Gmina Polkowice ogłasza przetarg
- Adres: 59-100 Polkowice, Rynek
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 84 74 121 , fax. 076 72 46 780
- Data zamieszczenia: 2019-08-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Polkowice
Rynek 1
59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie
tel. 076 84 74 121, fax. 076 72 46 780
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.polkowice.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa (dzierżawa bez opcji zakupu) autobusów z napędem diesla - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
„Dostawa (dzierżawa bez opcji zakupu) autobusów z napędem diesla” Przedmiotem zamówienia jest dostawa autobusów niskopodłogowych, podmiejskich lub miejskich, z napędem diesla, spełniających wskazaną normę emisji spalin, przeznaczonych do obsługi linii komunikacji miejskiej na terenie gminy Polkowice obsługiwanych przez Zakład Komunikacji Miejskiej w Polkowicach, w ramach zadania pn.: „Dostawa (dzierżawa bez opcji zakupu) autobusów z napędem diesla”, z podziałem na trzy części. W ramach każdej z części będzie dostarczany jeden autobus, w tym: 1) Część nr 1: „Dostawa autobusu kategorii MIDI spełniającego normę emisji spalin minimum EURO 3”; 2) Część nr 2: „Dostawa autobusu kategorii MAXI, spełniającego normę emisji spalin minimum EURO 3”; 3) Część nr 3: „Dostawa autobusu kategorii MAXI, spełniającego normę emisji spalin minimum EURO 3”. Wymogiem jest zaoferowanie autobusów o przebiegu nie większym niż 700.000 km, o zużyciu energii (paliwa) nie większym niż 35 l/100 km oraz spełniających wskazaną normę emisji spalin. Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę [przedmiot dostawy] odrębnie dla każdej części: jednej sztuki niskopodłogowego autobusu podmiejskiego lub miejskiego, z napędem diesla, spełniającego wskazaną w nazwie danej części normę emisji spalin, zgodnego ze Szczegółowym opisem autobusu komunikacji podmiejskiej / miejskiej** i jego wyposażenia - Wymagania Zamawiającego*, stanowiącego załącznik do SIWZ, odrębnego dla każdej części. Okres dzierżawy autobusów wynosi maksymalnie 24 miesiące, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo skrócenia okresu dzierżawy w uzasadnionych przypadkach, po upływie dwunastu miesięcy dzierżawy, a o skróceniu okresu dzierżawy powiadomi Wykonawcę z odpowiednim wyprzedzeniem. Jednocześnie Zamawiający informuje, że nie przewiduje opcji zakupu zaoferowanych pojazdów. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i na ustalonych warunkach umownych. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć autobusy Zamawiającemu do siedziby Użytkownika, tj. do Zakładu Komunikacji Miejskiej w Polkowicach z siedzibą przy ul. 3 Maja 51 w Polkowicach [zwanego dalej Użytkownikiem, bądź ZKM], na własny koszt i ryzyko. Wykonawca zapewni przez okres co najmniej 24 miesięcy od daty odbioru dostarczonych autobusów dostępność części zamiennych do napraw, możliwość zakupu części zamiennych niezbędnych do prawidłowej eksploatacji któregokolwiek z dostarczonych autobusów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań dla autobusów, warunki realizacji zamówienia, warunki płatności, itp. określone zostały w załączonym do niniejszego wniosku projekcie umowy oraz załącznikach do SIWZ. * - Załącznik nr 1 - Szczegółowy opis autobusu komunikacji podmiejskiej / miejskiej** i jego wyposażenia - Wymagania Zamawiającego*, stanowiący załącznik do SIWZ, po uzupełnieniu o konkretne parametry oferowanego pojazdu stanowić będzie załącznik do umowy podpisywanej z Wybranym Wykonawcą - dla Części nr 1; * - Załącznik nr 2 - Szczegółowy opis autobusu komunikacji podmiejskiej / miejskiej** i jego wyposażenia - Wymagania Zamawiającego*, stanowiący załącznik do SIWZ, po uzupełnieniu o konkretne parametry oferowanego pojazdu stanowić będzie załącznik do umowy podpisywanej z Wybranym Wykonawcą - dla Części nr 2; * - Załącznik nr 3 - Szczegółowy opis autobusu komunikacji podmiejskiej / miejskiej** i jego wyposażenia - Wymagania Zamawiającego*, stanowiący załącznik do SIWZ, po uzupełnieniu o konkretne parametry oferowanego pojazdu stanowić będzie załącznik do umowy podpisywanej z Wybranym Wykonawcą - dla Części nr 3; ** - zgodnie z ofertą Wykonawcy. W związku z wejściem w życie w dniu 18 kwietnia 2019 r. przepisów ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym, zgodnie z którymi Wykonawcy mogą wystawiać ustrukturyzowane faktury elektroniczne dla zamówień o wartości powyżej 30.000 euro, a od 01.08.2019 r. również dla zamówień poniżej 30.000 euro, zgodnie z treścią § 2 ust. 9 projektu umowy, Wykonawca może wystawiać ustrukturyzowane faktury elektroniczne i inne ustrukturyzowane dokumenty elektroniczne za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania [PEF, dostępnej pod adresem: https://efaktura.gov.pl], zgodnie z ustawą z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2018 r., poz. 2191). Zamawiający dopuszcza zmianę pojazdu w trakcie obowiązywania umowy pod warunkiem uzyskania uprzedniej akceptacji Zamawiającego, o ile pojazd ten spełniał będzie wymogi Zamawiającego określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz umową, o nie gorszych parametrach niż oferowane w ofercie przetargowej. Zmiana ta nie może powodować zmiany wysokości miesięcznego czynszu dzierżawnego, o którym mowa w § 2 ust. 1 projektu umowy. W celu potwierdzenia że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom Zamawiającego, Zamawiający żąda następujących dokumentów: - opis oferowanego pojazdu, z określeniem: marki, typu pojazdu, roku produkcji i pozostałych oczekiwań Zamawiającego wymienionych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (sporządzonym odpowiednio dla danej części nr 1, 2 i 3 według odpowiadającego jej Załącznika nr 1, 2 i 3 do SIWZ) oraz przedstawieniem dodatkowych informacji na temat ewentualnego wyposażenia ponad wymagania Zamawiającego, jak również rysunki lub zdjęcia całego autobusu [załącznik nr 1, 2 i 3 do SIWZ: Szczegółowy opis oferowanego autobusu komunikacji podmiejskiej / miejskiej* i jego wyposażenia]. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34121000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przed terminem składania ofert wadium w następujących wysokościach: a) 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) w przypadku składania oferty na jedną część. b) 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) w przypadku składania oferty na dwie części. c) 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) w przypadku składania oferty na trzy części.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika. 2. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Oświadczenie Wykonawca składa w formie oryginału. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy, oddzielnie składa ww. dokument. UWAGA: W przypadku wpłynięcia tylko jednej oferty w ramach niniejszego postępowania złożenie ww. oświadczenia nie jest wymagane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa nowego autobusu międzymiastowego przeznaczonego do przewozu dzieci szkolnych
Dodano: 2024-02-06 - Dostawa małego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
Dodano: 2023-05-10 - „Zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego używanego autobusu do zbiorowego transportu publicznego z opcją wykupu ”
Dodano: 2023-05-02 - Zakup autobusu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Zespołu Placówek Specjalnych w Oleśnicy
Dodano: 2023-04-15 - Dostawa małego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
Dodano: 2023-02-10 - Zakup autobusu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Zespołu Placówek Specjalnych w Oleśnicy
Dodano: 2022-12-15 - Zakup autobusu szkolnego
Dodano: 2020-10-20 - Dostawa autobusu 18 osobowego (17+1) do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach projektu pn.: „Likwidacja barier transportowych – zakup autobusu 17/18 osobowego (w tym kierowca) do przewozu osób niepełnosprawnych”, współfinansowanego ze środków PFRON w ramach projektu dotyczącego obszaru D „Program wyrównywania różnic między regionami III”
Dodano: 2020-09-11 - Zakup autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych
Dodano: 2020-09-11 - DOSTAWA AUTOBUSU PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Dodano: 2020-09-02