Sąd Okręgowy w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 00-898 Warszawa, al. "Solidarności"
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 4404212 , fax. 22 4405042
- Data zamieszczenia: 2019-10-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Warszawie
al. "Solidarności" 127
00-898 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 4404212, fax. 22 4405042
REGON: 00032469400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warszawa.so.gov.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Sądy i Trybunały
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa foteli biurowych obrotowych i krzeseł na potrzeby Sądu Okręgowego w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa foteli biurowych obrotowych i krzeseł na potrzeby Sądu Okręgowego w Warszawie. 2) Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 (dwie) części: a) Część I – dostawa 84 sztuk foteli biurowych obrotowych, b) Część II – dostawa 12 szt. krzeseł tapicerowanych do gabinetu oraz 145 szt. krzeseł tapicerowanych do pokojów i na sale rozpraw. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4) Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5) Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia wykonawcy zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. 6) Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 7) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 9) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, z zastrzeżeniem pkt 10-12. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez wykonawcę nazw firm podwykonawców. 10) Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w dostawy. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację dostaw. 11) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 12) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39112000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wyposażenia oraz mebli dla Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego przy Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Sokołowie Podlaskim.
Dodano: 2024-02-26 - Zakup i dostawa stołów i krzeseł dla potrzeb nowej siedziby Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie.
Dodano: 2023-12-19 - Zakup i dostawa stołów i krzeseł dla potrzeb nowej siedziby Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie.
Dodano: 2023-08-07 - Dostawa krzeseł - 50 szt.
Dodano: 2021-05-05 - Umowa ramowa na dostawę krzeseł i foteli biurowych
Dodano: 2021-03-31 - Umowa ramowa na dostawę krzeseł i foteli biurowych
Dodano: 2020-11-26 - Dostawa krzeseł do Urzędu Gminy Siedlce w ramach projektu „Wspólny Plan” (Europejski Fundusz Społeczny Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 Działanie 2.19)
Dodano: 2020-09-16 - Dostawa 8 krzeseł dla pracowników Instytutu Systemów Elektronicznych, Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2020-08-10 - Dostawa wraz z montażem mebli biurowych
Dodano: 2020-06-05 - Zakup i sukcesywna dostawa krzeseł biurowych
Dodano: 2020-01-28