Przetargi.pl
Zakup i sukcesywna dostawa krzeseł biurowych

Główny Inspektorat Ochrony Środowiska ogłasza przetarg

  • Adres: 00-922 Warszawa, ul. Wawelska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8256376, 8258457 , fax. 022 8256376, 8254129
  • Data zamieszczenia: 2020-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
    ul. Wawelska
    00-922 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8256376, 8258457, fax. 022 8256376, 8254129
    REGON: 86159300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gios.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i sukcesywna dostawa krzeseł biurowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa fabrycznie nowych krzeseł biurowych, w łącznej ilości 250 sztuk, do placówek GIOŚ znajdujących się na terenie Polski. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ - „Wzór tabeli zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego”. Przedmiot zamówienia obejmuje czynności takie jak: montaż, transport, rozładunek oraz wniesienie krzeseł do miejsc wskazanych w danym zamówieniu jednostkowym, których wykaz stanowi załącznik nr 7 do SIWZ - „Miejsca dostaw”. W przypadku złożenia zamówienia jednostkowego na ilość do 5 sztuk, Zamawiający dopuszcza dostawę krzeseł bez montażu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39112000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje opisu dokonania oceny spełnienia tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty bądź informacje), że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisywania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo to nie wynika z innych dokumentów lub pełnomocnictw złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach