Przetargi.pl
Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Dobre Miasto i jej jednostek organizacyjnych

Gmina Dobre Miasto ogłasza przetarg

  • Adres: 11-040 Dobre Miasto, ul. Warszawska 14
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 6153939 , fax. 89 6161443
  • Data zamieszczenia: 2015-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobre Miasto
    ul. Warszawska 14 14
    11-040 Dobre Miasto, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 6153939, fax. 89 6161443
    REGON: 51074365700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl/dobre_miasto_gmina_miejsko_wiejska/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Dobre Miasto i jej jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Dobre Miasto i jej jednostek organizacyjnych. Szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Zakup będzie się odbywać na postawie umowy sprzedaży z Wykonawcą. Usługi dystrybucji będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. Do obowiązków Wykonawcy należy m.in.: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia oraz przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie zamówienia 2) Spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Podstawowe informacje: Wspólny Słownik Zamówień 09310000-5 (Elektryczność); Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energią elektryczną 60; Grupa taryfowa wg OSD - Zgodnie z wykazem znajdującym się w załączniku nr 9 do SIWZ; Szacunkowe zużycie w okresie obowiązywania umowy [MWh] - 1105; Informacja o dotychczasowych zmianach sprzedawcy - Kolejna zmiana w poz. 1 do 9 i 11 do 66, pierwsza zmiana w poz. 10; Informacja o umowach obecnie obowiązujących Zamawiającego - Umowy rozdzielone we wszystkich ppe oprócz poz. 10, gdzie obowiązuje umowa kompleksowa; Sposób wypowiedzenia umów zakupu energii - Umowy nie wymagają wypowiedzenia we wszystkich ppe, oprócz poz. 10, gdzie umowa wymaga wypowiedzenia.; Informacja o zmianach ceny w okresie trwania umowy - Zamawiający nie przewiduje zmiany ceny jednostkowej netto podczas trwania umowy, poza zmianami ogólnie obowiązujących przepisów prawa; Informacja o udostępnieniu danych o punktach poboru energii - Zamawiający udostępni wszystkie posiadane dane niezbędne w procedurze zmiany sprzedawcy w arkuszu Excel Informacja o udziałach Zamawiającego w akcjach promocyjnych lub lojalnościowych - Zamawiający nie podpisywał aneksów dotyczących programów lojalnościowych i promocyjnych; Informacja o udzieleniu Wykonawcy pełnomocnictwa - Pełnomocnictwo i jego zakres jest integralną częścią umowy i stanowi do niej załącznik nr 3; Informacja o płatnikach - Płatnikami faktur za zużyta energię są podmioty wymienione w załączniku nr 9 do SIWZ; Ilość umów jakie zawrze Wykonawca z Zamawiającym w ramach tego postępowania 1. W związku z charakterem zamówienia nie można określić dokładnego zużycia energii elektrycznej objętej przedmiotem zamówienia. Z tego powodu Zamawiający przedstawił przewidywalną ilość zużycia energii elektrycznej. Zamawiający przewiduje, iż rzeczywista ilość zużycia energii elektrycznej może ulec zmianie, tj. zwiększeniu bądź zmniejszeniu przy zachowaniu zaoferowanych cen jednostkowych. Tym samym opisane prognozowane zużycie energii nie stanowi dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej wysokości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/dobre_miasto_gmina_miejsko_wiejska/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach