Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Budynków administrowanych przez Urząd Miejskie w Środzie Śląskiej - Wydział Organizacyjny, Wydział Rolnictwa i Ochrony Środowiska, Straż Miejską, Wydział Spraw Lokalowych, Gminne Centrum Reagowania, obiektów administrowanych przez jednostki organizacyjne Gminy (Dom Kultury, placówki oświatowe) oraz na dostawę energii elektrycznej oświetlenia ulicznego.

Gmina i Miasto Środa Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 55-300 Środa Śląska, Plac Wolności 5
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3960724 , fax. 71 3173405
  • Data zamieszczenia: 2014-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Środa Śląska
    Plac Wolności 5 5
    55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3960724, fax. 71 3173405
    REGON: 69291493227000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.srodaslaska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Budynków administrowanych przez Urząd Miejskie w Środzie Śląskiej - Wydział Organizacyjny, Wydział Rolnictwa i Ochrony Środowiska, Straż Miejską, Wydział Spraw Lokalowych, Gminne Centrum Reagowania, obiektów administrowanych przez jednostki organizacyjne Gminy (Dom Kultury, placówki oświatowe) oraz na dostawę energii elektrycznej oświetlenia ulicznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby budynków administrowanych przez Urząd Miejskie w Środzie Śląskiej - Wydział Organizacyjny, Wydział Rolnictwa i Ochrony Środowiska, Straż Miejską, Wydział Spraw Lokalowych, Gminne Centrum Reagowania, obiektów administrowanych przez jednostki organizacyjne Gminy (Dom Kultury, placówki oświatowe) oraz na dostawę energii elektrycznej oświetlenia ulicznego . Dostawa energii elektrycznej musi odbywać się zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 ze zm.) oraz aktów wykonawczych do ustawy. Wykaz punktów poboru energii elektrycznej i ich podstawowych parametrów technicznych stanowią załącznik do SIWZ nr 2 2. Szacunkowe zużycie energii dla budynków podanych w w.w załącznikach w okresie od 01.01.2015 r. do 31.12.2015 r. wynosi 1.723.059,45 kWh łącznie. Taryfa C12A (szczyt) 11.957,81 kWh Taryfa C12A (pozaszczytem) 27.902,58kWh Taryfa C21 (całodobowa) 146.000,00kWh Taryfa C11 (szczyt) 7.706,00 kWh Taryfa C11 (pozaszczytem) 19.369,00kWh Taryfa C11 (całodobowa) 554.260,49kWh Taryfa G11 (całodobowa) 16.184,27 kWh Taryfa O12 (szczyt) 270.068,20kWh Taryfa O12 (pozaszczytem) 669.611,10kWh Wykonawca w ramach zadania ma obowiązek wypowiedzieć w imieniu Zamawiającego, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, obowiązujących umów kompleksowych sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji dla punktów poboru energii zgodnie z załącznikiem do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się również do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach tej Umowy. Wykonawca dokonywać będzie bilansowania handlowego energii zakupionej przez Zamawiającego na podstawie standardowego profilu zużycia o mocy umownej określonej w załączniku do SIWZ . Dostarczana energia elektryczna musi spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. 3. Szacunkowa ilość zamawianej energii podana w załączniku nr 2 do SIWZ ma charakter jedynie orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego, zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywanej maksymalnej ilości energii. Przewidywane zużycie energii służy do porównania ofert, Wykonawca powinien umożliwić Zamawiającemu możliwość bez-kosztowych odchyleń od przewidywanego zużycia o co najmniej 20%. Ewentualna zmiana przewidywanego szacunkowego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg cen określonych w dokumentacji przetargowej. 4. Wykonawca w ramach zadania ma obowiązek wypowiedzieć w imieniu Zamawiającego, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, obowiązujących umów kompleksowych sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji dla punktów poboru energii zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. W okresie wypowiedzenia obowiązujących umów Wykonawcy nie przysługuje prawo do wynagrodzenia. 5. Wykonawca zobowiązuje się również do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach tej Umowy. Wykonawca dokonywać będzie bilansowania handlowego energii zakupionej przez Zamawiającego na podstawie standardowego profilu zużycia o mocy umownej określonej w załączniku do umowy nr 2 do SIWZ . Koszty wynikające z dokonywania bilansowania winny zostać uwzględnione przez Wykonawcę w cenie energii elektrycznej podanej w formularzu ofertowym. 6. Energia elektryczna kupowana na podstawie Umowy zużywana będzie na potrzeby odbiorcy końcowego. 7. Dostawca energii zobowiązany jest najpóźniej do dnia zawarcia umowy dotyczącej przedmiotowego zamówienia, posiadać umowę dystrybucyjną zawartą z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) właściwym dla obiektów Zamawiającego. 8. Dostarczana energia elektryczna musi spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.srodaslaska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach