Urząd Gminy Tłuchowo ogłasza przetarg
- Adres: 87-605 Tłuchowo, ul. Sierpecka 20
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 2876260 , fax. 054 2876204
- Data zamieszczenia: 2009-09-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Tłuchowo
ul. Sierpecka 20 20
87-605 Tłuchowo, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 2876260, fax. 054 2876204
REGON: 00054859000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tluchowo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa drogi gminnej o nawierzchni utwardzonej w m. Mysłakówko o długości 124 ,25 mb. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wartość zamówienia poniżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej o nawierzchni utwardzonej kostką betonową w miejscowości Mysłakówko o długości 124,25 mb wraz zatoką parkingową, Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Zakres wymienionych robót określony został szczegółowo w załączonej dokumentacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1 -9 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1- 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzoną działalność gospodarczą w w)w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn: Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje odpowiednie do stanowisk, które zostaną im powierzone tj. a) osobę posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności drogowej do kierowania robotami budowlanymi Osoba, wymieniona w pkt 3 ppkt a) musi być wpisana na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej, , co należy potwierdzić zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności, i posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. co daje prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Jeśli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia to: a) warunek określony w pkt 1) i 2), musi spełniać każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt 3) i 4) muszą spełnić łącznie wszyscy Wykonawcy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale IV SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1.Wypełniony formularz oferty do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia podający cenę ryczałtową - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust 1 ustawy - zgodnie z załączonym formularzem oświadczenia. Załącznik Nr 2 do SIWZ. W przypadku złożenia oferty wspólnej dokument winni złożyć wszyscy Partnerzy składający ofertę wspólną na jednym formularzu lub lider konsorcjum w imieniu wszystkich członków. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6-mcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6-mcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów, potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - Załącznik Nr 3. 8.Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.- Załącznik Nr 4. Należy również załączyć dokumenty, stwierdzające, ze osoby, które będą pełnić funkcje techniczne posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz są wpisane na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa i posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 9.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w Załączniku Nr 4 do SIWZ Wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował. Do oferty należy załączyć również: 1.. Dowód wniesienia wadium. 2.Polisę lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3.Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4.Informacje dotyczące podwykonawców - Załącznik nr 5 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje zatrudnienia podwykonawców wpisuje (nie dotyczy) 5.Kosztorys ofertowy -Załącznik Nr 6
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://tluchowo.nowoczesnagmina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej nr 130547C w ciągu ulicy Kościuszki w m. Rogowo długości 0,505 km i łącznika długości 0,063 km
Dodano: 2016-06-16 - Przebudowa ulicy Jana z Ludziska w miejscowości Janikowo
Dodano: 2016-06-09 - Przebudowa ul. Sandomierskiej w Bydgoszczy - przebudowa miejsc postojowych na odcinku od ul. Baczyńskiego do obiektu handlowego
Dodano: 2016-06-06 - Przebudowa ul.Sandomierskiej w Bydgoszczy - przebudowa miejsc postojowych na odcinku od ul. Baczyńskiego do obiektu handlowego
Dodano: 2016-03-16 - REMONTY CZĄSTKOWE NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH NA TERENIE MIASTA BYDGOSZCZY W 2016 ROKU: Zadanie nr 1 część północna, Zadanie nr 2 - część południowa
Dodano: 2015-11-26 - Modernizacja drogi gminnej Sosnówiec -Dębowo w km 1+420,00 - 1+763,70
Dodano: 2015-09-04 - Przebudowa ulicy Konopnickiej w Żninie.
Dodano: 2015-08-25 - Przebudowa ulicy Nakielskiej w Bydgoszczy na odcinku pomiędzy ul. Wiosenną a ul. Widok wraz z budową zjazdu na teren działki nr 44/8 (dawniej nr 44/5) obręb 48
Dodano: 2015-07-30 - Przebudowa ulicy Konopnickiej w Żninie.
Dodano: 2015-07-24 - Modernizacja odcinka drogi gminnej Podobowice-Ustaszewo III etap.
Dodano: 2015-07-14