Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4

Miasto i Gmina Lubowidz ogłasza przetarg

  • Adres: 09-304 Lubowidz, ul. Zielona
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 6582078, , fax. 23 6582078 w. 20
  • Data zamieszczenia: 2020-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Lubowidz
    ul. Zielona 10
    09-304 Lubowidz, woj. mazowieckie
    tel. 23 6582078, , fax. 23 6582078 w. 20
    REGON: 13037825500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.uglubowidz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla OSP w Lubowidzu zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku Nr 8 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i minimalne wymagania techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia. Wykonawca udzieli minimum 24 miesiące (max. 36 miesięcy) gwarancji na zabudowę i podwozie. Zadanie dofinansowane jest ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, środków Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej przekazanych przez zakłady ubezpieczeń, środków Marszałka Województwa Mazowieckiego oraz Urzędu Miasta i Gminy w Lubowidzu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) odpowiednie pełnomocnictwa wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie do udzielania pełnomocnictw, 2) W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego Szczegółowy wykaz dokumentów zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach