Przetargi.pl
DOSTAWA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO Z HOMOLOGACJĄ CIĘŻAROWĄ DLA KOMPLEKSU DYDAKTYCZNO-SPORTOWEGO SOLPARK-KLESZCZÓW SP.Z.O.O. W KLESZCZOWIE, PRZY UL. SPORTOWEJ 8

Kompleks Dydaktyczno-Sportowy "SOLPARK KLESZCZÓW" ogłasza przetarg

  • Adres: 97-410 Kleszczów, ul. Sportowa 8
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-44 731 31 10 wew. 148
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kompleks Dydaktyczno-Sportowy "SOLPARK KLESZCZÓW"
    ul. Sportowa 8 8
    97-410 Kleszczów, woj. łódzkie
    tel. 0-44 731 31 10 wew. 148
    REGON: 10068625300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.solpark.bip.keszczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnścią

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO Z HOMOLOGACJĄ CIĘŻAROWĄ DLA KOMPLEKSU DYDAKTYCZNO-SPORTOWEGO SOLPARK-KLESZCZÓW SP.Z.O.O. W KLESZCZOWIE, PRZY UL. SPORTOWEJ 8
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO Z HOMOLOGACJĄ CIĘŻAROWĄ DLA KOMPLEKSU DYDAKTYCZNO-SPORTOWEGO SOLPARK-KLESZCZÓW SP.Z.O.O.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustalił wadium w wysokości 3000 PLN. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: .pieniądzu, .poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, .gwarancjach bankowych i ubezpieczeniowych, .poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 07.42.275).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dokona zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wyboru spośród Wykonawców, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków. Ocena spełnienia wymaganych warunków zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zał. nr 2A - Oświadczenie Wykonawcy spełniającego warunki o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Zał. nr 2B - Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, Zał. nr 3 - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Zał. nr 4 i nr 5 - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego (Zał. nr 4) oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS (Zał. nr 5) potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zał. nr 6 - Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców i potwierdzeniem, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawcy są zobowiązani udokumentować wykonanie dostawy w ciągu ostatnich 3 lat (od 18.11.2006r. do 17.11.2009r.) tj. jednej dostawy Samochodu osobowego o wartości min. PLN (80000) brutto. Zał. nr 7 - Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200000 PLN. Zał. nr 8 - Informacja  banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej  w   których   Wykonawca   posiada  rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków  finansowych na kwotę min 80000 PLN lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę min 80000 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wszystkie ww. dokumenty należy przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.solpark.kleszczow.bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach