Przetargi.pl
Budowa drogi łączącej ul. Kosynierów z ul. Topolską w Środzie Wielkopolskiej.

Urząd Miejski w Środzie Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 63-000 Środa Wielkopolska, Ignacego Daszyńskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 867 700, , fax. 612 867 702
  • Data zamieszczenia: 2020-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Środzie Wlkp.
    Ignacego Daszyńskiego 5
    63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
    tel. 612 867 700, , fax. 612 867 702
    REGON: 52578300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.srodawlkp.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi łączącej ul. Kosynierów z ul. Topolską w Środzie Wielkopolskiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres zamówienia obejmuje: a) budowę drogi gminnej łączącej ulicę Kosynierów (droga powiatowa) z ulicą Topolską (droga powiatowa) w Środzie Wielkopolskiej szerokości 6m o nawierzchni bitumicznej KR2. Długość projektowanej drogi wynosi 612,85m. b) budowę ciągu pieszo - rowerowego z kostki betonowej o szerokości 4m (2,5m ścieżki rowerowej – kostka koloru czerwonego przy jezdni i 1,5m chodnika – kostka koloru szarego), c) budowę zjazdów indywidualnych z kostki betonowej koloru grafitowego, d) wbudowanie trawników wzdłuż projektowanych obramowań, e) wbudowanie krawężnika najazdowego betonowego 15x22cm na ławie betonowej z oporem ze ściekiem z dwóch rzędów kostki betonowej, f) wbudowanie krawężnika betonowego 15x30cm na ławie betonowej z oporem ze ściekiem z dwóch rzędów kostki betonowej, g) wbudowanie opornika betonowego 10x25cm na ławie betonowej z oporem (obramowanie zjazdów), h) wbudowanie obrzeża betonowego 6x20cm na ławie betonowej z oporem (obramowanie ciągu pieszo - rowerowego), i) budowę oświetlenia z wyznaczeniem 15 słupów stalowych, wysokość zawieszenia opraw LED 9m, j) budowę dwóch przystanków komunikacji publicznej z obrzeżem przystankowym, utwardzeniem i oznakowaniem, k) montaż 2 szt. wiat przystankowych 4x1,5 m wraz z oznakowaniem, l) oznakowanie pionowe i poziome projektowanej drogi w tym znaki aktywne przejścia dla pieszych zasilane z sieci gminnej (lub alternatywne) balustrada stalowa na odcinku przepustu, m) budowę kanalizacji deszczowej z rur PCV, z budową studni rewizyjnych i studzienek wpustowych wraz z wpustami ulicznymi, n) budowę wylotu do rowu Topolskiego o średnicy Dn400mm, o) budowę urządzeń podczyszczających wody opadowe i roztopowe za pomocą osadników na każdym z wpustów deszczowych oraz budową separatora koalescencyjnego substancji ropopochodnych zintegrowanego z osadnikiem i wewnętrznym by-passem o przepustowości nominalnej Q=35 l/s oraz o przepustowości maksymalnej Q=175 l/s, p) budowę przepustu z balustradą drogową na istniejącym cieku wodnym z rur karbowanych, ∅1000, długość 16m, q) wymianę gruntów nienośnych, organicznych (torfy, gytie, namuły) w rejonie rowu Topolskiego na grunty piaszczyste dowiezione, r) regulację dna rowu Topolskiego do 10cm z wybraniem namułu naniesionego przez wodę i ścięcie trawy, s) usuniecie kolizji z siecią telekomunikacyjną polegające na likwidacji kolidujących kabli doziemnych i budowie kabla rozdzielczego doziemnego wraz z rurami ochronnymi pod jezdniami, t) wycinkę kolidujących drzew i krzewów. u) montaż balustrady stalowej na odcinku przepustu. v) wykonania i zamontowania tablicy informacyjnej. Tablicę należy wykonać zgodnie z wytycznymi Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu dostępnymi na stronie internetowej: https://www.poznan.uw.gov.pl/fundusz-drog-samorzadowych-2020/nabor-wnioskow-na-dofinansowanie-z-funduszu-drog-samorzadowych-zadan zakładka tablice informacyjne 2. Zadanie dofinansowane jest z Funduszu Dróg Samorządowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 30.000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) 2. Wadium może być wniesione jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz.299). Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego nr rachunku: 93 9084 0003 2211 0000 5975 0008, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr IiZ.271.7.2020 na Budowę drogi łączącej ul. Kosynierów z ul. Topolską w Środzie Wielkopolskiej Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa rozdz. IX pkt 2 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 3. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, wraz z ofertą a jego kopia została załączona do oferty. 4. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 5. Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp odrzucenie oferty Wykonawcy przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia w/w warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ , 2. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3. Pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp., przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (załącznik nr 6 do SIWZ). 5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wypełniony i podpisany załącznik nr 2 do SIWZ) podać nazwy podwykonawców w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz zobowiązanie podmiotu trzeciego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach