Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby własne Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp.

Sąd Rejonowy w Gorzowie Wielkopolskim ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Chopina 52/10
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-95 7256 403 , fax. 0-95 7256 450
  • Data zamieszczenia: 2009-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Gorzowie Wielkopolskim
    ul. Chopina 52/10 52/10
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 0-95 7256 403, fax. 0-95 7256 450
    REGON: 00032546900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzow-wlkp.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej na potrzeby własne Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: dostawa energii elektrycznej na potrzeby własne Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp. dla lokalizacji: Chopina 52 blok 10, grupa taryfowa C 22a, moc umowna 0,164 MW, Chopina 52 blok 15, grupa taryfowa C 22a, moc umowna 0,078 MW, Plac Słoneczny 1, grupa taryfowa C12a, moc umowna 0,011 MW. Pozostałe informacje w załączniku nr 1 do specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust.1 Pzp tj.: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. -Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej i aktualnej koncesji na prowadzenie działalnosci gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki oraz oświadczenia załącznik nr 5. -Warunek zostanie spełniony jeżeli z przedstawionych dokumentów jasno będzie wynikać , że Wykonawca posiada prawo do wykonywania określonej w zamówieniu działalności gospodarczej. 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. -Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczeń załączniki nr 5 i 7 oraz ewentualnych pisemnych zobowiązań innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. -Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg. wzoru załącznik nr 5 do specyfikacji oraz oświadczenie, że posiada zawartą umowę o świadczenie usług dystrybucji z ENEA Operator Sp. z o.o. wg. wzoru załącznik nr 7 do specyfikacji lub dołączy do oświadczenia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. -Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia i aktualnej polisy ubezpieczeniowej. -Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg. wzoru załącznik nr 5 do specyfikacji oraz udokumentuje, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. -Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści dokumentów z US, ZUS, KRK oraz treści oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji. -Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, że nie figuruje w kartotece karnej KRK w zakresie wskazanym w art. 24 ustawy Pzp., a także złoży oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu wg. wzoru załącznik nr 4 do specyfikacji. 2. Z ubiegania o zamówienie publiczne wyklucza się Wykonawców , którzy: 2.1 Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne opisanych w art. 22 ust. 1, pkt 1 Prawa Zamówień Publicznych. 2.2 Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 Pzp. 3. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w artykule 89 ustawy Pzp. 4. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie żądanych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków i dołączonych do oferty. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą, spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę do niniejszego postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1 wypełniony formularz ofertowy, z wykorzystaniem wzoru załączonego do specyfikacji - Załącznik Nr 2 do specyfikacji; 1.2 wypełniony formularz cenowy, z wykorzystaniem wzoru załączonego do specyfikacji - Załącznik Nr 3 do specyfikacji; 1.3 oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1-2 ustawy Pzp. -Załącznik Nr 4 do specyfikacji; 1.4 oświadczenie o spełnianiu warunków określonych art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy. -Załącznik Nr 5 do specyfikacji; 1.5 istotne postanowienia umowy, zaakceptowane ( parafowane) przez Wykonawcę - Załącznik Nr 6 do specyfikacji; 1.6 oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu umowy o świadczenie usług dystrybucji z ENEA Operator Sp. z o.o. - Załącznik Nr 7 do specyfikacji. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp. Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: 2.1 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.2 - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 2.3 - aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, 2.4 - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.5 - aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.6 - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.7 - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.8 - aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej tytułu prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorzow-wlkp.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach