Przetargi.pl
DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZESYŁU I DYSTRYBUCJI ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO BIURA POWIATOWEGO AGENCJI RESTRUKTURYZACJI I MODERNIZACJI ROLNICTWA W KOŚCIERZYNIE

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny ogłasza przetarg

  • Adres: 81-332 Gdynia, ul. Kołłątaja 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (0-58) 668-60-00/01 , fax. (0-58) 669-68-44
  • Data zamieszczenia: 2013-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny
    ul. Kołłątaja 1 1
    81-332 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. (0-58) 668-60-00/01, fax. (0-58) 669-68-44
    REGON: 01061308300154
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZESYŁU I DYSTRYBUCJI ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO BIURA POWIATOWEGO AGENCJI RESTRUKTURYZACJI I MODERNIZACJI ROLNICTWA W KOŚCIERZYNIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi przesyłu i dystrybucji energii elektrycznej do Biura Powiatowego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, położonego w województwie pomorskim w Starogardzie Gdańskim przy ul. Zielonej 16, 83-200 Starogard Gdański - przez okres 48 miesięcy (4 lat), od dn. 01.07.2013 do dn. 30.06.2017 r. LP Lokalizacja Biura Powiatowego Przeciętne miesięczne zużycie energii (kWh) Moc przyłączeniowa (umowna) Grupa taryfowa/grupa przyłączeniowa 1. BP 214 ul. Zielona 16, 83-300 Starogard Gdański 1 762 20 kW C 11/V 2. Prognozowane średnioroczne zużycie energii w okresie obowiązywania umowy wyniesie ok. 21 150 kWh. Nie przewiduje się zmiany mocy umownej w okresie obowiązywania umowy. 3. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5; 65.31.00.00-9 4. Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji winno odbywać się na warunkach określonych w ustawie z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r. Nr 0, poz.1059) oraz w przepisach wykonawczych wydanych na jej podstawie. 5.Rozliczenia między stronami odbywać się będą według cen zgodnych z obowiązującym w danym okresie Cennikiem Energii Sprzedawcy oraz Aktualną Taryfą Operatora Sieci Dystrybucyjnej na podstawie bieżących wskazań urządzeń pomiarowo - rozliczeniowych. 6.Wartości wskazane w tabeli pod LP 1 zostały przyjęte do oszacowania przeciętnego zużycia energii, co może nie odzwierciedlać rzeczywistego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w okresie trwania umowy i nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. 7.Zużycie energii elektrycznej w czasie realizacji zamówienia niższe, niż łączne szacunkowe roczne zużycie energii elektrycznej, nie będzie skutkowało dodatkowymi opłatami poza opłatą za faktyczne zużycie energii elektrycznej określone na podstawie bieżących wskazań urządzeń pomiarowo - rozliczeniowych. 8.Zużycie energii elektrycznej w czasie realizacji zamówienia wyższe, niż łączne szacunkowe roczne zużycie energii elektrycznej, nie będzie skutkowało dodatkowymi opłatami poza opłatą za faktyczne zużycie energii elektrycznej określone na podstawie bieżących wskazań urządzeń pomiarowo - rozliczeniowych. 9.W przypadku zmiany stawek podatku VAT, podatku akcyzowego oraz zmian taryfy, zatwierdzonych przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (URE) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w formie aneksu do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach