Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3573454 , fax. 051 3564305
  • Data zamieszczenia: 2009-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
    ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33 33
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3573454, fax. 051 3564305
    REGON: 09158115000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimino.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o.- własność samorządowa, zarządzanie nieruchomościami

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów. 1.1. Zamówienie obejmuje powszechne usługi pocztowe w obrocie krajowym, a w szczególności przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie: a) listów zwykłych, b) listów priorytetowych, c) listów poleconych za potwierdzeniem odbioru (ZPO), d) listów poleconych priorytetowych, e) listów poleconych priorytetowych za potwierdzeniem odbioru (ZPO), d) przesyłek kurierskich. 1.2. Usługi pocztowe stanowiące przedmiot zamówienia obejmują przesyłki o wagach: do 50 gramów i powyżej 50 gramów. 1.3. Wymagane terminy dostarczania przesyłek: a) przesyłki zwykłe - w terminie 5 dni od dnia odbioru przesyłki od zamawiającego, b) przesyłki priorytetowe - w terminie 1 dnia od dnia odbioru przesyłki od zamawiającego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych - Dz. U. nr 5 poz. 34, z dnia 15.01.2004 r. z późn. zm.). 1.4. Wymagania wobec wykonawcy: a) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru raz dziennie przesyłek przygotowanych do wysyłki z Biura Obsługi Interesantów, zlokalizowanego w siedzibie zamawiającego w Inowrocławiu przy ulicy ks. Piotra Wawrzyniak 33 (parter), od poniedziałku do piątku w godzinach od 12:00 do 14:00. b) odbioru przesyłek dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy po okazaniu stosownego upoważnienia. c) odbiór przesyłek przygotowanych do wysyłki będzie każdorazowo dokumentowany przez Wykonawcę pieczęcią, podpisem i datą w pocztowej książce nadawczej (dla przesyłek rejestrowanych) oraz na zarejestrowaniu ilościowym przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych (dla przesyłek zwykłych). d) zamawiający wymaga, aby usługa dostarczania przesyłek świadczona była do każdej wskazanej przez Zamawiajacego miejscowości w Polsce. e) wszelkie oznaczenia przesyłek rejestrowanych i priorytetowych muszą być zapewnione przez Wykonawcę. f) druki potwierdzenia odbioru przesyłki muszą być zapewnione przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych przez Wykonawcę do oferty, oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na zasadzie: spełnia/ nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnego zezwolenie na wykonywanie działalności pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek w obrocie krajowym, c) oświadczenia wykonawcy, że nie posiada zaległości podatkowej wobec Naczelnika Urzędu Skarbowego, c) oświadczenia wykonawcy, że nie posiada zaległości wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne oraz Fundusz Pracy. 1.2.W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 50.000,00 zł netto. Należy podać ich wartość, przedmiot oraz datę wykonania. Załączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie - referencje (zał. nr 2 do siwz). Wymagane minimum 2 usługi o podobnym charakterze plus 2 referencje. 1.3.Wypełnione następujące załączniki: a) formularz ofertowy wykonawcy (zał. nr 1 do swiz). b) oświadczenie w trybie art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy Pzp (zał. nr 3 do siwz).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach