Przetargi.pl
Budowa oświetlenia ulicznego przy ul. Lwowskiej oraz przebudowa oświetlenia ulicznego przy ul. Słonecznej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Brzeg”.

Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 49-300 Brzeg, ul. Robotnicza
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 169 950 , fax. 774 169 952
  • Data zamieszczenia: 2020-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu
    ul. Robotnicza 12
    49-300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 774 169 950, fax. 774 169 952
    REGON: 53051784000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzeg.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia ulicznego przy ul. Lwowskiej oraz przebudowa oświetlenia ulicznego przy ul. Słonecznej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Brzeg”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego (słupy oświetleniowe wraz z siecią kablową nN) przy ul. Lwowskiej, na dz. nr 517/1; 629; 517/3; 447; 443; 441/1; 300; 441/2; 534 oraz przebudowa oświetlenia ulicznego (słupy oświetleniowe wraz z siecią kablową nN) przy ul. Słonecznej, na dz. nr 545; 567/1; 570/3; 570/4 w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Brzeg” Zakres robót budowlanych obejmuje: 1) Demontaż istniejącego oświetlenia ulicznego usytuowanego w ciągu ulic Lwowskiej i Słonecznej wraz z demontażem starych słupów i opraw oświetleniowych: - wzdłuż ulicy Słonecznej na odcinku od ul. Zielonej do ul. Lwowskiej - wzdłuż ulicy Lwowskiej na odcinku od ul. Słonecznej do ul. Kwiatowej (linia napowietrzna) - wzdłuż ulicy Lwowskiej – rejon skrzyżowania z ul. Wojciecha - wzdłuż ulicy Lwowskiej – rejon skrzyżowania z ul. Karłowicza - wzdłuż ulicy Lwowskiej – rejon skrzyżowania z ul. Kwiatową - wzdłuż ulicy Lwowskiej na odcinku od ul. Kwiatowej do ul. Wrocławskiej - wzdłuż ulicy Lwowskiej na odcinku od ul. Słonecznej do ul. Tęczowej 2) Wykonanie robót rozbiórkowych z wywozem i utylizacją odpadów budowlanych, 3) Wyprowadzenie z istniejącej szafki oświetlenia ulicznego „UM Brzeg Obca” dodatkowego obwodu oświetleniowego, 4) Budowa nowego oświetlenia ulicznego usytuowanego w ciągu ulic Lwowskiej i Słonecznej: - montaż wzdłuż ulicy Słonecznej od skrzyżowania z ul. Zieloną i na odcinku ul. Lwowskiej do ul. Słonecznej do ul. Wrocławskiej trzydzieści siedem słupów oświetleniowych od nr 3/01 do nr 3/37 wraz z oprawami oświetleniowymi, - ułożenie nowych odcinków linii kablowej relacji istniejąca szafka oświetlenia ulicznego „UM Brzeg Obca” - słupy oświetleniowe nr 3/01÷ 3/37, - montaż wzdłuż ulicy Lwowskiej od skrzyżowania z ul. Słoneczną do ul. Tęczowej czterech nowych słupów oświetleniowych od nr 1/15 do nr 1/18 wraz z oprawami oświetleniowymi, - ułożenie nowych odcinków linii kablowej relacji istniejący słup oświetleniowy nr 1/6 – słupy oświetleniowe nr 1/15 ÷ 1/18, - wykonanie przejścia pod jezdnią dla linii kablowej oświetlenia ulicznego metodą przecisku lub przewiertu, 5) Wykonanie zabezpieczeń istniejącej infrastruktury technicznej podziemnej zlokalizowanej na terenie objętym przedmiotowym zadaniem, 6) Odtworzenie konstrukcji jezdni na przekopach, 7) Odtworzenie nawierzchni w pasie chodnikowym. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa wykonana przez Pracownię Projektową „PROTOR” Plamizer Antoni, z siedzibą w Węgrach przy ul. 700-lecia 15, 46-023 Osowiec, zawierająca dokumentację techniczną, opis robót, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, oraz dokumentację pomocniczą którą są przedmiary robót. Ponadto w trakcie realizacji zadania konieczne będzie opracowanie przez Wykonawcę projektu czasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia terenu na czas budowy wraz z jego zatwierdzeniem przez Komisję ds. zarządzania ruchem przy Starostwie Powiatowym w Brzegu, zlecenia na koszt Wykonawcy nadzorów przy robotach wykonywanych przy sieciach wodociągowych, kanalizacyjnych, elektrycznych i gazowych, wykonanie koniecznych badań, sprawdzeń, i pomiarów odbiorowych oraz kompletnej inwentaryzacji geodezyjnej dla wykonanego zakresu robót budowlanych, a także sporządzenie zgodnie z umową i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej. Wykonawca zrealizuje niezbędne czynności i poniesie wszelkie koszty związane z realizacją zadania tj. wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, jak również inne tj. w szczególności koszty zakupu niezbędnych wyrobów budowlanych, koszty związane z obsługą geodezyjną budowy, koszty związane z próbami, badaniami i odbiorami technicznymi potwierdzonymi stosownymi protokołami, koszty sporządzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z protokołami i zestawieniami materiałowymi, koszty wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, sporządzenia projektu czasowej organizacji ruchu w okresie budowy wraz z jego zatwierdzeniem w Starostwie Powiatowym w Brzegu i projektu organizacji placu budowy wraz z ich wprowadzeniem oraz późniejszą likwidacją, koszty utrzymania zaplecza budowy, oznakowania, ogrodzenia i zabezpieczenia budowy, wykonania doprowadzenia mediów na czas budowy (woda, energia elektryczna) oraz koszty ich zużycia, koszty związane z odbiorami, badaniami i sprawdzeniami wykonanych robót, koszty wywozu i składowania odpadów pochodzących z rozbiórki i demontażu, koszty utylizacji materiałów niebezpiecznych, koszty zabezpieczenia i naprawy urządzeń z tytułu awarii związanej z wykonywanymi robotami budowlanymi itp., koszty nadzorów branżowych sprawowanych przez właścicieli sieci infrastruktury technicznej wodociągowej, kanalizacyjnej, gazowej, elektrycznej, koszty ubezpieczenia budowy, koszty wprowadzenia stałej organizacji ruchu, itp; Przy realizacji przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany do zastosowania wyłącznie takich wyrobów budowlanych, które zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz odpowiadają wymogom dokumentacji projektowej oraz szczegółowym specyfikacjom technicznym wykonania i odbioru robót, w tym w szczególności spełniają warunki określone w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2019r. poz. 266 z późn. zm.) oraz ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2019r. poz.1186). Cechy materiałów muszą być jednorodne i wykazywać zgodność z określonymi wymaganiami, a rozrzuty tych cech nie mogą przekraczać dopuszczalnego przedziału tolerancji. Jeżeli w SIWZ, dokumentacji projektowej, przedmiarach robót pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty, czy wyroby „równoważne”, a obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 18.000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych 00/100), 2) Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w następujący sposób: a) w przypadku pieniądza wpłaca się je w wymaganej kwocie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Santander Bank Polska S.A., nr rachunku: 94 1090 2141 0000 0001 3528 6629 (kopię potwierdzenia wpłaty proszę dołączyć do oferty), b) w przypadku gwarancji i poręczeń należy oryginał dokumentu dołączyć do oferty i złożyć w jednej kopercie z ofertą. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np.: umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów. 4) Zwrot wadium: a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7) Zatrzymanie wadium przez Zamawiającego: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli było wymagane), c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8) Okres ważności wadium: Wykonawca zabezpiecza ofertę wymaganą kwotą wadium na okres 30 dni licząc od daty upływu terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1b pkt 1-3 ustawy Pzp – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, 3) oświadczenie dotyczące spełniania przesłanek określonych w art. 24 ust.1 pkt 12-23 i ust. 5 ustawy Pzp skutkujących wykluczeniem z postępowania – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, (jeżeli dotyczy), 5) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy), 6) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy), 7) wadium (np. oryginał gwarancji, poręczenia) lub kopia potwierdzenia wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach