Przetargi.pl
Usługa polegająca na dokonywaniu wycen nieruchomości i sporządzaniu operatów szacunkowych nieruchomości przejętych i będących aktualnie w zasobach Oddziału Terenowego Biura Agencji Mienia Wojskowego w Gorzowie Wielkopolskim w 2010 roku.

Agencja Mienia Wojskowego Oddział Terenowy w Gorzowie Wielkopolskim ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, Al. 11 Listopada 91
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-95 7338070, 7338083 , fax. 0-95 7338072
  • Data zamieszczenia: 2009-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Terenowy w Gorzowie Wielkopolskim
    Al. 11 Listopada 91 91
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 0-95 7338070, 7338083, fax. 0-95 7338072
    REGON: 01245670700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Osoba prawna utworzona na podstawie odrębnych ustaw

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa polegająca na dokonywaniu wycen nieruchomości i sporządzaniu operatów szacunkowych nieruchomości przejętych i będących aktualnie w zasobach Oddziału Terenowego Biura Agencji Mienia Wojskowego w Gorzowie Wielkopolskim w 2010 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: - USŁUGA polegająca na na dokonywaniu wycen nieruchomości i sporządzaniu operatów szacunkowych nieruchomości przejętych i będących aktualnie w zasobach Oddziału Terenowego Biura Agencji Mienia Wojskowego w Gorzowie Wielkopolskim w 2010 roku, położonych na terenie województw lubuskiego i wielkopolskiego. Dodatkowo w zakres przedmiotu zamówienia wchodzić będą nieruchomości, przejmowane przez Oddział w czasie realizacji zamówienia na podstawie korekt planu przekazywania nieruchomości. Zamawiający przedmiot zamówienia podzielił na dwie części (dwa zadania), dopuszczając składanie ofert na całość zamówienia lub na poszczególne zadania. Do poszczególnych zadań Zamawiający włączył nieruchomości, które aktualnie posiada w swoich zasobach oraz niektóre nieruchomości planowane do przejęcia w 2010 roku. Do zadania Nr 1 typowane będą nieruchomości położone na terenie województwa lubuskiego, do zadania Nr 2 nieruchomości położone na terenie województwa wielkopolskiego. Szczegółówy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na poszczególne zadania w wysokości: - na zadanie Nr 1 - 1 500,00 zł; na zadanie Nr 2 - 2 000,00 zł;
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w szczególności; 1)Posiadają aktualne uprawnienia do wykonywania usług związanych z wyceną nieruchomości oraz sporządzaniem operatów szacunkowych. 2)Dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5)Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego. 6)O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wyłącznie wykonawcy, których oferta odpowiada warunkom określonym w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) i spełnia wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7)Upoważnionym do złożenia oferty jest podmiot, który pobierze z Internetu lub u Zamawiającego Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia albo zgodnie z Art. 42, ust. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych złoży pisemny wniosek o jej przekazanie i spełni warunki wynikające z jej treści. 2.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy występujący wspólnie (np. jako konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1)Wykonawcy przedłożą przed podpisaniem umowy o wykonanie zamówienia - umowę konsorcjum określającą strony tej umowy, cel działania, okres ważności umowy, sposób współdziałania stron, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdą z nich, sposób odpowiedzialności (wymaga się solidarnej odpowiedzialności Wykonawców); 2)W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie Art. 24 Ustawy; 3)Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; 4)Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu w tym również do odbioru korespondencji oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści umowy konsorcjum lub zostać przedłożone oddzielnie wraz z ofertą. UWAGA: Treść pełnomocnictwa winna dokładnie określać zakres umocowania. 5)Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 6)Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za należyte wykonanie umowy. 3.Ocena spełniania powyższych warunków udziału Wykonawców w niniejszym postępowaniu ujętych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych i w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, będzie polegała na wskazaniu przez Komisję spełnia/nie spełnia. Podstawą oceny Wykonawcy będą oświadczenia i dokumenty które Zamawiający żąda w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, załączone do druku OFERTA. na zasadach określonych w Rozdziale VI niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Podstawą oceny będą dokumenty i oświadczenia tam wskazane. 4.Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzi się w języku polskim. 5.Zamawiający oczekuje, że Wykonawcy zapoznają się dokładnie z treścią dokumentacji przetargowej. Wykonawca ponosi ryzyko nieterminowego dostarczenia wszystkich wymaganych informacji i dokumentów, przedłożenia oferty nie w pełni odpowiadającej pod każdym względem zbiorowi dokumentów przetargowych. Każde z uchybień może skutkować odrzuceniem oferty. 6.Zamawiający zwraca się do Wykonawców z prośbą, aby niniejszą dokumentację traktowali jako poufną. Powyższe oznacza, iż Wykonawca powinien wykorzystać ją zgodnie z przeznaczeniem (tj. w celu prawidłowego sporządzenia oferty) i nie udostępniać osobom trzecim nie zainteresowanym wzięciem udziału w niniejszym postępowaniu przetargowym. 7.Wszystkie załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia stanowią jej integralną część. 8.Niniejszą dokumentację można wykorzystać wyłącznie zgodnie z jej przeznaczeniem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełnienia wymogów: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy, zobowiązany jest do oferty załączyć następujące dokumenty: 1)Kserokopię aktualnej i obowiązującej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług związanych z wyceną nieruchomości oraz opracowywaniem operatów szacunkowych wydanej przez Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa w trybie Ustawy z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U z 2005 roku Nr 240, poz. 2027 z późn. zm.) albo Prezesa Urzędu Mieszkalnictwa i Rozwoju Miast w trybie Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku O gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U z 2004 roku Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.). 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 3)W przypadku dokonywania wyceny i opracowania operatów szacunkowych przez osoby współpracujące z Wykonawcą, dokumenty stwierdzające, że osoby te posiadają uprawnienia do świadczenia powyższych usług. 4)Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę). 5)Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę). 6)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług związanych z wyceną nieruchomości i sporządzaniem operatów szacunkowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wymienione usługi zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww warunek mogą spełnić łącznie. 7)Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakie posiada Wykonawca oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia jeżeli Wykonawca będzie korzystał z tej formy pomocy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww warunek mogą spełnić wspólnie (co najmniej jeden Wykonawca). 8)Aktualną polisę a przypadku jej braku inny aktualny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku posiadania polisy, której koniec obowiązywania nie obejmuje okresu obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązany jest załączenia dodatkowego oświadczenia, że dokona przedłużenia poprzedniej polisy o tej samej wysokości lub większej. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. 9)Oświadczenie o akceptacji umowy załączonej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 10)Wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. 11)Oświadczenie, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 12)W przypadku gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż ujawniona(e) w dokumentach, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo prawidłowo opłacone określające jego zakres. 2.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1)zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1, ppkt 2), 4) i 5) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2)Dokumenty, o których mowa w ppkcie a) i c), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokumenty o których mowa w ppkcie b) nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert. 3)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.Forma składanych przez Wykonawcę dokumentów: 1)Oświadczenie zgodne z Art. 22 ust. 1 Ustawy musi być złożone w oryginale. 2)W przypadku składania kopii pełnomocnictw muszą być one poświadczone notarialnie. 3)Wszystkie pozostałe dokumenty, składane wraz z formularzem OFERTA muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy. 4)Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę - osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy. 5)Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania usługi
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach