Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowych pojemników polietylenowych (PE-HD), do składowania odpadów stałych.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, ul. Krucza 10
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6381203
  • Data zamieszczenia: 2009-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    ul. Krucza 10 10
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 084 6381203
    REGON: 95024240800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgk.zamosc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowych pojemników polietylenowych (PE-HD), do składowania odpadów stałych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa fabrycznie nowych pojemników polietylenowych (PE - HD), do składowania odpadów stałych: o pojemności 120 litrów 1000 szt. o pojemności 80 litrów 300 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349284806
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: -nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 (pzp) - złożą odpowiednie oświadczenie; - prowadzą działalność gospodarczą - są zarejestrowanymi we właściwym rejestrze podmiotami lub są wpisani do ewidencji działalności gospodarczej; - dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - złożą odpowiednie oświadczenie; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - wykażą się dostawą, w ciągu ostatnich trzech lat lub w całym okresie działalności jeżeli jest on krótszy niż trzy lata, pojemników polietylenowych PE - HD do składowania odpadów stałych, w tym co najmniej jedną dostawą w asortymencie odpowiadającym zamówieniu i ilości porównywalnej lub większej z niniejszym zamówieniem z podaniem zamawiającego oraz daty; - przedstawią pozytywną opinię zamawiających o wykonanych dostawach i jakości przedmiotu dostawy zgodnej z ich oczekiwaniami, do wszystkich dostaw podanych w wykazie. Zamawiający w trakcie oceny spełnienia warunków sprawdzi czy Wykonawca złożył odpowiednie dokumenty, oświadczenia, wykazy według formuły złożył - nie złożył oraz sprawdzi ich poprawność pod względem merytorycznym. Ocena poprawności merytorycznej złożonych dokumentów, oświadczeń oraz wykazów zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, - aktualny odpis z rejestru sądowego lub z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. - wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat (lub w ciągu całego okresu działalności, jeśli jest on krótszy niż trzy lata) dostaw pojemników polietylenowych PE - HD do składowania odpadów stałych, przy czym co najmniej jedna dostawa winna odpowiadać asortymentowi niniejszego zamówienia i być wykonana w ilości porównywalnej lub większej z niniejszym zamówieniem z podaniem zamawiającego ich wartości oraz daty, - referencje zamawiających o należytym wykonaniu dostawy i jakości przedmiotu dostawy zgodnej z ich oczekiwaniami, do wszystkich dostaw podanych w wykazie i akceptowalnej jakości przedmiotu dostawy, gdzie n oznacza liczbę porządkową w wykazie stanowiącym załącznik nr II, do każdej pozycji wykazu, - pełnomocnictwo - (jeżeli dotyczy), - umowa spółki cywilnej - (jeżeli dotyczy). - karty katalogowe, dokumentacja techniczna, itp. dokumentacja dotycząca przedmiotu zamówienia,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pgk.zamosc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach