Kompleks Dydaktyczno-Sportowy "SOLPARK KLESZCZÓW" ogłasza przetarg
- Adres: 97-410 Kleszczów, ul. Sportowa 8
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 0-44 731 31 10 wew. 148
- Data zamieszczenia: 2009-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kompleks Dydaktyczno-Sportowy "SOLPARK KLESZCZÓW"
ul. Sportowa 8 8
97-410 Kleszczów, woj. łódzkie
tel. 0-44 731 31 10 wew. 148
REGON: 10068625300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.solpark.bip.keszczow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnścią
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO Z HOMOLOGACJĄ CIĘŻAROWĄ DLA KOMPLEKSU DYDAKTYCZNO-SPORTOWEGO SOLPARK-KLESZCZÓW SP.Z.O.O. W KLESZCZOWIE, PRZY UL. SPORTOWEJ 8 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO Z HOMOLOGACJĄ CIĘŻAROWĄ DLA KOMPLEKSU DYDAKTYCZNO-SPORTOWEGO SOLPARK-KLESZCZÓW SP.Z.O.O. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341100001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający ustalił wadium w wysokości 3000 PLN. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: .pieniądzu, .poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, .gwarancjach bankowych i ubezpieczeniowych, .poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 07.42.275).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dokona zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wyboru spośród Wykonawców, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków. Ocena spełnienia wymaganych warunków zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zał. nr 2A - Oświadczenie Wykonawcy spełniającego warunki o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Zał. nr 2B - Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, Zał. nr 3 - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Zał. nr 4 i nr 5 - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego (Zał. nr 4) oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS (Zał. nr 5) potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zał. nr 6 - Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców i potwierdzeniem, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawcy są zobowiązani udokumentować wykonanie dostawy w ciągu ostatnich 3 lat (od 18.11.2006r. do 17.11.2009r.) tj. jednej dostawy Samochodu osobowego o wartości min. PLN (80000) brutto. Zał. nr 7 - Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200000 PLN. Zał. nr 8 - Informacja banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych na kwotę min 80000 PLN lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę min 80000 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wszystkie ww. dokumenty należy przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.solpark.kleszczow.bip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa środków transportu dla Zarządu Dróg i Transportu w Łodzi
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa środków transportu dla Zarządu Dróg i Transportu w Łodzi
Dodano: 2016-06-03 - Zakup samochodów wraz z urządzeniami GPS na potrzeby prowadzenia monitoringu wód i urządzeń wodnych
Dodano: 2016-05-11 - Dostawa samochodów osobowych dla Urzędu Miasta Łodzi w 2016 r.
Dodano: 2016-04-22 - Dostawa samochodów
Dodano: 2016-04-11 - najem, bez limitu kilometrów, nie więcej niż 20 sztuk samochodów osobowych z pakietem ubezpieczeń OC/AC/NNW/Assistance przeznaczonych do egzaminowania na kategorię B prawa jazdy
Dodano: 2016-03-17 - Dostawa samochodów osobowych
Dodano: 2016-03-15 - Dostawa samochodu osobowego typu SUV dla jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Łódzkiego
Dodano: 2016-03-14 - najem, bez limitu kilometrów, nie więcej niż 20 sztuk samochodów osobowych z pakietem ubezpieczeń OC/AC/NNW/Assistance przeznaczonych do egzaminowania na kategorię B prawa jazdy.
Dodano: 2016-03-03 - Dostawa samochodów 9-cio osobowych
Dodano: 2016-03-01