Przetargi.pl
sukcesywna 24 miesięczna dostawa implantów ortopedycznych dla SPZOZ w Wolsztynie

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 64-200 Wolsztyn, ul. Wschowska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 68 347 73 00, 347 73 63 , fax. 683 842 590
  • Data zamieszczenia: 2020-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Wschowska 3
    64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie
    tel. 68 347 73 00, 347 73 63, fax. 683 842 590
    REGON: 97077342600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_wolsztyn
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SPZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    sukcesywna 24 miesięczna dostawa implantów ortopedycznych dla SPZOZ w Wolsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna 24 miesięczna dostawa implantów ortopedycznych dla SPZOZ w Wolsztynie; PN/7/2020, bez dopuszczenia możliwości składania ofert częściowych. 4. Wykonawca składając ofertę musi uwzględnić wszystkie pozycje asortymentowe w pakiecie/formularzu asortymentowo-cenowo-ilościowym. Pominięcie pozycji spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ), oraz wymagane ilości przedmiotu zamówienia zostały opisane odpowiednio w załączniku nr 2 do SIWZ), tj. formularzu asortymentowo-cenowo-ilościowym. 6. Tak opisany przedmiot zamówienia w dalszej części SIWZ będzie nazywany zamiennie przedmiotem zamówienia, przedmiotem umowy, implantami ortopedycznymi. 7. Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wszystkie wymagania minimalne opisane w załączniku nr 2 do SIWZ. b) Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przedmiot zamówienia w dniu dostawy posiadał nie krótszą niż 12 miesięczną datę przydatności do użytku. c) Przedmiot umowy musi być fabrycznie nowy i spełniać właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe, wymogi co do opakowania, bezpiecznego transportu) i przechowywania, a koszty opakowania i transportu ponosi Wykonawca, d) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia zaoferowane przez wykonawcę w ofercie, zakwalifikowany do wyrobów medycznych spełniał narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP oraz posiadał wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2020.186). e) Dostarczane implanty ortopedyczne muszą być dostarczane w setach, w pełnej „rozmiarówce„ f) Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego utworzenia na Bloku operacyjnym Zamawiającego banku implantów w ilości niezbędnej do zabezpieczenia zabiegów w trybie ciągłym, g) Wykonawca zobowiązany jest na cały okres trwania umowy do bezpłatnego użyczenia instrumentarium (specjalistyczne narzędzia do wykonywania zabiegów) do zakładania implantów, umożliwiających wykonanie zabiegów, h) Zasady utworzenia i korzystania z banku implantów ortopedycznych oraz instrumentarium zostały uregulowane we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. i) Przy pierwszej dostawie w ramach przedmiotu umowy, Wykonawca przeszkoli personel Zamawiającego (lekarzy, instrumentariuszki) w zakresie stosowania produktu oraz dostarczy instruktaż techniki operacyjnej. j) Zamawiający wymaga termin płatności 60 dni
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33183100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: a) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) Wypełnione odpowiednio załącznik nr 2 - (formularz asortymentowo-ilościowo- cenowy), c) informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - na formularzu oferty, d) oświadczenia w zakresie kryteriów oceny ofert - na formularzu oferty , e) wstępne oświadczenia informacyjne - (załącznik nr 3 A, B)., f) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - zobowiązanie tych podmiotów wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, g) oświadczenie w zakresie RODO na formularzu ofertowym, h) pełnomocnictwo i) dokumenty potwierdzające równoważność tj. o których mowa w rozdziale 3 pkt. 8 o ile wykonawca oferuje materiały równoważne

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach