Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej ZP.271.8.2014

Gmina Świątki ogłasza przetarg

  • Adres: 11-008 Świątki, Świątki 87
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 6169883, 6169890 w. 109 , fax. 89 6169822
  • Data zamieszczenia: 2014-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świątki
    Świątki 87 87
    11-008 Świątki, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 6169883, 6169890 w. 109, fax. 89 6169822
    REGON: 51074320300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.swiatki.nowoczesnagmina.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej ZP.271.8.2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2015 r. do 31 grudnia 2015 r., na potrzeby oświetlenia ulicznego, eksploatacji budynków, lokali, obiektów oraz zasilania urządzeń technologicznych dla Zamawiającego oraz dla następujących jednostek organizacyjnych Gminy Świątki: a) Gmina Świątki, Świątki 87, 11-008 Świątki NIP 739-34-67-507 b) Zespół Szkolno - Przedszkolny w Świątkach, Świątki 95, 11-008 Świątki NIP 739-30-29-227 c) Gminna Biblioteka Publiczna w Świątkach, Świątki 93, 11-008 Świątki NIP 739-30-90-735 d) Szacunkowe łączne zapotrzebowanie na dostawy energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego oraz budynków i obiektów Zamawiającego i podległych jednostek organizacyjnych wynosi: 641 058 kWh, w tym: oświetlenie uliczne: - strefa całodobowa. 167 938 kWh Budynki, lokale i pozostałe obiekty - strefa całodobowa -.473 120 kWh. 2. Szczegółowe dane dot. punktów poboru energii elektrycznej zawiera Załącznik nr 1 SIWZ stanowiący jej integralną część. 3. Zamawiający przewiduje na podstawie art. 67 ust.1 pkt. 5 i pkt. 6 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, udzielenie wykonawcy zamówienia uzupełniającego. Dopuszcza się udzielenia zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. 4. Zamawiający preferuje dostawy energii elektrycznej wytwarzanej z udziałem odnawialnych źródeł energii. 5. Wobec postanowienia ust. 4 Zamawiający od Wykonawców przystępujących do postępowania wymaga: 1) wskazania w formularzu oferty procentowego udziału energii pochodzącej z odnawialnych źródeł energii w strukturze paliw i innych nośników energii pierwotnej zużywanych do wytwarzania energii elektrycznej sprzedanej przez siebie w 2013 r., 2) dołączenia do oferty Informacji o strukturze paliw i innych nośników energii pierwotnej zużywanych do wytwarzania energii elektrycznej sprzedanej przez Wykonawcę/ców/ w 2013 r. zgodną z § 37 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r. Nr 93, poz. 623 z późn. zm.) ze wskazaniem dokładnego adresu strony internetowej, na której Informację umieszczono. 6. Zamówienie nie obejmuje świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej. 7. Rozpoczęcie dostaw energii elektrycznej nastąpi nie wcześniej niż od 01.01.2015 r., po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy. 8. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie również, na podstawie pełnomocnictw udzielonych odpowiednio przez Wójta Gminy Świątki oraz kierowników poszczególnych jednostek organizacyjnych gminy, do: a) zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego (OSD) do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, b) składania oświadczeń woli w zakresie: wypowiadania dotychczas obowiązujących umów sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa) bądź umowy sprzedaży energii elektrycznej w przypadku wystąpienia takich umów lub złożenia oświadczenia o rozwiązaniu umów sprzedaży energii elektrycznej w trybie zgodnego porozumienia stron dotychczasowemu sprzedawcy energii elektrycznej, c) reprezentowania Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji na warunkach dotychczas obowiązującej umowy, z uwzględnieniem wskazanych taryf oraz mocy umownych dla poszczególnych obiektów, tj. w szczególności uzyskać, ustalić treść i przedłożyć odpowiednio Zamawiającemu/kierownikom jednostek organizacyjnych Zamawiają-cego do podpisania niezbędne dokumenty, pod warunkiem pozytywnego rozpatrzenia wniosku przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego. 9. Od Wykonawcy wymaga się również pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach zawartej umowy. 10. Wykonawca winien posiadać aktualne umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, umożliwiające sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej Operatora Systemu Dystrybucyjnego do obiektów Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych. 11. Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się będzie do obiektów Zamawiającego i podległych jednostek organizacyjnych Gminy Świątki na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo Energetyczne (j.t. Dz.U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.) i Kodeksu Cywilnego oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie. 12. Podane prognozowane zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy ma jedynie charakter orientacyjny, służący tylko do porównania ofert. Nie stanowi ono dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. Rozliczanie zobowiązań wynikających z tytułu sprzedaży energii elektrycznej odbywać się będzie według wskazań układów pomiarowych i stawek określonych w ofercie wybranego Wykonawcy. 13. Rozliczenia finansowe: 1) Płatnikami należności za dostarczoną energię będą następujący odbiorcy w zakresie odpowiednim do przypisanych punktów poboru energii: a) Gmina Świątki, Świątki 87, 11-008 Świątki NIP 739-34-67-507 b) Zespół Szkolno - Przedszkolny w Świątkach, Świątki 95, 11-008 Świątki NIP 739-30-29-227 c) Gminna Biblioteka Publiczna w Świątkach, Świątki 93, 11-008 Świątki NIP 739-30-90-735 2) Należności wynikające z faktur VAT będą płatne przelewem na konto Wykonawcy wskazane na fakturze w terminie 21 dni od daty wystawienia odpowiednio Zamawiającemu/jednostce organizacyjnej Zamawiającego prawidłowych faktur VAT, zawierających wyszczególnienie należności za energię elektryczną w rozbiciu na poszczególne punkty poboru, o których mowa w Załączniku nr 1 do Umowy, pod warunkiem, że faktura wpłynie do Płatnika nie później niż 7 dni przed upływem terminu płatności. W przypadku opóźnień w dostarczeniu odpowiednio do Zamawiającego lub jego jednostek organizacyjnych wystawionej faktury, termin płatności ulegnie przesunięciu o liczbę dni opóźnienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Udział energi odnawialnej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.swiatki.nowoczesnagmina.pl/?c=179
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach