Zakład Gospodarki Komunalnej Nowa Sarzyna Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 37310 Nowa Sarzyna, ul. 1 Maja
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 0-17 24 13 575
- Data zamieszczenia: 2017-08-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej Nowa Sarzyna Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. 1 Maja 4
37310 Nowa Sarzyna, woj. podkarpackie
tel. 0-17 24 13 575
REGON: 18034946700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk-ns.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Nowa Sarzyna Sp. z o.o. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Nowa Sarzyna Sp. z o.o. w okresie 01.01.2018 r. – 31.12.2018 r. Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie dostaw wynosi 883 740 kWh, w tym energia rozliczana: Całodobowa: - w grupie taryfowej B11 - 131 224 kWh - w grupie taryfowej C11 - 446 781 kWh - w grupie taryfowej G11 - 20 664 kWh W grupie taryfowej C12a: - strefa szczytowa - 84 584 kWh - strefa pozaszczytowa - 40 308 kWh W grupie taryfowej C22a: - strefa szczytowa - 46 139 kWh - strefa pozaszczytowa - 114 040 kWh Moc umowna dla wszystkich punktów odbioru wynosi łącznie 742 kW Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ. 2. Szacunkowa ilość zamawianej energii podana w załączniku nr 4 do SIWZ ma charakter jedynie orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidzianej maksymalnej ilości energii. Ewentualna zmiana przewidzianego szacunkowego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg cen określonych w dokumentacji przetargowej. 3. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, o którym mowa w pkt. 1. 4. Wykonawca i podwykonawcy zobowiązują się, że osoby wykonujące czynności, o których mowa w pkt. 3 będą zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.). 5. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 3 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 6. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 3 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; 2) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 3) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanomizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. 7. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 3 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 3 czynności. 8. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki oraz posiada aktualne umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego umożliwiające sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej OSD do obiektów Zamawiającego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Etap składania ofert – wraz z ofertą należy złożyć: 1) wypełniony formularz oferty – (wg załącznika nr 1 oraz 1.1 do SIWZ), 2) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (wg załącznika nr 2 do SIWZ) aktualne na dzień składania ofert, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunku udziału w postępowaniu 3) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań – oryginał lub kopia uwierzytelniona notarialnie (jeśli dotyczy), 4) pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (jeśli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawę energii cieplnej do budynku Starostwa Powiatowego w Krośnie oraz budynku Bazy transportowej w Krośnie przy ul. Sikorskiego 17 w okresie od 1 sierpnia 2024 r. do 31 lipca 2027 r
Dodano: 2024-07-10 - Zakup energii elektrycznej dla Gminy Leżajsk Jednostek Organizacyjnych Gminy Leżajsk oraz klubów sportowych na potrzeby eksploatacji budynków lokali obiektów użytkowych zasilania oświetlenia drogowego
Dodano: 2024-01-26 - „Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w zakresie sprzedaży oraz zapewnienie świadczenia usług dystrybucji do obiektów stanowiących własność Gminy Krasne”.
Dodano: 2024-01-08 - Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie, na rok 2024 r., postępowanie z podziałem na 2 części
Dodano: 2023-12-05 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług jej dystrybucji dla Gminy Adamówka.
Dodano: 2023-11-23 - Dotyczy: sprzedaży ciepła i świadczenie usług przesyłowych dla potrzeb obiektu Sądu Rejonowego w Sanoku.
Dodano: 2023-11-11 - „Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w zakresie sprzedaży oraz zapewnienie świadczenia usług dystrybucji do obiektów stanowiących własność Gminy Krasne”.
Dodano: 2023-11-10 - Dostawa ciepła z sieci ciepłowniczej
Dodano: 2023-05-09 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w zakresie sprzedaży oraz zapewnienie świadczenia usług dystrybucji do obiektów stanowiących własność Gminy Krasne
Dodano: 2023-03-01 - KOMPLEKSOWA DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO PODKARPACKIEGO ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W RZESZOWIE I JEDNOSTKACH TERENOWYCH W LATACH 2023R.– 2025R. – 2 ZADANIA
Dodano: 2023-02-22