Przetargi.pl
Dostawa elektrod do aparatu do koblacji dla Szpitala Czerniakowskiego SPZOZ IV (nr sprawy 53C/2009)

Szpital Czerniakowski S.P.Z.O.Z. ogłasza przetarg

  • Adres: 00-739 Warszawa, ul. Stępińska 19/25
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 3186000 , fax. 022 3186300, 318 63 41
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Czerniakowski S.P.Z.O.Z.
    ul. Stępińska 19/25 19/25
    00-739 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 3186000, fax. 022 3186300, 318 63 41
    REGON: 01102681500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalczerniakowski.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa elektrod do aparatu do koblacji dla Szpitala Czerniakowskiego SPZOZ IV (nr sprawy 53C/2009)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa elektrod do aparatu do koblacji dla Szpitala Czerniakowskiego SPZOZ IV (nr sprawy 53C/2009).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 3 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń lub dokumentów żądanych przez Zamawiającego i wymienionych w Rozdziale X SIWZ, potwierdzających spełnianie tych warunków. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia. Warunek graniczny spełnia. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 4) oraz posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 4) c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 4) d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia tj. złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 4) oraz złożą oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp (Załącznik nr 1 pkt. 4) oraz posiadają aktualne zaświadczenie naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu oraz posiadają aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp oraz aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1. 2. Wypełniony formularz dotyczący podwykonawców - załącznik nr 2. 3. Wypełniony formularz asortymentowo - cenowy - złącznik nr 3. 4. Oryginał dokumentu potwierdzającego uprawnienia osób podpisujących ofertę (pełnomocnictwa), o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych załączonych do oferty. 5. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 4. 6. Oświadczenie dotyczące Aparatu sterującego do końcówek do koblacji tkanek - załącznik nr 6. 7. Oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopię aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Pzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopię aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopię aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopię aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności -wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12. Dowód wniesienia wadium. 13. Materiały firmowe (opisy) lub ulotki informacyjne dla oferowanego asortymentu. 14. Materiały firmowe (opisy) lub ulotki informacyjne dla Aparatu sterującego do końcówek do koblacji tkanek. UWAGA!!! Zamawiający wyjaśnia, iż w przypadku składania oferty przez konsorcjum wystarczy by SIWZ wykupił lub pobrał ze strony internetowej Zamawiającego (www.szpitalczerniakowski.waw.pl) tylko lider lub jeden z uczestników konsorcjum. Oferta winna być podpisana przez konsorcjum, które winno być reprezentowane przez lidera, działającego na podstawie pełnomocnictwa lub umowy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w takim przypadku należy dołączyć do oferty odpowiednie pełnomocnictwo tzn. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty jakie załącza konsorcjum do oferty: a) dokumenty wskazane w rdz. X pkt. 7-11 SIWZ składa każdy z uczestników konsorcjum osobno. Jeżeli oferta złożona przez Konsorcjum zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawienia oryginału lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopię umowy regulującą współpracę tych Wykonawców. Zamawiający wymaga, aby umowa konsorcjum zawierała co najmniej: a) strony umowy, b) czas trwania konsorcjum, c) solidarną odpowiedzialność każdego członka konsorcjum wobec Zamawiającego. Zamawiający nie jest zarejestrowany jako płatnik VAT w UE, w związku z tym firmy mające siedzibę poza terytorium RP, a zarejestrowane jako płatnik podatku VAT w Polsce powinny w ofercie naliczyć podatek VAT zgodnie z ustawą o podatku od towarów i usług. Zamawiający informuje, że jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zobowiązany jest przedstawić dokument lub dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). I) Zamiast dokumentów wymienionych w ppkt. 7,9,10,11 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; II) Zamiast dokumentów wymienionych w ppkt. 8 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. III) Dokumenty o których jest mowa w lit. a) i c) oraz w pkt. II powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument o którym jest mowa w lit. c) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. I i II, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy pkt. III stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalczerniakowski.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach