Przetargi.pl
„Dostawa energii elektrycznej na potrzeby budynków i lokali administrowanych przez Wydział Administracyjno – Gospodarczy Urzędu Miasta Opola oraz budynków jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych: w Opolu Bierkowicach, w Czarnowąsach, w Opolu Chmielowicach, w Opolu Gosławicach, w Opolu Grudzicach, w Opolu Szczepanowicach, Opole Sławice, Opole Wrzoski, w Opolu Żerkowicach, fontann, przepompowni wód deszczowych, szaletów, tablic dynamicznej informacji pasażerskiej oraz biletomatów stacjonarnych”

Miasto Opole ogłasza przetarg

  • Adres: 45-015 Opole, Rynek-Ratusz
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 44 38 702 , fax. 77 44 58 326
  • Data zamieszczenia: 2020-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Opole
    Rynek-Ratusz -
    45-015 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 44 38 702, fax. 77 44 58 326
    REGON: 53141266800000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa energii elektrycznej na potrzeby budynków i lokali administrowanych przez Wydział Administracyjno – Gospodarczy Urzędu Miasta Opola oraz budynków jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych: w Opolu Bierkowicach, w Czarnowąsach, w Opolu Chmielowicach, w Opolu Gosławicach, w Opolu Grudzicach, w Opolu Szczepanowicach, Opole Sławice, Opole Wrzoski, w Opolu Żerkowicach, fontann, przepompowni wód deszczowych, szaletów, tablic dynamicznej informacji pasażerskiej oraz biletomatów stacjonarnych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa energii elektrycznej na potrzeby budynków i lokali administrowanych przez Wydział Administracyjno – Gospodarczy Urzędu Miasta Opola oraz budynków jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych: w Opolu Bierkowicach, w Czarnowąsach, w Opolu Chmielowicach, w Opolu Gosławicach, w Opolu Grudzicach, w Opolu Szczepanowicach, Opole Sławice, Opole Wrzoski, w Opolu Żerkowicach, fontann, przepompowni wód deszczowych, szaletów, tablic dynamicznej informacji pasażerskiej oraz biletomatów stacjonarnych w lokalizacjach określonych w załącznikach do poszczególnych umów. Szacunkowe zużycie w okresie obowiązywania umowy (24 m-ce): - Budynki i lokale Urzędu Miasta Opola - 2 034 041 kWh, - Budynki jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych - 196 995 kWh, - Fontanny, przepompownie wód deszczowych, szalety - 598 400 kWh, - Tablice dynamicznej informacji pasażerskiej oraz biletomaty stacjonarne - 132 480 kWh
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają koncesję Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie sprzedaży energii.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, ww. oświadczenie (pkt. III.3) składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawca ustanowił pełnomocnika, pełnomocnictwo obowiązkowe w przypadku konsorcjum. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Prawa, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Prawa. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach