowy Szpital Kolejowy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 53-137 Wrocław, ul. Wiśniowa 36
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3602181 , fax. 071 3732569
  • Data zamieszczenia: 2009-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Okręgowy Szpital Kolejowy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Wiśniowa 36 36
    53-137 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3602181, fax. 071 3732569
    REGON: 01068698100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osk.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ZBIORNIKA I BUTLI ORAZ TRANSPORTEM DLA OSK WE WROCŁAWIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są dostawy gazów medycznych wraz z transportem, dzierżawą zbiornika i butli, szczegółowo wykazanych w formularzu cenowym, stanowiącym integralną część niniejszej SIWZ dla potrzeb Okręgowego Szpitala Kolejowego we Wrocławiu, al. Wiśniowa 36, 53-137 Wrocław zwanego dalej Zamawiającym. 2.Zamawiający zastrzega sobie, że określone ilości w załączniku Nr 2 stanowią wielkości szacunkowe.W związku z tym, że ilość środków jest ściśle uwarunkowana z ilością hospitalizowanych pacjentów podane wyliczenia są szacunkowe, co nie zobowiązuje Zamawiającego do realizacji zamówienia w całości. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na cały pakiet. Nie dopuszcza się składania ofert na wybrane pozycje w pakiecie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 241000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5)spełniają następujące warunki dodatkowe: a)wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwie dostawy podobne do objętej niniejszym przedmiotem zamówienia. 2.Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które będą ważne i nie będą podlegały odrzuceniu na podstawie art. 89 ust.1 ustawy PZP. Każda oferta, podlega indywidualnej ocenie przez Zamawiającego. 3.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - według formuły spełnia / nie spełnia (druk ZP-17). 1)Zamawiający na podstawie złożonych wraz z oferta dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku; 2)W przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za spełniony; 3)W przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za niespełniony; 4.Wykluczenie Wykonawcy 1)Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców w przypadku zaistnienia którejkolwiek z przesłanek zawartych w art. 24 Ustawy PZP. 2)Zamawiający zawiadamia równocześnie Wykonawców, którzy zostali wyklu?czeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 3)Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający wyznaczył następujące wymagania, które Wykonawca spełni przedstawiając właściwie sporządzoną ofertę, oraz załączy do oferty niżej wymienione dokumenty oraz oświadczenia: 1)dokument określający status prawny Wykonawcy tzn. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wspólną ofertę należy załączyć dokumenty wystawione indywidualnie na każdy z tych podmiotów; 2)Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - (na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub zezwolenie na wytwarzanie produktów leczniczych - (dotyczy gazów medycznych); 3)Oświadczenie lub Aktualne Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4)Wykaz wykonanych, a ze względu na charakter niniejszego zamówienia również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości brutto, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (minimum 2dostawy) - dokumenty te będą stanowić kolejne załączniki do oferty, wzór załącznik Nr 4 do SIWZ. (w przypadku oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument); 5.Ponadto Wykonawcy maja obowiązek dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy zgodnie z załączonym wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 SIWZ oraz dołączony do niej formularz cenowy (kalkulacja szczegółowa cena za usługę) - Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ; 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków zgodnie z wymogami art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust.1 Ustawy PZP sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ; 3.Wykaz co najmniej dwóch wykonanych / wykonywanych dostaw - Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ; 4.Wypełniony projekt umowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ; 5.Do oferty należy załączyć dodatkowe dokumenty wymagane przez Zamawiającego, wyszczególnione w niniejszej SIWZ oraz spis treści; 6.Odpowiednie Pełnomocnictwo - Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień wymagane jest, jeżeli osoba podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z KRS lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone; 7.Polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności (bez wyłączeń jakichkolwiek ryzyk dotyczących przedmiotu zamówienia) - aktualne przez okres związania umową lub przez okres związania ofertą; 8.Dokumenty dopuszczające do obrotu oferowane wyroby, zgodnie z ustawą o Wyrobach Medycznych (deklaracja zgodności CE lub dokument potwierdzający zgłoszenie do rejestru w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych, Produktów Biobójczych, Certyfikat CE Producenta - dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego lub w przypadku produktów, które nie podlegają wyżej wymienionej ustawie należy dołączyć - stosowne pisemne oświadczenie oraz kompletne karty charakterystyki produktu wydane przez producenta lub oryginalne strony katalogowe (lub ich kserokopie) lub aktualne świadectwo Rejestracji Producenta lub Atest jakości z podanym składem jakościowym dla tego typu gazu medycznego oraz kserokopię koncesji na wytwarzanie środka farmaceutycznego lub materiału medycznego wydane przez Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej na dopuszczenie do obrotu oraz potwierdzające kto jest producentem oraz, że oferowany produkt jest wpisany do rejestru Środków Farmaceutycznych i Materiałów Medycznych w języku polskim. 9.W przypadku spółki cywilnej konieczne jest dołączenie umowy spółki. W przypadku wygaśnięcia ważności dokumentów dopuszczających do obrotu po terminie otwarcia ofert a przed terminem związania z ofertą Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie, że przedstawi odpowiednią dokumentację na wezwanie Zamawiającego. Jeżeli wygaśniecie ważności dokumentów dopuszczających do obrotu nastąpi w okresie obowiązywania umowy - Wykonawca winien złożyć oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia w trakcie umowy będzie posiadał aktualne dopuszczenia do obrotu oraz zobowiązanie, że wyżej wymienione dokumenty dopuszczające do obrotu dostarczy przy pierwszej dostawie po wygaśnięciu ważności dokumentów dopuszczających do obrotu i złożonych w ofercie. 10. Do oferty należy załączyć spis treści. WYKONAWCA ZAMIESZKAŁY POZA TERYTORIUM RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (zamiast dokumentu wymienionego w rozdz. V pkt.1 ppkt.1) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (zamiast dokumentów wymienionych w rozdz. V pkt.1 ppkt.3) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (daty wystawienia zgodne z wymaganiami do tych punktów). OFERTY WSPÓLNE: 1. Zgodnie z przepisem art. 23 Ustawy PZP Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane dokumenty - składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. W przypadku wygrania przetargu, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawcy składający ofertę wspólną, będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. DOKUMENTY WYMIENIONE POWYŻEJ NALEŻY TRAKTOWAĆ JAKO OBLIGATORYJNE. Brak któregokolwiek z dokumentów, dostarczenie nieaktualnego dokumentu lub dostarczenie dokumentu nie odpowiadającego wymaganiom zamawiającego określonym w specyfikacji spowoduje odrzuceniem oferty lub skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania /podstawa prawna art. 24 ust. 1 pkt.10 ustawy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 art. 89 ust.1 pkt.2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych/.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osk.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach