Port Lotniczy Lublin S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 20-008 Lublin, ul. Hempla 6
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 534 74 40 , fax. 81 534 74 41
- Data zamieszczenia: 2012-09-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Port Lotniczy Lublin S.A.
ul. Hempla 6 6
20-008 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 534 74 40, fax. 81 534 74 41
REGON: 43122733600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: działalność portów lotniczych
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa fabrycznie nowych ubrań służbowych i roboczych oraz wyposażenia BHP dla Portu Lotniczego Lublin S.A. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa fabrycznie nowych ubrań służbowych i roboczych oraz wyposażenia BHP dla Portu Lotniczego Lublin S.A. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1A do SIWZ. Dokumentację rozmiarową dotyczącą zamówienia, Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie 5 dni od podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt dostarczyć przedmiot zamówienia pod wskazany adres zgodnie z terminem dostaw określonym w SIWZ. Przedmioty zamówienia powinny zostać opisane lub oznaczone (np. imię i nazwisko lub numer) na opakowaniu jednostkowym przez wykonawcę w sposób pozwalający na łatwe przyporządkowanie danego przedmiotu do osoby dla której zostało wykonane na podstawie dokumentacji rozmiarowej. Odbiór będzie prowadzony w oparciu o Załącznik Nr 1 A do SIWZ stanowiący Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wyrobów, w tym również materiałów, elementów dostarczonych przez kooperantów lub podwykonawców. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, których nie można było przewidzieć mimo dochowania należytej staranności przy ustalaniu potrzeb. Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia finansowe wobec Zamawiającego. W przypadku dokonania konieczności zmniejszenia zamówienia przeprowadzone to zostanie w formie pisemnej. Zapłata nastąpi za faktycznie wykonane zamówienie. Gwarancja dotycząca wyrobu, zapewniona na okres przewidziany przez dostawcę lub producenta. Przy rozbieżności terminów brany pod uwagę termin dłuższy, licząc od daty przyjęcia wyrobu przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt dostarczyć przedmiot zamówienia pod wskazany adres zgodnie z terminem dostaw określonym w SIWZ. Minimalne parametry dotyczące przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 1A do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 181000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.portlotniczy.lublin.pl (zakładka bip)
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa w zakresie 2 części: cześć nr 1 - dostawa odzieży branżowej, specjalnej, roboczej, obuwia ochronnego oraz w zakresie części nr 2 - dostawa odzieży i obuwia sportowego
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa składników umundurowania dla inspektorów transportu drogowego Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Lublinie w 2016 roku
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa składników umundurowania dla inspektorów transportu drogowego Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Lublinie w 2016 roku
Dodano: 2016-06-03 - Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego pracownikom GDDKiA Oddział w Lublinie oraz podległych Rejonów z podziałem na dwie części: Część nr 1 - Sukcesywna dostawa odzieży ochronnej, roboczej i środków ochrony indywidualnej pracownikom GDDKiA Oddział w Lublinie oraz podległych Rejonów Część nr 2 - Sukcesywna dostawa obuwia roboczego pracownikom GDDKiA Oddział w Lublinie oraz podległych Rejonów.
Dodano: 2016-05-31 - Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego pracownikom GDDKiA Oddział w Lublinie oraz podległych Rejonów w latach 2016 -2018
Dodano: 2016-04-21 - Sukcesywne dostawy odzieży ochronnej i roboczej dla UMCS w Lublinie
Dodano: 2016-04-01 - Dostawa odzieży branżowej, specjalnej, roboczej, obuwia ochronnego oraz odzieży sportowej.
Dodano: 2015-09-08 - DOSTAWA SORTÓW MUNDUROWYCH LEŚNIKA I OZNAK,ORAZ ODZIEŻY BHP W 2015 r.
Dodano: 2015-05-20 - Dostawy odzieży ochronnej i roboczej do UMCS w Lublinie (LE/6-2015/DOP-z)
Dodano: 2015-05-15 - Dostawa składników umundurowania dla inspektorów transportu drogowego Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Lublinie w 2015 roku
Dodano: 2015-05-14