Gmina Dobroszyce ogłasza przetarg
- Adres: 56410 Dobroszyce, ul. Rynek
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3141167, 3141173 , fax. 713 141 276
- Data zamieszczenia: 2018-03-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobroszyce
ul. Rynek 16
56410 Dobroszyce, woj. dolnośląskie
tel. 071 3141167, 3141173, fax. 713 141 276
REGON: 93193477900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobroszyce.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka z zabudową dwukomorową, przeznaczoną do wywozu selektywnie zebranych odpadów komunalnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka z zabudową dwukomorową, przeznaczoną do wywozu selektywnie zebranych odpadów komunalnych z dwoma niezależnymi urządzeniami zasypowymi tylnymi i dwoma niezależnie pracującymi odwłokami, na podwoziu trzyosiowym, o pojemności skrzyni ładunkowej min. 21 m3, przystosowanej do opróżniania pojemników o pojemności od 60 l do 1100 l, w ilości 1 szt zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w pkt. 3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144510-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15 000.00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2018-03-14 do godz. 10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Oleśnicy, Oddział w Dobroszycach 09 9584 1034 2004 0400 3001 0001; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 5. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający uzna warunek dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej za spełniony na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę potwierdzających możliwość prowadzenia przedmiotowej działalności – na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i finansowanie w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu 3 używanych pojazdów specjalistycznych typu śmieciarka zasilanych gazem CNG.
Dodano: 2022-08-31 - Dostawa na potrzeby LPGK Sp. z o. o. samochodu ciężarowego z zabudową śmieciarki na podstawie umowy sprzedaży
Dodano: 2022-08-08 - Dostawa nowego pojazdu do zbierania odpadów komunalnych typu śmieciarka w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
Dodano: 2021-03-01 - Dzierżawa samochodów ciężarowych z zabudową śmieciarki na potrzeby LPGK Sp. z o. o. z podziałem na części
Dodano: 2021-01-29 - Wynajem trzech używanych samochodów ciężarowych do odbioru odpadów komunalnych dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Lubinie
Dodano: 2021-01-21 - "Dostawa fabrycznie nowego samochodu śmieciarki do wywozu odpadów komunalnych zmieszanych i bioodpadów”
Dodano: 2021-01-18 - „Dzierżawa samochodów ciężarowych z zabudową śmieciarki na potrzeby LPGK Sp. z o. o. z podziałem na części”
Dodano: 2020-12-21 - „Dostawa fabrycznie nowego samochodu śmieciarki do wywozu odpadów komunalnych zmieszanych i bioodpadów”
Dodano: 2020-12-17 - Wynajem trzech używanych samochodów ciężarowych do odbioru odpadów komunalnych dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Lubinie
Dodano: 2020-12-16 - Dostawa fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego typu hakowiec wraz z przyczepą do przewozu kontenerów dla Zakładu Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Lubaniu
Dodano: 2020-09-24