Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej dla Sądu Rejonowego w Łęczycy , Postępowanie nr 1/2009

Sąd Rejonowy w Łęczycy ogłasza przetarg

  • Adres: 99-100 Łęczyca, ul. Marii Konopnickiej 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (024) 721 27 79 , fax. (024) 721 27 79
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Łęczycy
    ul. Marii Konopnickiej 16 16
    99-100 Łęczyca, woj. łódzkie
    tel. (024) 721 27 79, fax. (024) 721 27 79
    REGON: 00032324600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczyca.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej dla Sądu Rejonowego w Łęczycy , Postępowanie nr 1/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia o szacunkowej wartości poniżej kwoty 133 000 euro jest dostawa energii elektrycznej dla Sądu Rejonowego w Łęczycy, /CPV: 09300000-2/, zgodnie z poniższym opisem przedmiotu zamówienia: Główne parametry techniczne zamówienia: Punkt odbioru- budynek Sądu Rejonowego w Łęczycy , ul. M.Konopnickiej 16 . Taryfa C 11 ustalona zgodnie z taryfą dystrybutora Energa-Operator S.A . Moc zamówiowa 56 kW w tym : Sąd Rejonowy w Łęczycy 40 KW , Prokuratura Rejonowa w Łęczycy 16 KW . Prognozowane zużycie za 12 m-cy 120.000kWh . Grupa przyłączeniowa IV. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dostawy energii z zasilania rezerwowego w przypadku braku zasilania podstawowego . Wykonawca zobowiązany jest samodzielnie dokonać bilansowania handlowego lub wskazać podmiot odpowiedzialny za bilansowanie handlowe, czyli taki który będzie go rozliczał na Rynku Bilansującym z różnicy pomiędzy energią deklarowaną w godzinowym grafiku obciążenia, a energią rzeczywiście pobraną z sieci .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /PZP/ (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), tj.: 1.1- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: a) posiadają aktualną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obrót energią elektryczną, b) posiadają zawartą z Energa-Operator S.A generalną umowę dystrybucji, regulującą stosunki Sprzedawcy z Energa-Operator S.A c) nie zalegają z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt 4-8 oraz art.24 ust.1 pkt 9, 1.2- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że należycie wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienie, którego przedmiotem była lub jest jedna dostawa energii elektrycznej z sieci (dostawa realizowana na podstawie jednej umowy na rzecz jednego odbiorcy), której wartość, zarówno w przypadku umów zrealizowanych jak i będących w trakcie realizacji, wynosi co najmniej 20.000 zł. brutto za okres 1 m-ca, 1.3- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 1.4- nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie wg formuły spełnia lub nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie na zasadach określonych w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wówczas Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków traktując łączne ich spełnienie przez wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) oraz następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualna koncesja wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obrót energią elektryczną, 3) oświadczenie o posiadaniu zawarte z PGE Dystrybucja Łódź sp. z o.o. generalnej umowy dystrybucji, 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) wykaz należycie wykonanego lub wykonywanego przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienia, którego przedmiotem była lub jest jedna dostawa energii elektrycznej z sieci (dostawa realizowana na podstawie jednej umowy na rzecz jednego odbiorcy), której wartość, zarówno w przypadku umów zrealizowanych jak i będących w trakcie realizacji, wynosi co najmniej 8.000 zł brutto za okres 1 m-ca, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorcy wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawa została wykonana należycie, 8) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 9) pełnomocnictwo /jeśli dotyczy/ do reprezentowania i podpisania dokumentacji ofertowej, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.leczyca.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach