Przetargi.pl
Dostawa pomocy dydaktycznych i materiałów edukacyjnych na potrzeby uczestników projektu - Na nas nie ma mocnych - cześć II, III i V

Gmina Susiec ogłasza przetarg

  • Adres: 22-672 Susiec, ul. Tomaszowska 2
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6654868 , fax. 084 6654893
  • Data zamieszczenia: 2013-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Susiec
    ul. Tomaszowska 2 2
    22-672 Susiec, woj. lubelskie
    tel. 084 6654868, fax. 084 6654893
    REGON: 95036897700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsusiec.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pomocy dydaktycznych i materiałów edukacyjnych na potrzeby uczestników projektu - Na nas nie ma mocnych - cześć II, III i V
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: 1.Dostawy obejmujące, pomoce dydaktyczne, materiały edukacyjne, papier xero, programy multimedialne i interaktywne, sprzęt komputerowy i rtv oraz oprogramowanie biurowe i antywirusowe na potrzeby realizacji projektu - Na nas nie ma mocnych- realizowanego w szkołach leżących na terenie Gminy Susiec: Szkole Podstawowej w Łosińcu, Szkole Podstawowej w Majdanie Sopockim Pierwszym, Gimnazjum w Majdanie Sopockim Pierwszym, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL 2007-2013, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1.Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Wykonawca dostarczy, pomoce dydaktyczne, programy komputerowe, sprzęt komputerowy i RTV i inne towary przewidziane do zakupu w budżecie projektu, na rzecz prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Rzeczy te przeznaczone są dla dzieci uczęszczających do szkół podstawowych klas III i I-VI w Szkole Podstawowej w Majdanie Sopockim Pierwszym i w Łosińcu oraz Gimnazjum klas I-III w Majdanie Sopockim Pierwszym będących uczestnikami zajęć edukacyjnych dlatego też oferowany towar powinien być dostosowany do wieku uczniów oraz posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty zgodności z europejskimi normami oraz umożliwiać w 100% bezpieczne użytkowanie przez dzieci biorące udział w projekcie. Wykonawca zobowiązany jest załączyć ww. certyfikaty/atesty najpóźniej przy dostawie sprzętu na miejsce wskazane przez Zamawiającego. Dostarczony do Zamawiającego przedmiot zamówienia musi być nowy, kompletny, wolny od wad i posiadać prawem wymagane certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności CE itp. Przy dostawie Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim. Zamawiający nie podaje nazw własnych przedmiotu zamówienia, podaje szczegółowe opisy i minimalne parametry, jakie powinna spełniać każda rzecz stanowiąca przedmiot zamówienia. Programy multimedialne i interaktywne będące elementami przedmiotu zamówienia powinny być dostosowane do parametrów technicznych sprzętu komputerowego będącego na wyposażeniu szkół objętych realizacją projektu i umożliwiać pracę na zainstalowanym na komputerach szkolnych klasopracowni systemie operacyjnym Windows XP. Przedmiot zamówienia powinien być opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy, potwierdzonej protokołem odbioru. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt i ryzyko przedmiot zamówienia w miejsce dostawy wskazane przez Zamawiającego. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: CZĘŚĆ II DOSTAWA PROGRAMÓW INTERAKTYWNYCH I MULTIMEDIALNYCH NA POTRZEBY UCZESTNIKÓW PROJEKTU - NA NAS NIE MA MOCNYCH. 1.Program interaktywny do j. angielskiego w szkole podstawowej - 1 szt. 2.Program multimedialny do matematyki w szkole podstawowej - 4 szt. 3.Program multimedialny do nauki matematyki w gimnazjum - 2 szt. 4.Program interaktywny do nauki polskiego w gimnazjum - 1 szt. 5.Program multimedialny do nauki j. angielski w gimnazjum - 1 szt. 6.Program interaktywny do nauki w gimnazjum - 1 szt. 7.Program interaktywny do nauki informatyki w szkole podstawowej - 4 szt. 8.Program logopedyczny - 2 szt. 9.Program interaktywny do nauki j. polskiego w szkole podstawowej - 1 szt. 10.Oprogramowanie zawodoznawcze - 2 licencje. 11.Program komputerowy dotyczący planowania kariery - 1 licencja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający wyszczególnienie, opis minimalnych. Parametrów i ilości został zawarty w załączniku nr 2.2 do SIWZ i stanowi jej integralną część. CZĘŚĆ III DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I RTV ORAZ OPROGRAMOWANIA BIUROWEGO I ANTYWIRUSOWEGO NA POTRZEBY UCZESTNIKÓW PROJEKTU - NA NAS NIE MA MOCNYCH. 1.Magnetofon do nauki j. obcych - 1 szt. 2.Mikrofony do nauki j. obcych - 2 zestawy. 3.Dynamometry - 15 szt. 4.Waga laboratoryjna - 1 szt. 5.Mikroskop z wyposażeniem - 1 szt. 6.Mikroskop z kamerą cyfrową - 1 szt. 7.Drukarka laserowa - 1 szt. 8.Materiały eksploatacyjne do drukarki laserowej - 3 szt. 9.Drukarka laserowa - 1 szt. 10.Materiały eksploatacyjne do drukarki laserowej - 6 szt. 11.Projektor - 2 szt. 12.Laptop - 4 szt. 13.Oprogramowanie biurowe - 1 szt. 14.Oprogramowanie antywirusowe - 4 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający wyszczególnienie, opis minimalnych. Parametrów i ilości został zawarty w załączniku nr 2.3 do SIWZ i stanowi jej integralną część. CZĘŚĆ V DOSTAWA TABLIC INFORMACYJNYCH NA POTRZEBY UCZESTNIKÓW PROJEKTU -NA NAS NIE MA MOCNYCH. 1.Tablice informacyjne - 4 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający wyszczególnienie, opis minimalnych. Parametrów i ilości został zawarty w załączniku nr 2.5 do SIWZ i stanowi jej integralną część 4. Opisane w niniejszej SIWZ oraz jej załącznikach parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego. 5. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, parametrów technicznych i obmiarowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu jakościowego , zawartości merytorycznej opracowania, parametrów technicznych i innych dla pomocy dydaktycznych, materiałów edukacyjnych, papieru xero, programów multimedialnych i interaktywnych, sprzęt komputerowego i rtv oraz oprogramowania biurowego i antywirusowego na potrzeby realizacji projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 221110001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zmawiający nie żąda zabezpieczenia oferty kwotą wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugsusiec.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach