Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu ogłasza przetarg
- Adres: 37700 Przemyśl, ul. Monte Cassino
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 166 775 065 , fax. 166 775 064
- Data zamieszczenia: 2017-08-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu
ul. Monte Cassino 18
37700 Przemyśl, woj. podkarpackie
tel. 166 775 065, fax. 166 775 064
REGON: 31468400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane pn.: 1. Przebudowa wraz z technologią pomieszczeń Oddziału Dermatologicznego na Oddział Kardiologii Inwazyjnej oraz 2. Przebudowa wraz z technologią pomieszczeń administracyjnych na Oddział Rehabilitacji Kardiologicznej – w ramach zadania nr 3 – Roboty budowlane – w ramach projektu pn. „Koordynowana opieka kardiologiczna w Wojewódzkim Szpitalu im. Św. Ojca Pio w Przemyślu’’, realizowany w ramach Priorytetu VI Spójność przestrzenna i społeczna Działanie 6.2 Infrastruktura ochrony zdrowia i pomocy społecznej, poddziałanie 6.2.1 Infrastruktura ochrony zdrowia w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Roz-woju Regionalnego oraz Budżetu Państwa. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonania zadania w ramach dwóch etapów pod nazwą – odpowiednio, jn. 1.1. Przebudowa wraz z technologią pomieszczeń Oddziału Dermatologicznego na Oddział Kardiologii Inwazyjnej – jako etap I (pierwszy) umowy, zwany dalej ,,I. KARDIOLOGIA INWAZYJNA’’; oraz 1.2. Przebudowa wraz z technologią pomieszczeń administracyjnych na Oddział Rehabilitacji Kardiologicznej – jako etap II (drugi) umowy, zwany dalej ,,II. REHABILITACJA KARDIOLOGICZNA’’ – w ramach zadania nr 3 – Roboty budowlane – w ramach projektu pn. „Koordynowana opieka kardiologiczna w Wojewódzkim Szpitalu im. Św. Ojca Pio w Przemyślu’’, realizowany w ramach Priorytetu VI Spójność przestrzenna i społeczna Działanie 6.2 Infrastruktura ochrony zdrowia i pomocy społecznej, poddziałanie 6.2.1 Infrastruktura ochrony zdrowia w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Budżetu Państwa. 1) Zakres rzeczowy robót określony jest dokumentami związanymi z opisem przedmiotu zamówienia o nazwie kolejno: Załącznik nr I – Kosztorys inwestorski / 8 szt. (tzw. ślepy) ; Załącznik nr II – Dokumenty związane z opisem przedmiotu zamówienia: streszczenie opisu przedmiotu zamówienia / odpowiednio ETAP: I i II oraz dokumentacja budowlana o nazwie dla I etapu przedmiotu umowy: 1. Branża budowlana; 2. Branża elektryczna ; 3. Branża sanitarna ; 4. Branża sanitarna – gazy medyczne, a dla II etapu umowy dokumentacja budowlana o nazwie: 1. Branża budowlana ; 2. Branża elektryczna ; 3. Branża sanitarna ; 4. Gazy medyczne. Załączniki jw. zawierają w treści również kpl dokumentację projektową i specyfikację techniczną określającą zakres przedmiotowy zamówienia publicznego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienie wadium: 50000,00 zł - w jednej lub kilku formach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych i specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oprócz dokumentów wymienionych wcześniej w ogłoszeniu oraz określonych załącznikami nr 2 i 3 do SIWZ - o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w ramach oferty należy złożyć następujące dokumenty. 1. Główny druk ofertowy – sporządzony przez wykonawcę – wg wzoru stanowiącego załączniki nr 1 do SIWZ. 2. KPL KOSZTORYSÓW INWESTORSKICH – sporządzony przez wykonawcę na podstawie druków Kosztorysu inwestorskiego tzw. ślepego – wg wzoru stanowiącego załącznik / załączniki do projektu umowy wg SIWZ – odpowiednio na dwa etapy wg opisu w rozdz. III SIWZ – 8 (osiem) wypełnionych kosztorysów. Zamawiający wymaga złożenie 8 wypełnionych kosztorysów, z których to wartości każdego z kosztorysów oraz wartość OGÓŁEM należy podać na załączniku nr 1 do SIWZ – str. 1. 3. Dowód wniesienia wadium umożliwiający stwierdzenie, że wadium zostało przekazane zamawiającemu w terminie wyznaczonym do składania ofert. 4. Dokument wg treści załącznika nr 6 do SIWZ tj.: wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z ZAŁĄCZANIEM min. 1 (jednego) DOWODU określającego czy roboty budowlane zostały wykonane należycie zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Wartość każdej z wymienionych w wykazie robót – nie może być mniejsza niż – 800.000,00 zł (osiemset tysięcy 00/100 zł) [BRUTTO]. 5. Certyfikat uprawniający do wykonywania instalacji gazów medycznych lub certyfikat dot. wykonania systemów rurociągowych sprężonych gazów medycznych i próżni. 6. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu. Z powyższego dokumentu ma wynikać, że wykonawca posiada zdolność finansową lub ekonomiczną, bądź też polega na zasobach innych podmiotów w tym zakresie na łączną wartość: nie mniejszą niż: 500.000,00 zł. 7. Dokument dotyczący wykonawcy składającego ofertę: z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy, a tym samym składania oświadczenia woli.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dróg w Krzątce i w Komorowie o nawierzchni asfaltowej
Dodano: 2024-07-23 - Kompleksowa modernizacja sanitariatów na III p. budynku WDK z poszerzeniem przestrzeni o pokój 310.
Dodano: 2024-07-22 - Budowa ogrodzonego zbiornika retencyjnego w m. Wola Żyrakowska
Dodano: 2024-07-19 - Rozbudowa budynku Domu Ludowego w Świerchowej o garaż dla samochodu strażackiego – etap II
Dodano: 2024-07-15 - Kaplica Matki Bożej Śnieżnej – prace służące zachowaniu i zabezpieczeniu substancji tego zabytku
Dodano: 2024-07-15 - Prace konserwatorskie i roboty budowlane przy elewacji frontowej budynku dawnej synagogi w Lesku
Dodano: 2024-07-15 - Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Ostrowie w Gminie Gać
Dodano: 2024-07-12 - Przebudowa budynku w miejscowości Kębłów i zmiana sposobu użytkowania na przedszkole i żłobek
Dodano: 2024-07-12 - „Poprawa infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Świlcza”
Dodano: 2024-07-12 - BUDOWA CHODNIKA W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 861 BOJANÓW-KOPKI W MIEJSCOWOŚCI CISÓW LAS
Dodano: 2024-07-12