Przetargi.pl
Dostawa dwóch sterylizatorów parowych - wysokotemperaturowych oraz myjni – II

Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Monte Cassino
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 677 52 77, , fax. 166 775 064
  • Data zamieszczenia: 2020-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu
    ul. Monte Cassino 18
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 16 677 52 77, , fax. 166 775 064
    REGON: 31468400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszp.pl - w zakładce: Zamówienia publiczne / Rozpoczęte
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa dwóch sterylizatorów parowych - wysokotemperaturowych oraz myjni – II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. ,,Dostawa dwóch sterylizatorów parowych - wysokotemperaturowych oraz myjni’’ – w ramach dwóch oddzielnych zadań, wg nazwy, jn. – Zadanie nr 1: dostawa dwóch sterylizatorów parowych – wysokotemperaturowych. – Zadanie nr 2: dostawa myjni. 2. W ramach dostawy przedmiotów umowy należy również dokonać modernizację stacji wody demineralizowanej (tzw. DEMI) – dotyczy zadania nr 1 oraz wykonać prace adaptacyjne – dot. zadania nr: 1 i 2. 3. Prace dotyczące modernizacji stacji wody demineralizowanej (DEMI) oraz wykonanie prac adaptacyjnych – dot. zadania nr: 1 i 2 – będą mogły odbywać się zgodnie z harmonogramem: do sporządzenia, po zawarciu umowy, przez wykonawcę - w uzgodnieniu z zamawiającym oraz dostarczenia harmonogramu do zamawiającego najpóźniej w dniu rozpoczęcia prac adaptacyjnych – po rygorem naliczania kar umownych wg zapisów w PROJEKCIE umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42910000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wartość wadium przy składaniu ofert - odpowiednio na zadania, jn. 1). Zadanie nr 1: 7500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset 00/100 zł) 2). Zadanie nr 2: 2600,00 zł (słownie: dwa tysiące sześćset 00/100 zł) – w dowolnej formie wg zapisów SIWZ i ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu - składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OFERTA SPORZĄDZONA W JĘZYKU POLSKIM POWINNA ZAWIERAĆ następujące dokumenty: 1. Główny druk ofertowy – sporządzony przez wykonawcę – wg wzoru stanowiącego załączniki nr 1 do SIWZ. 2. KOSZTORYS OFERTOWY – druki do wypełnienia i złożenia wraz z ofertą na jedno dowolne zadanie lub na dwa zadania (odpowiednio różne załączniki nr 1 do projektu umowy) – z oznaczeniem – odpowiednio: zadanie nr 1 i 2. Zamawiający wymaga od wykonawców złożenie wypełnionych kosztorysów na których to kosztorysach należy podać wartości netto i brutto (Razem) oraz stawkę podatku VAT oraz obliczyć i podać wartość OGÓŁEM - oraz wartość: słownie. 3. Opis przedmiotu zamówienia – ZAŁĄCZNIKI nr 2 do projektu umowy – druki do wypełnienia i złożenia wraz z ofertą na jedno dowolne zadanie lub na dwa zadania (odpowiednio różne załączniki nr 2 do projektu umowy) – z oznaczeniem – odpowiednio: zadanie nr 1 i 2. 4. Dowód wniesienia wadium umożliwiający stwierdzenie, że wadium zostało przekazane zamawiającemu w terminie wyznaczonym do składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz należy powyższy dokument w oryginale załączyć do oferty w osobnej kopercie lub ,,koszulce’’, a kopia ma stanowić załącznik do oferty potwierdzony za zgodność z oryginałem – rozwiązanie takie jest niezbędne ze względu na konieczność dokonania zwrotu dokumentu. 5. Wymagane do oferty dokumenty poświadczające wymagane właściwości przedmiotów zamówienia oraz dopuszczenie do obrotu oferowanych wyrobów, w tym co najmniej: 1) deklaracja zgodności; * 2) certyfikat CE * – wymagany tylko w przypadku gdy przedmiot zamówienia jest wyrobem medycznym zakwalifikowanym do klasy: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIA, IIB, III zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2020.0.186) oraz ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG; 3) zgłoszenie wyrobu medycznego jeżeli klasa wyrobu na to wskazuje do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub powiadomienie Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o wprowadzeniu wyrobu medycznego do używania (ustawa z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2020.0.186) oraz ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG. * – Deklaracja zgodności i certyfikat CE na cały przedmiot zamówienia, nie na części składowe, zgodna z aktualnie obowiązującym prawem (w tym dyrektywy UE). 4) Potwierdzenie parametrów technicznych odpowiednimi skanami instrukcji obsługi, instrukcji serwisowej, kart katalogowych lub ska¬nami broszur w języku polskim przez wykonawcę. UWAGA 1 – w przypadku braku dokumentu w języku polskim należy załączyć dokument w języku obcym wraz z jego tłumaczeniem. UWAGA 2 – w przypadku braku możliwości potwierdzenia któregokolwiek z parametrów z rozdz. I załączników nr 2 (odpowiednio dla zad. nr 1 lub 2) do projektu umowy skanami instrukcji obsługi, instrukcji serwisowej, kart katalogowych lub skanami broszur zamawiający dopuszcza, aby te parametry zostały potwierdzone oświadczeniem producenta lub autoryzowanego na terenie Rzeczypospolitej Polskiej przedstawiciela producenta. UWAGA 3 – zamawiający wymaga, aby na potwierdzeniach parametrów technicznych znajdowały się odnośniki do konkretnego parametru z załączników nr 2 (zad. 1 i 2) w następującej postaci: Lp. nr parametru. 5) Oświadczenia producenta określające trwałość uszczelki silikonowej dla sterylizatorów opisanych w załączniku nr 2 do projektu umowy pkt: 1).16 oraz 2).14 – rozdział I – dot. tylko wykonawców składających ofertę na zad. nr 1. 6. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł (dwieście tysięcy 00/100 zł) – dot. wykonawców, którzy składają ofertę na zadanie nr 1 ; 50.000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy 00/100 zł) – dot. wykonawców, którzy składają ofertę na zadanie nr 2 – w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu – w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej. 7. Dokument dotyczący wykonawcy składającego ofertę: z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy, a tym samym składania oświadczenia woli. Jeżeli wykonawca uczestniczący w postępowaniu nie dołączy do oferty stosownego dokumentu jw. wskazuje w takim przypadku (na załączniku nr 1 do SIWZ) adres strony internetowej z której można pobrać ten dokument. 8. Oświadczenia dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wypełnione dokumenty wg załącznika nr 2 i 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach