Przetargi.pl
Dostawa dźwigu osobowego wraz z jego montażem do Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie z podziałem na zadania

Powiat Sochaczewski reprezentowany przez Zarząd Powiatu ogłasza przetarg

  • Adres: 96500 Sochaczew, ul. Marszałka J. Piłsudskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8641840 lub 73 , fax. 468 641 871
  • Data zamieszczenia: 2018-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Sochaczewski reprezentowany przez Zarząd Powiatu
    ul. Marszałka J. Piłsudskiego 65
    96500 Sochaczew, woj. mazowieckie
    tel. 046 8641840 lub 73, fax. 468 641 871
    REGON: 75015199400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://sochaczew-powiat.bip.org.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa dźwigu osobowego wraz z jego montażem do Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie z podziałem na zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego dźwigu osobowego wraz z jego montażem w istniejącym szybie w budynku mieszkalnym Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie, demontażem istniejącej platformy, ewentualnym dostosowaniem szybu do użytkowania nowego urządzenia, wykonaniem niezbędnych prac instalacyjnych i wykończeniowych oraz sporządzeniem kompletnej dokumentacji umożliwiającej odbiór urządzenia i dopuszczenie do użytkowania przez właściwy Oddział UDT. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych – liczba części 2. Zadanie Nr 1 obejmuje dostawę fabrycznie nowego dźwigu osobowego (wszystkie elementy – kabina, aparatura sterująca, prowadnice, itp.) w opakowaniach zbiorczych wraz z kompletna dokumentacją (instrukcja montażu, gwarancja na cały zestaw, deklaracje dopuszczające do obrotu i w zakresie spełnienia wszystkich wymagań niezbędnych do późniejszego odbioru przez właściwy Oddział UDT). Zadanie Nr 2 obejmuje demontaż istniejącej platformy, ewentualne dostosowanie szybu windowego do użytkowania nowego urządzenia, wykonanie niezbędnych prac instalacyjnych i wykończeniowych oraz sporządzenie dokumentacji pomontażowej umożliwiającej odbiór urządzenia i dopuszczenie do użytkowania przez właściwy Oddział UDT. Wykonawcy odpowiadać będą za sprawne działania urządzenia przez okres gwarancji i zapewniać w tym czasie należne przeglądy, wymagane zgodnie z instrukcją użytkowania oraz przez przepisy w zakresie działania dźwigów osobowych. Odpowiedzialność Wykonawcy realizującego zadania Nr 1 dotyczy elementów dźwigu osobowego, natomiast odpowiedzialność Wykonawcy realizującego zadanie Nr 2 dotyczy wykonanych prac montażowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 1) 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych) dla zadania Nr 1; 2) 1.000,00 PLN (słownie: tysiąc złotych) dla zadania Nr 2. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt.4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 roku, poz.110 z późn. zm.).. 3. W przypadku złożenia wadium w pieniądzu, wadium należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Banku PEKAO S.A.; nr rachunku: 19 1240 5703 1111 0010 6445 2404 (decyduje data wpływu na konto) z adnotacją „Wadium – postępowanie nr ZP.272.08.2018 – Dostawa dźwigu osobowego wraz z jego montażem do Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie – zadanie Nr 1 / 2* – wybrać właściwe”. 4. Poręczenia i gwarancje zagranicznych banków, gwarancje zagranicznych towarzystw ubezpieczeniowych powinny być potwierdzone przez polski bank. 5. Warunki zwrotu wadium lub jego utraty, stosownie do art.46 ustawy. 6. Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do oferty. 7. W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w Biurze Podawczym Zamawiającego. Kopię dokumentu, należy dołączyć do oferty, za wyjątkiem ust.8. 8. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie „oryginał dowodu wniesienia wadium”. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania , z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art.46 ust.4a ustawy. 10. Na pisemny wniosek Wykonawcy, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie Wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 12. Wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, na wniosek tego Wykonawcy, zaliczane jest przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy (o ile jest przewidziane). 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust.11, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. Wykonawca, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 4) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 w/w ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 15. W przypadku gdy wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art.89 ust.1 pkt.7b ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, Formularz ofertowy, 2. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, Formularz cenowo - asortymentowy, 3. Oświadczenie o którym mowa w SIWZ. , które stanowi załącznik nr 5 do SIWZ 4. Dokument KRS lub CEiDG w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy tym samym składania oświadczenia woli. (z zastrzeżeniem art. 26 ust 6.) 5. dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach