Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu kinotechnicznego do Kina Studyjnego Wrzos w Świeciu

Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 86-100 Świecie, ul. Wojska Polskiego 139
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-52 33 12 720 , fax. 0-52 33 12 720
  • Data zamieszczenia: 2009-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji
    ul. Wojska Polskiego 139 139
    86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-52 33 12 720, fax. 0-52 33 12 720
    REGON: 00028473000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oksir.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: INSTYTUCJA KULTURY

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego sprzętu kinotechnicznego do Kina Studyjnego Wrzos w Świeciu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa fabrycznie nowego sprzętu kinotechnicznego do Kina Studyjnego Wrzos w Świeciu. Zestawienie wymaganych parametrów: 1. Projektor kinowy do filmów 35mm, model wzorcowy ERNEMANN 18 - 1 szt. a) precyzyjna głowica projektorowa z przekładnią na krzyż maltański w zamkniętej kąpieli olejowej, b) układ sterujący cyfrowy, c) profilowane sanki stalowo-zamszowe z boczna stabilizacją obrazu, d) tolerancja stabilizacji mniejsza bądź równa 0,1 % e) uchwyt rewolwerowy na 2 obiektywy, manualna zmiana formatów i obiektywów f) odczyt dźwięku analogowego z czerwonym laserem Laser Audio Sound oraz cyfrowy Dolby Digital g) latarnia do lampy ksenonowej do 3000W, automatyka zapłonu, licznik godzin pracy, amperomierz, chłodzona powietrzem h) czujnik zrywania filmów, i) przełącznik 24/25 kl/sec. J) silnik synchroniczny 230V/50Hz k) nawijacze i frykcja na szpule do 2000 wraz z montażem, posadowieniem i wypoziomowaniem posadzki pod projektor lub alternatywnie równoważny 2. Plater elektroniczny model wzorcowy EPS III - 1 szt. a) układ 3-talerzowy o pojemności 5000m taśmy każdy b) 1 mechanizm wyciągowy, 2 pierścienie nawojowe c) zestaw rolek do montażu z projektorem wraz z montażem lub alternatywnie równoważny 3. Stolik montażowy - 1 szt elektronicznie regulowane szybkie nawijanie i odwijanie wraz z montażem 4. Nasadka anamorfotyczna do formatu panorama - 1 szt. wraz z montażem 5. Obiektyw do formatu panoramicznego 2.39 - 1 szt. wraz z montażem 6. Obiektyw do formatu 1.85 (kaszeta) - 1 szt. wraz z montażem 7. Lampa ksenonowa 2000W OFR model wzorcowy OSRAM- 1 szt. wraz z montażem lub alternatywnie równoważna 8. Sklejarka do filmów 35mm - 1 szt. wraz z montażem 9. Procesor cyfrowy Dolby Digital CP 650 D - 1 szt. wraz z montażem 10. Głośnik subbasowy 118 600W model wzorcowy Professional Cinema Systems Sub - 1 szt. wraz z montażem i okablowaniem (50 m kabla sygnałowego) lub alternatywnie równoważny 11. Ekran wysokorefleksyjny model wzorcowy Harkness Perlux 140 - 1 szt. z perforacją, na gumkach naprężających wym. 10,5x5,5m wraz z montażem lub alternatywnie równoważny 12. Okienko projekcyjne 80x50cm, szkło czysto-białe typu Amiran, dwustronnie odlustrzane - 1 szt. wraz z montażem i izolacja akustyczna okienka. 13. Demontaż starego okienka projekcyjnego. 14. Demontaż starych projektorów AP. 15. Demontaż starego ekranu kinowego. 16. Przebudowa rozdzielnicy elektrycznej oraz okablowania zasilającego i sterującego w kabinie. 17. Uruchomienie, wystrojenie optyki i dźwięku oraz przeszkolenie obsługi. 18. Instrukcja obsługi w języku polskim (dostarcza wraz z dostawą sprzętu). 19. Długość gwarancji min. 3 lata. 20. Bezpłatny przegląd co 6 miesięcy w okresie gwarancyjnym, a także przegląd rozruchowy w ciągu 1 miesiąca po zainstalowaniu sprzętu. 21. Serwis gwarancyjny w ciągu 12 godzin od zgłoszenia usterki w siedzibie zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 386520000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 Pzp: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (warunek ten będzie spełniony, jeśli z załączonego przez Wykonawcę odpisu właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wynikać będzie, że Wykonawca prowadzi działalność w zakresie odpowiadającym podmiotowi zamówienia), b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp. 2.Ocena spełnienia warunków określonych dla Wykonawców będzie dokonywana na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń, które zamawiający określił w punkcie IX SIWZ według formuły (spełnia - nie spełnia). Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił. 3.W przypadkach określonych ustawą Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. 4.Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5.Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wraz z informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówień publicznych: a)oświadczenie Wnioskodawcy o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg formularza stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, b)aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, w celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, (w przypadku składania oferty przez spółkę cywilną obowiązuje przedłożenie powyższego odpisu na każdego przedsiębiorcę oraz dodatkowo dołączenie stosownej umowy spółki cywilnej w celu potwierdzenia reprezentacji spółki ), c)zaświadczenie z US i ZUS o niezaleganiu z opłatami podatków oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, d) wykazu wykonanych dostaw ( zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r.). e)jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymienione dokumenty należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę. 2.Pozostałe dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania: a)oferta sporządzona na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, b)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku złożenia oferty przez pełnomocnika, c)jeśli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia winni załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, d)dokumenty charakteryzujące oferowany sprzęt art. prospekty, foldery lub inne posiadane dokumenty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oksir.com.pl/article,pl,przetargi,68.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach