Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu ogłasza przetarg
- Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Monte Cassino
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 16 677 52 77, , fax. 166 775 064
- Data zamieszczenia: 2020-08-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu
ul. Monte Cassino 18
37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
tel. 16 677 52 77, , fax. 166 775 064
REGON: 31468400000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa dwóch sterylizatorów parowych - wysoko-temperaturowych oraz myjni. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. ,,Dostawa dwóch sterylizatorów parowych - wysokotemperaturowych oraz myjni’’ – w ramach dwóch oddzielnych zadań, wg nazwy, jn. – Zadanie nr 1: dostawa dwóch sterylizatorów parowych – wysokotemperaturowych. – Zadanie nr 2: dostawa myjni. 2. W ramach dostawy przedmiotów umowy należy również dokonać modernizację stacji wody demineralizowanej (tzw. DEMI) – dotyczy zadania nr 1 oraz wykonać prace adaptacyjne – dot. zadania nr: 1 i 2. 3. Prace dotyczące modernizacji stacji wody demineralizowanej (DEMI) oraz wykonanie prace adaptacyjnych – dot. zadania nr: 1 i 2 – będą mogły odbywać się wyłącznie w ściśle określonych dniach tj.: sobota i niedziela, ze względu na ciągłą pracę (od poniedziałku do piątku) urządzeń sterylizujących zasilanych wodą demineralizowaną. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42910000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wartość wadium przy skłaniu ofert - odpowiednio na zadania, jn. 1). Zadanie nr 1: 7500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset 00/100 zł) 2). Zadanie nr 2: 2600,00 zł (słownie: dwa tysiące sześćset 00/100 zł) – w dowolnej formie wg zapisów SIWZ i ustawy Prawo zamówień publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu - składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OFERTA SPORZĄDZONA W JĘZYKU POLSKIM POWINNA ZAWIERAĆ następujące dokumenty: 1. Główny druk ofertowy – sporządzony przez wykonawcę – wg wzoru stanowiącego załączniki nr 1 do SIWZ. 2. KOSZTORYS OFERTOWY – druki do wypełnienia i złożenia wraz z ofertą na jedno dowolne zadanie lub na dwa zadania (odpowiednio różne załączniki nr 1 do projektu umowy) – z oznaczeniem – odpowiednio: zadanie nr 1 i 2. Zamawiający wymaga od wykonawców złożenie wypełnionych kosztorysów na których to kosztorysach należy podać wartości netto i brutto (Razem) oraz stawkę podatku VAT oraz obliczyć i podać wartość OGÓŁEM - oraz wartość: słownie. 3. Opis przedmiotu zamówienia – ZAŁĄCZNIKI nr 2 do projektu umowy – druki do wypełnienia i złożenia wraz z ofertą na jedno dowolne zadanie lub na dwa zadania (odpowiednio różne załączniki nr 2 do projektu umowy) – z oznaczeniem – odpowiednio: zadanie nr 1 i 2. 4. Dowód wniesienia wadium umożliwiający stwierdzenie, że wadium zostało przekazane zamawiającemu w terminie wyznaczonym do składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz należy powyższy dokument w oryginale załączyć do oferty w osobnej kopercie lub ,,koszulce’’, a kopia ma stanowić załącznik do oferty potwierdzony za zgodność z oryginałem – rozwiązanie takie jest niezbędne ze względu na konieczność dokonania zwrotu dokumentu. 5. Wymagane do oferty dokumenty poświadczające wymagane właściwości przedmiotów zamówienia oraz dopuszczenie do obrotu oferowanych wyrobów, w tym co najmniej: 1) deklaracja zgodności; * 2) certyfikat CE * – wymagany tylko w przypadku gdy przedmiot zamówienia jest wyrobem medycznym zakwalifikowanym do klasy: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIA, IIB, III zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2020.0.186) oraz ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG; 3) zgłoszenie wyrobu medycznego jeżeli klasa wyrobu na to wskazuje do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub powiadomienie Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o wprowadzeniu wyrobu medycznego do używania (ustawa z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2020.0.186) oraz ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG. * – Deklaracja zgodności i certyfikat CE na cały przedmiot zamówienia, nie na części składowe, zgodna z aktualnie obowiązującym prawem (w tym dyrektywy UE). 4) Potwierdzenie parametrów technicznych odpowiednimi skanami instrukcji obsługi, instrukcji serwisowej, kart katalogowych lub ska¬nami broszur w języku polskim przez wykonawcę. UWAGA 1 – w przypadku braku dokumentu w języku polskim należy załączyć dokument w języku obcym wraz z jego tłumaczeniem. UWAGA 2 – w przypadku braku możliwości potwierdzenia któregokolwiek z parametrów z rozdz. I załączników nr 2 (odpowiednio dla zad. nr 1 lub 2) do projektu umowy skanami instrukcji obsługi, in-strukcji serwisowej, kart katalogowych lub skanami broszur zamawiający dopuszcza, aby te parametry zostały potwierdzone oświadczeniem producenta lub autoryzowanego na terenie Rzeczypospolitej Polskiej przedstawiciela producenta. UWAGA 3 – zamawiający wymaga, aby na potwierdzeniach parametrów technicznych znajdowały się odnośniki do konkretnego parametru z załączników nr 2 (zad. 1 i 2) w następującej postaci: Lp. nr parametru. 5) Oświadczenia producenta określające trwałość uszczelki silikonowej dla sterylizatorów opisanych w załączniku nr 2 do projektu umowy pkt: 1).16 oraz 2).14 – rozdział I – dot. tylko wykonawców składających ofertę na zad. nr 1. 6. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł (dwieście tysięcy 00/100 zł) – dot. wykonawców, którzy składają ofertę na zadanie nr 1 ; 50.000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy 00/100 zł) – dot. wykonawców, którzy składają ofertę na zadanie nr 2 – w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu – w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej. 7. Dokument dotyczący wykonawcy składającego ofertę: z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy, a tym samym składania oświadczenia woli. Jeżeli wykonawca uczestniczący w postępowaniu nie dołączy do oferty stosownego dokumentu jw. wskazuje w takim przypadku (na załączniku nr 1 do SIWZ) adres strony internetowej z której można pobrać ten dokument. 8. Oświadczenia dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wypełnione dokumenty wg załącznika nr 2 i 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną