Przetargi.pl
„Dostawa fabrycznie nowych pojemników wykonanych z tworzywa sztucznego w kolorze czarnym na niesegregowane zmieszane odpady komunalne ”

Lider Usług Komunalno - Samorządowych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 63-000 Środa Wielkopolska, Wiosny Ludów
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 854 068, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lider Usług Komunalno - Samorządowych Sp. z o.o.
    Wiosny Ludów 3
    63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
    tel. 612 854 068, , fax. -
    REGON: 63096575800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.luks-sroda.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa fabrycznie nowych pojemników wykonanych z tworzywa sztucznego w kolorze czarnym na niesegregowane zmieszane odpady komunalne ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowych pojemników wykonanych z tworzywa sztucznego w kolorze czarnym na niesegregowane zmieszane odpady komunalne. 2. Szczegółowy opis ilości pojemników – zamówienie podstawowe stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Szczegółowy opis ilości pojemników – zamówienie objęte prawem opcji stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Pojemniki muszą być odporne na działanie UV, warunki atmosferyczne i temperaturę, uszkodzenia mechaniczne a także działania chemikaliów. 4. Pojemniki muszą być wykonane z zastosowaniem technologii wtrysku polietylenu niskociśnieniowego o wysokiej gęstości. 5. Pojemniki muszą posiadać solidne ogumienie tj. pełne gumowe opony z metalową osią łączącą. 6. Części metalowe zainstalowane w pojemniki nie powinny ulegać korozji. 7. Pojemniki muszą być przystosowane do opróżniania przez śmieciarki i być wykonane zgodnie z normą PN-EN 840 lub normą równoważną: • PN – EN 840 -1 lub norma równoważna: pojemniki dwukołowe o pojemności 120 i 240 litrów • PN – EN 840 -2 lub norma równoważna: pojemniki czterokołowe o pojemności 1100 litrów 8. Pojemniki muszą posiadać odpowiednią konstrukcję zaczepu (system tzw. „grzebieniowy”) umożliwiający opróżnienie ich przez specjalistyczne pojazdy za pośrednictwem chwytaków grzebieniowych. 9. Pojemniki muszą być kompletne i spełniać funkcję do jakich zostały przeznaczone (tj. zbieranie i opróżnianie z odpadów). 10. Pojemniki powinny posiadać atest Państwowego Zakładu Higieny (PZH) lub dokument równoważny. 11. Pojemniki nie mogą posiadać jakichkolwiek oznaczeń w postaci napisu lub naklejki. 12. Pojemniki muszą być wykonane w całości w kolorze czarnym o odcieniu RAL: 9004 lub 9005 lub 9011 lub 9017 lub 7016. 13. Wszystkie pojemniki powinny posiadać certyfikat jakości RAL lub dokument równoważny. 14. Wszystkie pojemniki z zamówienia podstawowego muszą być dostarczone jednorazowo do budynku Zamawiającego zlokalizowanego w Środzie Wielkopolskiej przy ulicy Nad Strugą w terminie maksymalnie 10 dni roboczych od podpisania umowy. Dostawa musi się odbyć od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15. Dostawa i rozładunek pojemników po stronie Wykonawcy. 15. Pojemniki objęte prawem opcji mogą być dostarczone albo do budynku Zamawiającego zlokalizowanego w Środzie Wielkopolskiej przy ulicy Nad Strugą lub do Wydziału Zamawiającego „Dział Wywozu Odpadów” zlokalizowanego w Środzie Wielkopolskiej przy ulicy Kilińskiego 22. Dostawa musi się odbyć od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15. Dostawa i rozładunek pojemników po stronie Wykonawcy, w terminie maksymalnie 10 dni roboczych od momentu zgłoszenia zapotrzebowania Wykonawcy. 16. Dostarczone pojemniki (zamówienie podstawowe) powinny mieć zamontowane klapy wsypowe. Zamawiający jednak dopuszcza montaż klap przez Wykonawcę lub osoby przez niego wskazane na swoim terenie tj. Środa Wielkopolska ulica Nad Strugą (zamówienie podstawowe ). 17. Dostarczone pojemniki (zamówienie prawo opcji) nie muszą mieć zamontowanych klap wsypowych. 18. Wykonawca ma obowiązek zawiadomić Zamawiającego o dostarczeniu pojemników minimum 2 dni robocze przed terminem ich dostarczenia poprzez kontakt telefoniczny: 664-787-136 ( Błażej Zgoliński ) lub 608-623-738 ( Maciej Osuch ). 19. Minimalny okres gwarancji na wszystkie dostarczone pojemniki to 24 miesiące od momentu dostarczenia ich Zamawiającemu. Dostawa pojemników musi być potwierdzona protokołem zdawczo – odbiorczym. 20. Zamawiający korzystając z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych określił zamówienie podstawowe opisane w załączniku nr 6 do SIWZ, jednocześnie wskazuje, korzystając z prawa opcji, zamówienie objęte prawem opcji w załączniku nr 7 do SIWZ. 21. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca będzie zobowiązany do dokonania dostaw pojemników objętych prawem opcji, w wielkości wskazanej przez Zamawiającego. 22. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928480-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 2. pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach