Przetargi.pl
Wykonanie usługi w zakresie wywozu nieczystości stałych z kompleksów administrowanych przez 1 Bazę Lotnictwa Transportowego.

1. Baza Lotnictwa Transportowego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, Żwirki i Wigury
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 821 316, , fax. 261 821 316
  • Data zamieszczenia: 2019-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 1. Baza Lotnictwa Transportowego
    Żwirki i Wigury 1c
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 261 821 316, , fax. 261 821 316
    REGON: 10088949300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://1bltr.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: 1. Baza Lotnictwa Transportowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi w zakresie wywozu nieczystości stałych z kompleksów administrowanych przez 1 Bazę Lotnictwa Transportowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych z kompleksów wojskowych administrowanych przez Zamawiającego tj. 1 Bazę Lotnictwa Transportowego, 00-909 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 1C: Zadanie nr 1 – Wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych z kompleksu K-6077 Zadanie nr 2 – Wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych z kompleksu K-0192, K-0030, K-0800 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia i SIWZ, znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.1bltr.wp.mil.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość: Zadanie nr 1 – 3 901,92 zł. (słownie: trzy tysiące dziewięćset jeden złotych 92/100 ) Zadanie nr 2 – 1 869,12 zł. (słownie: jeden tysiąc osiemset sześćdziesiąt dziewięć złotych 12/100) Uwaga W przypadku złożenia oferty na 2 zadania kwota wniesienia wadium wynosi: 5 771,04 zł. (słownie: pięć tysięcy siedemset siedemdziesiąt jeden złotych 04/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Wykonawca winien posiadać aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenów miasta stołecznego Warszawy, na podstawie art. 9 c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 z późn. zm.). b) Wykonawca winien posiadać aktualne zezwolenie właściwego organu administracyjnego na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub przetwarzania odpadów na obszarze objętym przedmiotem zamówienia art. 27 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy) lub wskazać miejsce, z którego Zamawiający będzie mógł pobrać samodzielnie ww. dokument. 2) Dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. 3) Aktualnego zezwolenia właściwego organu administracyjnego na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub przetwarzania odpadów na obszarze objętym przedmiotem zamówienia art. 27 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.). 4) Wykaz specjalistycznego sprzętu technicznego (wykaz pojazdów) przewidzianych do realizacji zamówienia. Zawierających minimum: - minimum 2 pojazdy do kompresji zrzucanych odpadów komunalnych; - minimum 2 pojazdy do transportu odpadów w kontenerach; - minimum 1 pojazd do odbierania odpadów zbieranych selektywnie. Wykaz powinien zawierać typ/model/nazwę producenta pojazdu, przeznaczenie pojazdu (rodzaj odbieranych odpadów). 5) Dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach