Przetargi.pl
Doposażenie bazy dydaktycznej oraz dostawa sprzętu niezbędnego do prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach projektu pt. Nie zwykła szkoła - realizowanego w Zespole Szkół Nr 1 w Opolu Lubelskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zespół Szkół nr 1 w Opolu Lubelskim ogłasza przetarg

  • Adres: 24-300 Opole Lubelskie, ul. Szkolna 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 827 21 77 , fax. 81 827 21 77
  • Data zamieszczenia: 2012-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół nr 1 w Opolu Lubelskim
    ul. Szkolna 5 5
    24-300 Opole Lubelskie, woj. lubelskie
    tel. 81 827 21 77, fax. 81 827 21 77
    REGON: 00115256800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zs1-opolelub.ebip.lublin.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Doposażenie bazy dydaktycznej oraz dostawa sprzętu niezbędnego do prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach projektu pt. Nie zwykła szkoła - realizowanego w Zespole Szkół Nr 1 w Opolu Lubelskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie bazy dydaktycznej oraz dostawa sprzętu w ramach projektu pt. Nie zwykła szkoła - w Zespole Szkół Nr 1 w Opolu Lubelskim, projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych; 2. Przedmiot zamówienia podzielono na 4, określone w § 21 SIWZ, części tak, by umożliwić wykonawcom złożenie oferty na każdą część zamówienia. Wykonawca wybiera część zamówienia, której lub, których może być Wykonawcą. Szczegółowy opis przedmiotu: 1) części nr 1 zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ, 2) części nr 2 zamówienia zawiera Załącznik nr 2a do SIWZ, 3) części nr 3 zamówienia zawiera Załącznik nr 2b do SIWZ, 4) części nr 4 zamówienia zawiera Załącznik nr 2c do SIWZ. 3. Dostawca doposaży Zamawiającego w pomoce dydaktyczne i sprzęt niezbędny do przeprowadzenia dodatkowych zajęć pozalekcyjnych. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i sprzętu równoważnego, odpowiadającego parametrom techniczno-użytkowym na poziomie nie niższym niż te, które zostały wskazane w SIWZ. Przedmiot równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazane w dokumentacji przetargowej, a jego jakość nie jest gorsza od jakości określonej w opisie przedmiotu zamówienia, 5. Zastosowane materiały i sprzęt powinny odpowiadać deklaracjom zgodności z polskimi normami, atestami i aprobatami technicznymi; 6. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min.: 12 miesięcy na pomoce dydaktyczne oraz 24 miesiące na sprzęt audiowizualny z wyjątkiem tablicy interaktywnej, na którą oczekiwany okres gwarancji i rękojmi wynosi min. 36 miesięcy. 7. Wykonawca zapewnia transport, ubezpieczenie transportu, załadunek oraz rozładunek (przeniesienie przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego) pomocy dydaktycznych i sprzętu wymienionego w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 221110001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zs1-opolelub.ebip.lublin.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach