Przetargi.pl
dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek, faksów oraz urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu. Znak sprawy/postępowania nadany przez Zamawiającego: SR-ŚR /4/2011

Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia ogłasza przetarg

  • Adres: 50-950 Wrocław, ul. Podwale 30
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 370-43-56 , fax. 071 370-43-56
  • Data zamieszczenia: 2011-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia
    ul. Podwale 30 30
    50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 370-43-56, fax. 071 370-43-56
    REGON: 00068359400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw-srodmiescie.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek, faksów oraz urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu. Znak sprawy/postępowania nadany przez Zamawiającego: SR-ŚR /4/2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, zależna od potrzeb Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Śródmieścia we Wrocławiu dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych. Każda dostawa realizowana będzie na podstawie indywidualnych zapotrzebowań Zamawiającego składanych w okresie obowiązywania umowy. Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Specyfikacja asortymentowo - ilościowa oraz parametry zamawianych materiałów składających się na przedmiot zamówienia została określona w Załączniku nr 2 [Formularz cenowy oferty]. Załącznik nr 2 zawiera wytyczne dotyczące minimalnych wymagań, jakie musi spełniać asortyment będący przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw-srodmiescie.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach