Specjalistyczny Szpital św. Jana ogłasza przetarg
- Adres: 83-200 Starogard Gdański, ul. dr Józefa Balewskiego 1
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 562 30 31 w. 1108 , fax. 058 562 48 21
- Data zamieszczenia: 2009-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Szpital św. Jana
ul. dr Józefa Balewskiego 1 1
83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
tel. 058 562 30 31 w. 1108, fax. 058 562 48 21
REGON: 19148064100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.pestar.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa dźwigu szpitalnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa dźwigu szpitalnego (ze sterowaniem mikroprocesorowym z dojazdem do najbliższego przystanku przy zaniku napięcia) do budynku Specjalistycznego Szpitala św. Jana w Starogardzie Gdańskim wraz z demontażem starego urządzenia i montażem nowego w istnie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424161006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 112 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy: - spełniają określone w art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art.24 ustawy. - dostarczą wszystkie dokumenty wymienione w rozdz. VII niniejszych warunków zamówienia. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Niespełnienie ww. warunków spowoduje wykluczenie wykonawców z postępowania przetargowego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Koncesja, zezwolenie lub licencja jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym - uprawnienia UDT. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 7. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 8. Polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na minimum 300 000,00 zł. 9. Oświadczenie wykonawcy o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia, o dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadaniu pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058) złożone na druku stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszych warunków zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Parametry techniczne, gwarancja, serwis
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.pestar.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie niezbędnych czynności składających się na wymianę lin nośnych oraz naprawy automatycznego zjazdu kabiny po zaniku zasilania windy osobowej (PP/15/2016)
Dodano: 2016-04-29 - Dostawa i montaż dźwigu towarowo-osobowego z napędem hydraulicznym na potrzeby remontu budynku kotłowni z przeznaczeniem na zaplecze kwatermistrzowskie na terenie Zakładu Karnego w Chełmie, ul. Kolejowa 112, 22-100 Chełm
Dodano: 2015-09-22 - roboty budowlane polegające na wymianie dźwigu osobowego oraz usługi polegające na serwisie dźwigu osobowego; nr postępowania:14/ZP/2015.
Dodano: 2015-09-01 - roboty budowlane polegające na wymianie dźwigu osobowego oraz usługi polegające na serwisie dźwigu osobowego; nr postępowania:8/ZP/2015
Dodano: 2015-06-24 - Budowa windy
Dodano: 2015-06-10 - roboty budowlane polegające na wymianie dźwigu osobowego oraz usługi polegające na serwisie dźwigu osobowego; nr postępowania: 2/ZP/2015
Dodano: 2015-02-11 - Dobudowa windy dla osób niepełnosprawnych do budynku NZOZ
Dodano: 2014-07-16 - Dostawa i montaż windy w budynku Sądu Rejonowego w Gdyni
Dodano: 2014-07-16 - Wymiana dźwigów osobowych w Teatrze Muzycznym w Gdyni
Dodano: 2014-07-01 - Dostawa i montaż urządzenia typu platforma pionowa z przeznaczeniem dla osób niepełnosprawnych na obiekcie Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Człuchowie przy ul. Kusocińskiego 1
Dodano: 2013-06-18