Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-447 Lublin, ul. Diamentowa 2
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 7406971 do 73 , fax. 81 7406437
- Data zamieszczenia: 2016-06-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Lublinie
ul. Diamentowa 2 2
20-447 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 7406971 do 73, fax. 81 7406437
REGON: 43232318300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.witd.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa składników umundurowania dla inspektorów transportu drogowego Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Lublinie w 2016 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa składników umundurowania służbowego dla inspektorów transportu drogowego zatrudnionych w Wojewódzkim Inspektoracie Transportu Drogowego w Lublinie. 2. Ilość i rodzaj dostarczanych składników umundurowania służbowego wymieniają szczegółowo załączniki nr 1-5 do niniejszej SIWZ. 3. Składniki umundurowania muszą być zgodne ze wzorami i charakterystyką umundurowania służbowego Inspekcji Transportu Drogowego oraz z dystynkcjami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 31 lipca 2012 r. w sprawie umundurowania Inspekcji Transportu Drogowego (Dz. U. 2012 poz. 920). 4. Na guzikach zewnętrznych i czapkach wchodzących w skład umundurowania powinien być umieszczony wizerunek orła, zgodny z wzorem określonym w ustawie z dnia 31 stycznia 1980 r. o godle, barwach i hymnie Rzeczpospolitej Polskiej oraz o pieczęciach państwowych (t.j. Dz.U. z 2005 r. Nr 235, poz. 2000 z późn. zm.) 5. Przedmiot zamówienia podzielony został na 5 części tj.: Część I - obejmujące dostawę elementów umundurowania służbowego opisanych w załączniku 1 do SIWZ, Część II - obejmujące dostawę obuwia polowego opisanego w załączniku 2 do SIWZ Część III - obejmujące dostawę obuwia wyjściowego opisanego w załączniku 3 do SIWZ, Część IV - obejmujące dostawę identyfikatorów imiennych oraz oznak Inspekcji Transportu Drogowego opisanych w załączniku nr 4 do SIWZ Część V - obejmujące dostawę składników umundurowania do wykonywania czynności służbowych z wykorzystaniem motocykla opisanej w załączniku nr 5 do SIWZ 6. Wszystkie składniki umundurowania służbowego inspektorów Inspekcji Transportu Drogowego muszą być wykonane według indywidualnych miar. 7. Zamawiający nie podaje dystynkcji i rozmiarów składników umundurowania służbowego, w tym obuwia opisanych w załącznikach do SIWZ. Informacja taka będzie przekazywana sukcesywnie wykonawcy po podpisaniu umowy, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 8. Dostawa składników umundurowania opisanych w Załączniku nr 4 do SIWZ odbywać się będzie na podstawie imiennej listy przekazanej przez Zamawiającego. 9. Poszczególne składniki umundurowania muszą posiadać wykonane napisy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. 10. Wszystkie składniki umundurowania muszą być pierwszego gatunku, fabrycznie nowe i wolne od wad. 11. Użyte dodatki krawieckie muszą charakteryzować się trwałością i niezawodnością. 12. Tkaniny, z których uszyte zostaną składniki umundurowania powinny charakteryzować się trwałością barw, wytrzymałością na tarcie i uszkodzenia mechaniczne oraz niską kurczliwością. 13. Na wszystkie składniki umundurowania służbowego wykonawca musi udzielić min. 12 miesięcznej gwarancji, z wyjątkiem obuwia na które wykonawca musi udzielić min. 24 miesięcznej gwarancji. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia w odniesieniu do określonego w niniejszej SIWZ. 15. Zamawiający może ograniczyć zakres przedmiotu zamówienia dotyczący ilości składników umundurowania poniżej ilości określonych w załącznikach 1 - 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 181000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wprowadza obowiązku wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.witd.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa w zakresie 2 części: cześć nr 1 - dostawa odzieży branżowej, specjalnej, roboczej, obuwia ochronnego oraz w zakresie części nr 2 - dostawa odzieży i obuwia sportowego
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa składników umundurowania dla inspektorów transportu drogowego Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Lublinie w 2016 roku
Dodano: 2016-06-15 - Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego pracownikom GDDKiA Oddział w Lublinie oraz podległych Rejonów z podziałem na dwie części: Część nr 1 - Sukcesywna dostawa odzieży ochronnej, roboczej i środków ochrony indywidualnej pracownikom GDDKiA Oddział w Lublinie oraz podległych Rejonów Część nr 2 - Sukcesywna dostawa obuwia roboczego pracownikom GDDKiA Oddział w Lublinie oraz podległych Rejonów.
Dodano: 2016-05-31 - Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego pracownikom GDDKiA Oddział w Lublinie oraz podległych Rejonów w latach 2016 -2018
Dodano: 2016-04-21 - Sukcesywne dostawy odzieży ochronnej i roboczej dla UMCS w Lublinie
Dodano: 2016-04-01 - Dostawa odzieży branżowej, specjalnej, roboczej, obuwia ochronnego oraz odzieży sportowej.
Dodano: 2015-09-08 - DOSTAWA SORTÓW MUNDUROWYCH LEŚNIKA I OZNAK,ORAZ ODZIEŻY BHP W 2015 r.
Dodano: 2015-05-20 - Dostawy odzieży ochronnej i roboczej do UMCS w Lublinie (LE/6-2015/DOP-z)
Dodano: 2015-05-15 - Dostawa składników umundurowania dla inspektorów transportu drogowego Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Lublinie w 2015 roku
Dodano: 2015-05-14 - Dostawa odzieży i obuwia roboczego, rękawic i ręczników dla UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/3-2015/DOP-z)
Dodano: 2015-03-10