Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej do budynku administracyjno-biurowego Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze przy ul. Podchorążych 15

Powiat Jeleniogórski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, ul. Jana Kochanowskiego 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 6473103 , fax. 75 7526419
  • Data zamieszczenia: 2014-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Jeleniogórski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze
    ul. Jana Kochanowskiego 10 10
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 75 6473103, fax. 75 7526419
    REGON: 23082149200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.starostwo.jgora.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej do budynku administracyjno-biurowego Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze przy ul. Podchorążych 15
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do budynku przy ul. Podchorążych 15, 58-508 Jelenia Góra, działka nr 1/14 w okresie 48 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy (przewidywany okres: 01.06.2014 r. - 31.05.2018 r.). 2. Charakterystyka: 1) Dotychczas stosowana taryfa: C21; 2) Moc umowna: 127 kW - jednakowa dla wszystkich miesięcy roku kalendarzowego przy współczynniku mocy Tg : nie większym niż 0,4; 3) Przewidywane zużycie roczne energii elektrycznej - 220 MWh; przewidywane zużycie w okresie realizacji zamówienia, tj. w okresie 48 miesięcy - 880 MWh. UWAGA: Ilość przewidywanej do zamówienia energii elektrycznej jest wielkością orientacyjną, stąd Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o realizację dostaw w ilości podanej powyżej. Dostawy energii elektrycznej realizowane w trakcie obowiązywania umowy mogą różnić się ilościowo - w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego; 4) Okres rozliczeniowy: 1-miesieczny; 5) Napięcie zasilania: 0,4 kV; 6) Miejsce dostarczenia energii elektrycznej: zaciski odgałęźne WLZ w złączu ZK-1 znajdujące się w obiekcie przy ul. Podchorążych 15, 58-508 Jelenia Góra; 7) Układ pomiarowo-rozliczeniowy zainstalowany na napięciu 0,4 kV w pomieszczeniu Zamawiającego; 8) Dotychczasowa umowa dostawy wygasa z dniem 31.05.2014 r. 3. Wykonawca musi posiadać podpisaną generalną umowę dystrybucyjną zawartą z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego - TAURON Dystrybucja S. A. z siedzibą w Jeleniej Górze. W sytuacji, gdy umowa, o której mowa powyżej, wygaśnie przed zakończeniem realizacji przedmiotowego zamówienia, wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do przedłużenia ważności umowy generalnej z OSD do czasu wygaśnięcia umowy zawartej z Zamawiającym. 4. Wykonawca zapewnia standardy jakościowe obsługi odbiorców zgodnie z zapisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi normami. 5. Zmiany cen i stawek jednostkowych w okresie trwania umowy mogą nastąpić wyłącznie przy zmianie: 1) taryfy przedsiębiorstwa energetycznego dla energii elektrycznej - zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; 2) podatku akcyzowego; 3) podatku VAT; 4) ogólnie obowiązujących przepisów prawa w tym zakresie; 5) mocy umownej i/lub grupy taryfowej. 6. Wyłoniony Wykonawca będzie zobowiązany do dokonania następujących czynności związanych ze zmianą sprzedawcy energii elektrycznej: 1) wypełnienia, podpisania oraz złożenia w imieniu własnym i Zamawiającego do TAURON Dystrybucja S.A. z/s: ul. Bogusławskiego 32, 58-500 Jelenia Góra, formularza Zgłoszenia umowy sprzedaży energii elektrycznej dla odbiorcy przyłączonego do sieci dystrybucyjnej TAURON Dystrybucja S.A.; 2) reprezentowania Zamawiającego przed TAURON Dystrybucja S.A. w sprawach związanych z procedurą zmiany sprzedawcy. 7. Zamawiający informuje, że posiada zawartą z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do obiektu przy ul. Podchorążych 15 w Jeleniej Górze - zawartą na czas nieokreślony
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.starostwo.jgora.pl/2014.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach