Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej ogłasza przetarg
- Adres: 20-031 Lublin, Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5375965 , fax. 081 5375965
- Data zamieszczenia: 2015-03-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5 5
20-031 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 5375965, fax. 081 5375965
REGON: 00000135300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odzieży i obuwia roboczego, rękawic i ręczników dla UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/3-2015/DOP-z) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odzieży ochronnej i roboczej, rękawic, obuwia roboczego, ręczników i ścierek dla UMCS w Lublinie, obejmujące następujące zadania: Zadanie 1: Dostawa odzieży z Grupy I, z Grupy II oraz z Grupy III i IV. Zadanie 2: Dostawa rękawic roboczych, Zadanie 3: Dostawa rękawic lateksowych (medycznych), Zadanie 4: Dostawa obuwia roboczego, Zadanie 5: Dostawa ręczników i ścierek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załącznikach nr 2.a - 2.e do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia / formularz asortymentowo - cenowy) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 181000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu, przed upływem terminu składania ofert, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Zadanie 1: kwota 1 300,00 zł (słownie: tysiąc trzysta zł 00/100); Zadanie 2: kwota 400,00 zł (słownie: czterysta zł 00/100); Zadanie 3: kwota 500,00 zł (słownie: pięćset zł 00/100); Zadanie 4: kwota: 1 300,00 zł (słownie: tysiąc trzysta zł 00/100); Zadanie 5: kwota: 1 200,00 zł (słownie: tysiąc dwieście zł 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: mBank Nr 98 1140 1094 0000 2905 1600 1075 z dopiskiem: Wadium w postępowaniu PN/3-2015/DOP-z. Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Dowód wniesienia wadium powinien być dołączony do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu, należy złożyć wraz z ofertą dokument w formie oryginału, a jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć jako integralną część oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w ust. 2 pkt od 2) do 5) ustawy, należy złożyć wraz z ofertą dokument w formie oryginału. 6. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 7. Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 ustawy. 8. Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć łącznie z ofertą, może być w oddzielnej kopercie. 9. Wadium wniesione przez jednego z uczestników Konsorcjum, uważa się za wniesione prawidłowo
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: długość okresu gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: przetargi.umcs.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa w zakresie 2 części: cześć nr 1 - dostawa odzieży branżowej, specjalnej, roboczej, obuwia ochronnego oraz w zakresie części nr 2 - dostawa odzieży i obuwia sportowego
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa składników umundurowania dla inspektorów transportu drogowego Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Lublinie w 2016 roku
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa składników umundurowania dla inspektorów transportu drogowego Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Lublinie w 2016 roku
Dodano: 2016-06-03 - Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego pracownikom GDDKiA Oddział w Lublinie oraz podległych Rejonów z podziałem na dwie części: Część nr 1 - Sukcesywna dostawa odzieży ochronnej, roboczej i środków ochrony indywidualnej pracownikom GDDKiA Oddział w Lublinie oraz podległych Rejonów Część nr 2 - Sukcesywna dostawa obuwia roboczego pracownikom GDDKiA Oddział w Lublinie oraz podległych Rejonów.
Dodano: 2016-05-31 - Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego pracownikom GDDKiA Oddział w Lublinie oraz podległych Rejonów w latach 2016 -2018
Dodano: 2016-04-21 - Sukcesywne dostawy odzieży ochronnej i roboczej dla UMCS w Lublinie
Dodano: 2016-04-01 - Dostawa odzieży branżowej, specjalnej, roboczej, obuwia ochronnego oraz odzieży sportowej.
Dodano: 2015-09-08 - DOSTAWA SORTÓW MUNDUROWYCH LEŚNIKA I OZNAK,ORAZ ODZIEŻY BHP W 2015 r.
Dodano: 2015-05-20 - Dostawy odzieży ochronnej i roboczej do UMCS w Lublinie (LE/6-2015/DOP-z)
Dodano: 2015-05-15 - Dostawa składników umundurowania dla inspektorów transportu drogowego Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Lublinie w 2015 roku
Dodano: 2015-05-14