Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego silnika głównego na jednostkę pływającą k/h GALAKTYKA.

Urząd Morski w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-207 Szczecin, pl. Stefana Batorego 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4403423, 4403523 , fax. 091 4403441
  • Data zamieszczenia: 2010-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Morski w Szczecinie
    pl. Stefana Batorego 4 4
    70-207 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4403423, 4403523, fax. 091 4403441
    REGON: 00014501700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego silnika głównego na jednostkę pływającą k/h GALAKTYKA.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa na jednostkę pływającą kh Galaktyka fabrycznie nowego silnika głównego napędowego z dobraną do niego przekładnią redukcyjną. Specyfikacja techniczna silnika : Typ silnika : Silnik Diesla, średnioobrotowy PARAMETRY: Moc silnika : 750 KM - 830 KM (559 kW - 618 kW) Obroty: 1800-2200 obr min 4 - suwowy z podwójnym układem chłodzenia diesel STEROWANIE REGULACJA: Mechaniczne lub elektroniczne GABARYTY: Maksymalna długość silnika : do 2500 mm Maksymalna długość silnika z przekładnią : do 3000 mm Maksymalna wysokość silnika : do 2200 mm Maksymalna szerokość silnika: do 1500 mm Maksymalna waga suchego silnika: do 3500 kg FUNDAMENT: Całość przekładania i silnik montowana na wspólnej ramie silnik zawieszony elastycznie, przekładnia montowana do fundamentu na sztywno. PALIWO: Paliwo żeglugowe MGO - DMA zgodne z normą ISO 8217:2005 DMA INSTALACJA ELEKTRYCZNA i ROZRUCH: Rozruch elektryczny Rozrusznik: 7 kW Napięcie: 24 V Bipolarny system elektryczny SYSTEM OLEJOWY: Miska olejowa, wymuszony system smarowania przez pompę. SYSTEM CHŁODZENIA: Chłodzenie wodą zaburtową, wymuszony system chłodzenia przez pompę. FILTRY: Filtr paliwa typu Duplex - podwieszone Filtr oleju typu Duplex - podwieszone Filtr powietrza PRZEKŁADANIA Przekładnia redukcyjno-nawrotna połączona z SG sprzęgłem elastycznym typu Vulkan. Dobrana przekładnia powinna być kompatybilna z wybranym silnikiem, tak aby uzyskać obroty wału śrubowego o wartości 450 [obr min] (do +25 [obr min]). PANEL KONTROLNY / TABLICE PRZYRZĄDÓW Dwie tablice przyrządów silnika panele sterowania: - tablica panel zamontowana przy silniku - tablica panel na mostku wraz z okablowaniem na 24 V. Tablice panel powinny umożliwiać rozruch i gaszenie silnika poprzez przycisk lub stacyjkę, wskazywać podstawowe parametry, dane, liczniki i kontrolki silnika oraz posiadać sygnalizację dźwiękową i świetlną. Odległość tablicy panelu na mostku od silnika głównego - tor kablowy o długości ok. 20 m -25 m. WARUNKI I CZAS PRACY: Warunki: silnik główny przystosowany do eksploatacji w strefie klimatu umiarkowanego przy zachowaniu temperatury w siłowni od 5 do 45°C. Czas pracy: Medium duty rating (klasyfikacja : średnie obciążenie) - ilość godzin jaką może przepracować silnik i przekładnia wynosi ok. 3000 godzin na rok, obciążenie dzienne ok. 10 godzin na dobę. GWARANCJA Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące lub 6000 godzin od zamontowania i uruchomienia silnika na statku potwierdzonym serwisem technicznym serwisu. WYMAGANE DOKUMENTY, NARZĘDZIA Silnik powinien być dostarczony z dokumentacją w języku polskim (instrukcja obsługi, instrukcja serwisowa, katalog części ) oraz z kompletem niezbędnych narzędzi. Wykonawca powinien podać częstotliwość i zakres przeglądów dla zaproponowanego silnika, które wynikną podczas eksploatacji (maintenance) w okresie gwarancyjnym i późniejszym. Wraz z silnikiem powinien być dostarczony certyfikat NO x - Certyfikat Emisji Spalin. Silnik powinien spełniać wymagania dla II poziomu emisji NOx (Tier 2) zgodnie ze zmienionym załącznikiem VI do konwencji MARPOL. Wykonawca powinien wykonać i przedstawić Zamawiającemu analizę drgań skrętnych, co pozwoli na ostateczne ustalenie minimalnej średnicy wałów. KLASYFIKATOR , ŚWIADECTWA UZNANIA: Silnik powinien posiadać: metrykę wydaną przez towarzystwo klasyfikacyjne Polski Rejestr Statków lub towarzystwo zrzeszone w IACS (Międzynarodowe Zrzeszenie Towarzystw Klasyfikacyjnych) lub uznane przez EMSA (Europejska Agencja do spraw Bezpieczeństwa na Morzu). Jeżeli silnik będzie podlegał reklasyfikacji w PRS, dostawca powinien dostarczyć pisemną zgodę PRS na reklasyfikację silnika. ZAKRES PRAC: Dostawa i rozładunek silnika przez Wykonawcę na Bazie Oznakowania Nawigacyjnego w Szczecinie ul. Światowida 16 c 70-727 Szczecin. Zabezpieczenie silnika na okres magazynowania. Okres magazynowania trwa od rozładunku na Bazie Oznakowania Nawigacyjnego w Szczecinie do czasu montażu silnika na jednostce pływającej k/h Galaktyka tj. do czerwca 2011 r. Doradztwo Wykonawcy w sprawie zabudowy silnika na statku, odbiór techniczny przez Wykonawcę zamontowanego silnika głównego. CZAS DOSTAWY : Wykonawca dostarczy i zabezpieczy na okres magazynowania całość przedmiotu zamówienia nie później niż do dnia 30 listopada 2010 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 421110000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ums.gov. pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach